Bölüm 28: ▪Morluk▪

1.2K 112 36
                                    

Sonraki birkaç hafta ödev telaşı, Quidditch ve çalıntı öpücüklerle geçti. Gözaltılar şimdi kesinlikle daha ilginçti ve Harry her fırsatı Draco ile geciriyordu; bu noktada Hogwarts'ın tüm gizli koridorlarını Çapulcular Haritası'ndan daha iyi bildiğinden emindi. Her öpücük, her dokunuş, her konuşma ilki kadar canlandırıcıydı ama gizli bir ilişkinin yeniliği etkisini yitirmeye başlamıştı.
Özellikle heyecan verici bir gözaltından sonra, Harry ertesi sabah kendini Ron tarafından banyoda köşeye sıkıştırılmış halde bulunca.

"Harry, o ne?" diye sordu Ron, gözleri geniş bir sekilde Harry'nin boynuna bakarken.

"Ne ne?" Harry, Ron'a baktı, görüşü yorgunluktan hâlâ sisliydi. Slughorn gözaltı zamanını her zamankinden daha geç bitiriyordu(Harry'nin pek umrunda değildi), ve Harry'nin neredeyse istediği kadar uyuyamadığı anlamına geliyordu.

"Şu, işte orada." Neville tezgahlardan birinden çıkıp lavaboda ellerini yıkamaya başladığında, Ron Harry'nin çenesinin hemen altındaki bir noktayı işaret etti.

"Bu-"
"Bir morluk mu?" Neville daha yakından bakarak araya girdi. Harry aşağı baktı ve gerçekten de boynunun çenesinin altındaki kısmında morumsu kırmızı bir çürük vardı. Sessizce, düşüncesizliği için Draco'yu lanetledi.

"Şey-" diye başladı, bundan çıkış yolunu nasıl açıklayabileceğinden tam olarak emin değildi. Son iki haftadaki devamsızlıklarını, ders çalışma ihtiyacı ya da fazladan gözaltı gibi bahanelerle kolayca kapatılabilirdi, ancak boynundaki büyük morluk için bahane bulmak kolay değildi.

"Öyle, mi?" Harry parlak kırmızıya dönerken Neville güldü. Gözleri kısılmadan önce bir an Ron katıldı ve Harry'ye ihtiyatla baktı.

"Ginny ile tekrar birlikte değilsin, değil mi?" diye sordu, Harry'ye ihtiyatla bakarak. Neville burnundan soluduğunda Harry hayır demek üzereydi.

"Kesinlikle Ginny değil," diye mırıldandı, kıkırdayarak. Harry onu merakla izledi ve sonra görünüşe göre Neville'e hiç dikkat etmeyen Ron'a döndü.

"Hayır," dedi başını sallayarak. Hickey'e tekrar baktı. "Ve bu bir-"

"O zaman şanslı kız kim?" Neville tezgaha yaslanıp kollarını göğsünde kavuşturarak araya girdi.

"Hiç kimse," diye yanıtladı Harry. Teknik olarak yalan değildi; şanslı kız yoktu.
"Haydi, söyle bize!" Ron sızlandı, Harry banyodan çıkarken peşinden gitti ve sandığını karıştırmaya başladı.

"Off." Harry, Ron'un yalvarışını duymazdan geldi ve kıyafetlerini karıştırdı, sonunda aradığını buldu. Alışılmadık derecede sıcak bir Kasım ayindaydılar, bu yüzden hala bir atkı takmak için fazla sıcaktı, ama Harry boynundaki iz hakkında daha fazla soruyla uğraşmaktansa sıcaklanmayı tercih ederdi.
Ron onun yanında gevezelik etmeyi reddetmesine rağmen tek kelime etmeden Büyük Salon'a yürüdü. Neville başta katıldı ama Büyük Salon'a ulaştıklarında ya sıkılmış ya da Harry'e acımış gibi göründü ve Ginny ve Luna ile oturmak için yanlarıdan ayrıldı. Harry, kahvaltıya oturduklarında Ron'un yalvarmasından bıkacağını umuyordu; ama fena halde yanılıyordu.

"Harry. Harry. Harry..." Ron, Harry'nin dikkatini çekmeye çalıştı ve onu görmezden gelmeye devam ederken, masanın üzerine doğru eğildi ve yüzüne karşı bağırmaya başladı. "Harry, Harry, Harry-"

"Kapa çeneni" Harry sonunda tabağından başını kaldırıp Ron'a baktı. Hermione sözünü kesmeden önce Ron konuşmak için ağzını açtı.

"Evet Ronald. Lütfen Harry'i rahatsız etmeyi bırak." O sabahki Gelecek Postası baskısının arkasından erkek arkadaşını azarladı. Ron kaşlarını çattı, ama koltuğuna geri oturdu.

Harry Potter ve Seçimi Olmayan Çocuk ❝Drarry❞ | ❝Wolfstar❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin