Author sebenarnya tak tahu nak bagi tajuk ape HAHAHA.
Takpelah,kalau rajin nanti buat chap ke 9 petang nanti ke..
Kalau letih,takde lah kot..Jom sambung..TAHUN 1996
DI HOSPITAL SEOUL,SOUTH KOREANSeokjin dah 6 bulan pregnant.Dia pergi bilik ultrasound tadi bersama joon.Terkejut gila bila nampak anak dalam perut jin bergerak..Doktor suruh seokjin makan makanan yang sihat dan seimbang,harap2lah jin ikut apa yang doktor cakap..
'Apa,seokjin tak makan bekal yang aku buat tu?!'
'Tak,puan jennie.Maafkan saya.'
Jennie jadi lagi naik angin dan menjerit macam orang gila.Dia pergi kedepan rumah namjin lepastu pergi pecahkan tingkap rumah dorang,dia tak kira.Jennie tetap akan berusaha musnahkan rumahtangga mereka.Mesti korang pelik kan bila masa jennie ada asisstant? Dah lama ada. Sejak sebelum dia berjumpa dengan kim namjoon lagi,asisstant dia mengintai apa yang seokjin buat setiap hari.Sampai ke luar bilik air pun dia ambil gambar jin atau joon tengah mandi and then hantar dekat rumah jennie.
Jennie cari asisstant keduanya,iaitu seorang namja yang sangat disukai oleh perempuan2 gedik tepi jalan.Dalam masa yang sama dia seorang yang sangat jahat dan bersekongkong dengan jen.
Semasa jennie ingin keluar,lisa dan jisoo memanggilnya.Lisa: kau nak pergi mana jennie?
Jennie: aku ada hal sikit.
Jisoo: hal apa?
Jennie: adalah.
Dia pergi meninggalkan dua kengkawannya dalam keadaan kebingungan.Rose takde sebab bawa eommanya ke klinik demam,assistant kedua jen telah sampai.
Jennie: aku nak kau pergi buat-buat macam jin tu curang dengan namjoon.
Asisstant kedua: macam mana tu?
Jennie: kau pergilah cium dahi atau mulut dia ke.Lepastu peluk dengan cara sexual sambil raba punggung dia,nanti namjoon akan percaya bulat-bulatlah benda tu.Joon kan bodoh walaupun IQ 148.
Asisstant kedua: baiklah,saya akan berbuat demikian.
Jennie: nah bayarannya.400,000000 won.
Asisstant kedua: thank you miss.
Jennie suruh keluar dari biliknya,dia tersenyum sinis sambil bayanganya di dinding tumbuh tanduk setan.Seokjin tengah tunggu namjoon keluar dari toilet public,sementara tu dia duduk dulu sebab letih bawak baby dalam perut tu,tiba-tiba asisstant kedua jen datang peluk jin.Dia meronta-ronta suruh lepaskan dia.
YOU ARE READING
Our Love/ 우리의 (Namjin)
Non-FictionKim Seokjin dan Kim Namjoon ingin menjadi penyanyi yang terkenal dan berjaya join kumpulan yang bernama Bangtan boys.Mereka berkahwin pada tahun 1994,jin berumur 16 tahun manakala joon berumur 17 tahun.Mereka dikurniakan cahaya mata pada 1996 dan 19...