Harry ertesi gün İksir'e girdiğinde, Ernie çoktan masasına oturmuş, yerini koruyordu. Hufflepuff'a hızlı bir şekilde gülümsedi ve çantasından iksir ders kitabını çıkararak masaya oturdu. Dersin resmen başlamasına daha birkaç dakika vardı, bu yüzden odadaki kişiler Harry, Ernie, Profesör Slughorn ve kendini ders kitabına vermiş olan Malfoy'du. Harry, Malfoy'un sol kaşını üstündeki küçük kırışıklığı bakmaya başladı; bunu daha önce hiç fark etmemişti ama düşündüğünde, Slytherin bir şeye derinden odaklandığında o küçük kırışıklık her zaman orada mevcut bulunuyordu. Boğaz temizleme sesi Harry'nin bakışlarını Malfoy'dan ayırmasına neden oldu.
"Bir şeylerin peşinde olduğunu mu düşünüyorsun?" diye sordu Ernie, Malfoy'a bir bakış atmadan.
"Ne?"
"Onu bu kadar yakından takip ediyorsan başının belaya gireceğini tahmin ediyorum." Hufflepuff, Harry'e daha da yaklaşarak fısıldadı. "Onun ne yaptığını biliyor musun?" Harry bir an düşündü ve
Ernie'nin varsayımına uymaya karar verdi; kendisinin Malfoy'a neden baktığından gerçekten emin değildi, ama belki de altıncı yılda ki alışkanlığına geri dönüyordu ve bilinçaltında Malfoy'u takip ediyordu."Hayır" Harry dürüstçe yanıtladı, çünkü gerçekte Malfoy'un neyin peşinde olduğunu bilmiyordu.
"Muhtemelen önemli bir şey değil," diye ısrar ederken buldu kendini. "Malfoy henüz sorun çıkarmadı ve çıkaracağından şüpheliyim."
Ernie, Harry'nin dirseğini dürterek, "Yine de kendini tutuyor," dedi. "Bu çok şüpheli"
"Eh, herkes savaş sırasında olanlara bu kadar takıntılıyken arkadaş edinmek onun için biraz zor olabilir," dedi Harry acı bir şekilde, Malfoy'un bu kadar çabuk savunmasına biraz şaşırmıştı. Sonuçta, daha dün, Ölüm Yiyen geçmişi nedeniyle Malfoy'a bir şeyler söylemişti.
"Ona hizmet ediyor." Ernie, Harry'nin ses tonunun keskinliğini tamamen görmezden gelerek başını salladı. "Safkan geyiği."
Harry savunmasını ısırdı ve bunun yerine ders kitabının sayfalarını karıştırmaya başladı. Malfoy ile birkaç düşmanca olmayan konuşma ile birlikte şimdi Slytherin'i savunmaya mı geçiş yapmıştı? Eski rakibi hakkındaki düşüncelerinden kurtulmaya çalışarak başını salladı.
Son birkaç öğrenci ders başlarken içeri girdi ve Harry, Slughorn'a dikkat etmek için ders kitabını okuyormuş gibi yapmaktan vazgeçti.
"Günaydın sınıf," diye selamladı, ellerini karnının üzerinde tutarak. "Bu ay bitmek üzere ve Çok Özlü iksirlerimizi bitirmek üzereyiz. Şimdi, yapmanız gereken tek şey önümüzdeki birkaç gün için onları demlememeye bırakmak ardından hafta sonunda onları deneyebiliriz."
Harry'nin iksiri kesinlikle dersin ilk gününden daha iyi görünüyordu; en azından şimdi iksir ders kitabının dediği gibi davranıyordu. Ama olması gereken bulanık kahverengi renginin aksine, daha koyu bir bordo rengine sahipti. İksiri deneyecek olan tek kişinin kendisi olmasını umuyordu, çünkü kazara başka birini zehirlememeyi gerçekten tercih ederdi.
Ernie'ninki iksiri çok daha iyi değildi, ancak onunki olması gerekene biraz daha yakındı. Aslında, odanın etrafındaki kazanların çoğu, Çok Özlü iksir'e benziyordu, ancak şu ya da bu şekilde biraz farklılardı. Terry Boot'unki kahverengiden çok yeşile yakındı; Padma'nınki doğru görünüyordu, ama gül kokuyordu, Harry'nin deneyimlerinden bunun doğru olmadığını biliyordu; Zabini ilk bakışta mükemmel görünüyordu ama ders kitabında söylendiği gibi hiç köpürmüyordu ve Michael'ınki iksirden çok çorbaya yakın bir şeye benziyordu.
İksiri doğru gibi görünen tek kişi Malfoy'du.
Çok Özlü İksiri, kitaptan fırlamış bir fotoğraf gibi aynı görünüyordu ve mükemmel bir şekilde kaynıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ve Seçimi Olmayan Çocuk ❝Drarry❞ | ❝Wolfstar❞
Fanfiction《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 "Kabul et Malfoy, sen tam bir korkaksın." Harry'nin gülümsemesi gitmiş, yerini tehditkar bir kaş çatması almıştı. Önünde duran Malfoy'a döndü. "Ben. Korkak. Değilim." dedi Malfoy, gıcırdayan dişleriyle ve karanlık bir sesle...