Bölüm 32 : ▪Aşamalı Ayrılık▪

1K 100 34
                                    

"Bunun için hazır mısın?" Draco, Büyük Salon'un girişinin yanındaki koridorda gergin bir şekilde kravatını düzelten Harry'ye sordu. Parkinson, tırnaklarıyla uğraşıyor, kesinlikle onlara aldırış etmiyordu.

"Orada oturmak zorundayım, değil mi?" diye sordu, planlarını bir kez daha gözden geçirerek.

Birkaç gün önce Harry'nin Jane ile karşılaşmasından sonra Draco, durumu Parkinson'a açıkladı ve birlikte bir plan yapmışlardı. Harry bunu daha önce hiç düşünmemişti ama yanında bir Slytherin'e sahip olmak ya da bu durumda iki Slytherin'e sahip olmak oldukça faydalıydı.
"Evet," diye yanıtladı Draco, gözlerini devirerek. "İşin çoğunu Pansy ve ben yapacağız, ama yine de ikna edici bir şekilde tepki vermelisin."

"Tamam." Harry başını salladı.
"İçeri giriyorum," Harry'nin yanağına bir öpücük kondurdu ve Harry, Parkinson'un tam orada durduğunu bilerek kızardı. "Unutma, sen ve Pansy benden birkaç dakika sonra geleceksiniz."
Böylece Draco koridoru terk etti ve Büyük Salon'a girdi, Parkinson ve Harry'yi kendi başlarına bıraktı..

"Yani..." Harry beceriksizce kıpırdandı. "Bunu yaptığın için teşekkürler."
Parkinson sadece omuz silkti.
"Zorunda değildin."

"Sevgili Draco'm için her şeyi yaparım," diye mırıldandı Harry'nin takdir etmediği bir şekilde; özellikle Draco'm kelimesini kullanmasını takdir etmedi. "Ayrıca sana borçluyum."

"Ne için?" Harry, önündeki Slytherin kızı için ne yaptığını düşünmeye çalıştı.
"Geçen yıl seni Voldemort'a teklif etmeye çalıştığım için," dedi gözünü kırpmadan. Draco'nun aksine, Voldemort'un adını kullanmakta hiçbir sorunu yoktu.

"Dogru." Tamamen dürüst olsaydı, bu noktada bunu neredeyse unutmuştu. Onun ve diğer herkesin kaybettiği her şeyden sonra, olayların büyük düzeninde önemli görünüyordu. "Yani özür mü diliyorsun?"
"Ben özür dilemem," dedi saçlarını omzunun üzerinden atarak. "Eylemler sözlerden daha yüksek sesle konuşur."

"Anlıyorum," Harry başını salladı. "Eh, buna karşılık olarak affedildin." Bu ona biraz şok olmuş bir ifade kazandırdı. "Neden yaptığını anlıyorum. korktun; hepimiz öyleydik. Diğerlerininkine karşı benim hayatımdı."

"Doğru." Sertçe başını salladı ve orada garip bir sessizlik içinde durdular.

"Sormak zorundayım," dedi Harry aniden. Parkinson ona tuhaf bir bakış attı ve bu onu bir anlığına susturdu. "'Sevgilim Draco?'"

"Bu bir soru değil," diye belirtti tırnaklarını bir kez daha inceleyerek. Harry konuşmak için ağzını açtı ama o yapamadan Harry'nin sözünü kesti. "Draco ile ilgilenip ilgilenmediğimi soruyorsan, cevabım hayır." Harry yutkundu ve yüzü hafifçe yumuşadı.
"Ben olsam bile, endişelenecek bir şeyin olmazdı. O senin için tepeden tırnağa bitiyor ."
"Gerçekten-"
"Ona bunu söylediğimi söyleme," diye sert bir şekilde araya girdi.
"Tamam mı?"
"Tamam."

Harry başını Büyük Salon'a doğru uzattı ve Draco'nun kulağını çekiştirdiğini gördü: zamanı gelmişti. Pansy'ye kendisini takip etmesi için işaret etti ve Pansy bunu sevecen bir şekilde yaptı.
Birlikte Büyük Salon'a girdiklerinde, tüm gözler anında onlara çevrildi. Harry, Gryffindor masasına gidip otururken etrafında yükselen fısıltıları fark etmemiş gibi yaptı. Yüzünün içinde hissettiği endişeden çok özlem ifadesi taşıdığını umarak Parkinson'a baktı.

Ancak Draco, Harry'den çok daha iyi bir aktördü. Parkinson ona yaklaşırken yüzü sevgi, acı ve küçümseme karışımıyla doluydu. Ona bakarken gözleri parlıyordu. Harry'nin odanın diğer tarafından bağırdığını duyması sadece birkaç dakika sürdü.

Harry Potter ve Seçimi Olmayan Çocuk ❝Drarry❞ | ❝Wolfstar❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin