7 BULAN USIA PREGNANCY
DI BANDAR SEOUL,SOUTH KOREANNamjin taknak pergi tadika,dia ponteng hari ni.Jin pun tengah sakit belakang dengan lower abdomen,Seokjoon bermain high five dengan baby bae yang berumur setahun.Yeo joon sibuk menari ballet nak jadi macam uncle chim😏😏.loceng rumah berbunyi.
Ding dong!
'Kejap,saya datang!'
Pintu dibuka,sehun terpapar sambil memegang sejambak bunga fresh yang baru dipetik.Jin kebingungan sebab bunga tu nak bagi siapa?
Sehun: nah bunga aku beli tadi.
Seokjin: te-terima kasih.Ehmmmm! Sakitnya budak ni tendang perut aku.
Sehun: mungkin dia lapar? Jom pergi makan.
Mereka pergi bersama budak 4 ketul tu keluar untuk makan.Tapi,ada seorang pakcik bawang duduk sibuk berdiri dibelakang kedai gambar.Pakcik ni suka sebar berita palsu dan musnahkan hubungan keluarga,baik hati-hati.
Sehun sedang berpikir cara nak goda seokjin walaupun dia sedang sarat mengandung anak ke-5.Tangannya slow2 menyentuh lengan jin sampai dia terperanjat sambil melatah.
'Mak kau tahik hijau!'
Semua gelak dalam kedai tu.Malu sambil duduk balik dan sambung makan,Sehun tak habis-habis cuba nak menyentuh dia tapi banyak halangan di tengah. Orang bergosip lah,dia bercadang untuk buat di tempat sunyi dan takde orang lalu-lalang.Selepas selesai makan,dia bawa jin ke belakang bangunan yang orang tutup masa zaman p.ramlee dulu.
Jin berasa hairan sehinggalah tangannya ditarik keluar dan diraba oleh sehun.Dia berasa takut dan ingin melawan tapi sehun terlampau kuat sampai dia tak larat nak lawan balik,dia ternampak botol kaca dan ketuk kepalanya sehingga berdarah.
'Aaaahhh! Sakit!'
'Aku anggap kau macam kawan tau selama ni! Sanggup
Kau nak rogol aku?! Iblis bertopengkan manusia!!''Sayang,jangan macam ni.Please forgive me.'
'Blah la kau tak guna!!'
Seokjin berlari sambil pegang baby bumpnya dan menarik budak2 tu keluar berlari kearah stesen teksi untuk pulang kerumah. Sehun keluar sambil pegang kepalanya yang sedang berdarah dan mengalir.
Apabila jin dah balik,joon berdiri di tengah ruang tamu sambil buat muka serious dan tengah marah.Dia menyuruh mereka masuk bilik masing-masing supaya dia nak meeting kejap dengan joonie.
YOU ARE READING
Our Love/ 우리의 (Namjin)
Non-FictionKim Seokjin dan Kim Namjoon ingin menjadi penyanyi yang terkenal dan berjaya join kumpulan yang bernama Bangtan boys.Mereka berkahwin pada tahun 1994,jin berumur 16 tahun manakala joon berumur 17 tahun.Mereka dikurniakan cahaya mata pada 1996 dan 19...