Harry, ertesi sabah yine kabuslarla dolu birgüne uyanmıştı. Kendisinden çok daha enerjik olan Hermione ve Ron ile Büyük Salon'a yürüdü. Harry'nin yönetebildiği tek şey ara sıra başini sallamak veya gülümsemekti. Tuhaftı.Derslerin ilk gününde bu kadar gergin olmasıinı beklemiyordu. Elbette, Hogwarts'ta döndügü ilk gün her zaman belirli bir canlılık seviyesi vardı, ancak Harry'nin yeni dersleri için bu kadar korktuğu en son, ilk yılında bilgisiz olduğu zamandi. Belki de sinıf arkadaşlarınin devam eden bakişları ya da Voldemort'u yendikten sonra beklentilerinin artmış gibi hissettiği gerçeğiydi.
Gryffindor masasına oturdular ve Ron hemen yüzünü yiyecekle doldurmaya başladı. Hermione
ona onaylamayan bir bakış attı ama hiçbir şey söylemedi.Daha Harry yemeğine dokunamadan, Hagrid elinde bir avuç kağıtla salona girdi.
"Hagrid, bunlar nedir?" Hermione parşömen parçalarin işaret etti.
"Bunlar mi?" Hagrid homurdandı. "Bunlar zaman çizelgeleri." Kağıtları dağıtmaya başladı. McGonagall'ın aksine Hagrid'in programları dağıttığını gören birçok öğrenci şaşırmış görünüyordu, ancak bu Ev Başkanları'nın göreviydi ve Hagrid, Gryffindor'un yeni başkanıydıHarry programını Hagrid'den aldı ve gözleriyle kağıda taradı.
"Ah, bu öğleden sonra iki ders iksir var." Harry gözlerini devirdi. "En azından birlikte olacağız, değil mi Ron?" Hermione iksiri bu yıl almamıştı çünkü FDYS seviyesi Aritmansi ile çakışıyordu ve Hermione bir daha asla bir zaman çevirici kullanmak istemiyordu.
"Aslında," diye başladı Ron, yüzü pembeleşti. "Bu yıl iksir almayacağım."
"Ama bir Seherbaz olmak için iksir almalısın."
"Yani..."
"Ron, ne diyorsun?" Harry her zamankinden daha kafası karışmıştı. Ron'un Voldemort'u durdurmada önemli bir rol oynadığı doğruydu, ancak Bakanlık hala Seherbazların gerekli dersleri almasını bekliyordu. Sadece itibarına dayanarak Seherbaz pozisyonunun verilmesini bekleyemezdi. Ron sanki onunla sessizce konuşuyormuş gibi gergin bir şekilde Hermione'ye baktı. Ona başını salladı.
"Seherbaz olmak istediğimi sanmıyorum."
Harry dondu.
"Ne?" Ron'u doğru duyduğundan emin değildi.
"Seherbaz olmak istemiyorum," diye tekrarladı Ron, bu sefer daha kendinden emin bir şekilde.
"Ama," Harry düşüncelerini kelimelere dökmekte zorlandı. "Neden?"
"Bilmiyorum," Ron omuzlarını silkti. "Artık bana pek çekici gelmiyor." Çatalını aldı ve ağzına bir çatal dolusu çırpılmış yumurta attı. Daha fazlasını söylemeye hevesli görünmüyordu.
"Ama dördüncü yıldan beri Seherbaz olmak istiyordun!" Harry haykırdı. "Bunu birlikte yapacaktık!"
"Evet," Ron durdu. "Ama sonra- şey, sadece, sadece düşünüyorum .." Harry'ye baktı. "Bir ömür boyu için yeterince Kara Büyücülerle savaştığımı düşünüyorum."
Harry'nin öfkesi azaldı. Ron'un hırslarının savaştan sonra değişmiş olabileceğini hiç düşünmemişti.
Kendi bu konuda asla tereddüt etmemişti; Karanlık Büyücülerin olduğu bilgisiyle geceleri uyuyamayacağını ve onları durdurmak için hiçbin şey yapmayacağını biliyordu, ama Ron'un fikrinin değiştiğini anladı.
"O zaman sadece iksirlerle tek başıma acı çekmem gerekecek sanırım." Harry kızıl saçlı en iyi arkadaşına gülümsedi. Hermione de gülümsedi ve Ron'un kolunu hafifçe sıktı. "Öyleyse Seherbaz olmayacaksan, Hogwarts'tan sonra ne yapacaksın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ve Seçimi Olmayan Çocuk ❝Drarry❞ | ❝Wolfstar❞
Fanfiction《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 "Kabul et Malfoy, sen tam bir korkaksın." Harry'nin gülümsemesi gitmiş, yerini tehditkar bir kaş çatması almıştı. Önünde duran Malfoy'a döndü. "Ben. Korkak. Değilim." dedi Malfoy, gıcırdayan dişleriyle ve karanlık bir sesle...