Bölüm 4: ▪Savunma, Düello ve Gözaltı▪

1.5K 170 47
                                    

Harry, ertesi gün kendisini dehşete sürükleyen Karanlık Sanatlara Karşı Savunma'ya girdi. Hogwarts'ta geçirdiği altı yıl boyunca, sınıfın sadece düzgün bir öğretmeni vardı: Remus Lupin. Elbette o zamanlar Deli-Göz Moody'den hoşlanıyordu ama bu, profesörünün Çok Özlü iksir kullanan Barty Crouch Jr. olduğunu bilmeden önceydi. Ve diğer öğretmenlerin oluşturduğu listede Voldemort'a hizmet ettiği ortaya çıkan gergin, kıpır kıpır bir adam olan Profesör Quirell, kendisinden başka kimseyi umursamayan aptal bir ünlü olan Profesör Lockheart, öğrencilerine acı vermekten zevk alan bir Bakanlık canavarı Profesör Umbridge'den oluşuyordu. ve Harry'nin yeni bir saygı duyduğu, ancak öğretmen olarak hiç sevmediği Profesör Snape'te bu listedeydi. Dürüst olmak gerekirse, yeni öğretmenleri yarı yarıya saygın olsaydı, Harry kendini şanslı sayabilirdi.

Harry, Hermione ve Ron sınıfa girdiklerinde Profesör Noble'ın ayakları masasının üzerinde, koltuğunda arkasına yaşlanmış tırnaklarını törpülerken gördüler.

Harry onu Büyük Salon'da ilk gördüğünde, sandalyesinde donuk bir sekilde dik oturan ve öğrencisinden emir isteyen türden bir öğretmen olduğunu varsaymıştı. Duruşu ve sınıfının durumuna göre Harry bunun doğru olmadığını görebiliyordu.

Dean ve Seamus birbirlerine kağıt uçaklar fırlatıyorlardı ve Zabini masalardan birinin karşısında uzanmış, havaya yükseltiği bir kitabı okuyordu.

Gryffindorlar ve Slytherinler dersi ortak alıyorlardı ve açıkça sınıf eve göre ayrılmışlardı. Slytherinler solda ve Gryffindorlar sağda oturdu.

"Pekala, tamam," Profesör Noble tırnaklarından baktı ardından bakışlarını sınıfa yönlendirdi. Kimsenin onu dinlemediğini görünce sesini yükseltti. "Kapayın çeneninizi!" diye bağırdı. Sesi kızgın değildi, ama sınfı şok ederek sessizliğe sürükledi. "Teşekkür ederim." ayaklarını yere koydu ve masasının kenarına oturdu. "McGonagall beni Profesör Noble olarak tanıttı ama-" Masasının üzerinden geçti, bu sırada bir mumu ve birkaç gevşek kağıt parçasını devirdi.

Ayaklarının üzerine dik olarak indi ve yerdeki eşyaların hiçbirini almaya zahmet etmedi.

"Valentine olarak adlandırılmayı tercih ederim. Ya da Val, hangisini isterseniz. Her iki şekilde de umurumda değil."

Hermione gözlerini kocaman açarak oturduğu koltuğunda donakalmıştı. Harry, öğrencilerine bu kadar gayri resmi bir şekilde davranan bir öğretmeni hiç görmemişti.

"İsimler konusunda da gerçekten kötüyüm, bu yüzden size sadece tanımlayıcı fiziksel özelliklerle başvurabilirim. Örneğin, güzel çocuk," Zabini'yi işaret etti. Okuduğu kitap eline uçtu ve masasına koydu. "Bir sandalyeye oturur musun?"

Zabini gözlerini devirdi ve Malfoy'un yanındaki bir sandalyede oturduğunu gösterdi.

"Teşekkürler." Ona başını salladı ve kibarca başını salladı. "Şimdi, anladığım kadarıyla, hepinizin kara büyüye karşı kendinizi savunma konusunda epey bir tecrübeniz var. Aslında, Gelecek Postası'nda duyduğum ve okuduklarıma dayanarak, bu konu hakkında çok daha fazla şey bildiğinizden oldukça eminim hatta benden daha fazla." Harry sınıfa baktı ve birçok şaşkın yüz gördü. Bir Hogwarts profesörünün, öğrencilerin onlardan daha yetenekli olduğunu kabul ettiğini hiç duymamıştı.

"Yine de, ben sizin öğretmeninizim ve siz hala FDYS'lere hazırlanmalısınız. Şahsen, Karanlık Sanatlara Karşı Savunma için derste daha pratik bir yaklaşımı tercih ediyorum; Geçmiş deneyimlerime dayanarak savunma büyüleri hakkında okumayı, savunma büyüleri yapmaktan çok daha az yararlı buluyorum, Herhangi birinizin daha teorik bir yaklaşım
benimsemeyi tercih edeceğini tamamen anliyorum. Sınavınızın hem yazılı hem de pratik kısmı olacağı için size ikisinden de biraz vermeye çalışacağım."

Harry Potter ve Seçimi Olmayan Çocuk ❝Drarry❞ | ❝Wolfstar❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin