Bölüm 29 : ▪Atkı▪

1.1K 110 24
                                    

Harry ertesi sabah erkenden uyandı, o kadar erken ki giyindiğinde dışarısı hala karanlıktı. Loş ışıkta üniformasını giymek kolay değildi, ama diğer çocukları uyandırma riskini göze alarak lumos atmayı reddetti. Uyanırlarsa, muhtemelen Harry'nin bu kadar erken saatte nereye gittiğini merak ediyor olacaklardı; Bu söyleyemeyeceği bir sırdı.

Güvende olmak için sandığını karıştırdı ve görünmezlik pelerinini çıkardı. Diğer öğrenciler henüz kalkmamışlardı ama bu, Filch'in koridorlarda devriye gezmediğini garanti etmiyordu. Pelerini kafasına geçirdi ve kapıdan dışarı çıktı.
Gryffindor kulesinden çıktığında, şüphelendiği gibi koridorların tamamen boş olduğunu gördü. Yumuşak ayak sesleri hala duvarlarda yankılanıyor ve yalnızlığını vurguluyordu. Avlulardan birinin yanından geçti ve yürürken gökyüzünü izledi. Bu, günün en sevdiği zamanıydı. Bazı insanlar gün doğumlarını severdi: Ufukta parlayan güneş ışınlarının ilk parıltısı. Ama Harry sabahın erken saatlerini gökyüzünün aydınlanmasından önceki zamanları severdi. Dünyayı huzurlu bir sükûnete boğan yumuşak, morumsu pusa hayran kaldı.

Soğuk bir Aralık rüzgarı yanından esip yüzünü soğuktan ısırırken titredi. Eşarbını boynuna daha sıkı sardı ve Quidditch Sahası yakınındaki büyük bir çirkin yaratık heykelinin önüne gelene kadar ilerledi.
Arkasından tanıdık, kibirli bir fısıltı duyulması sadece birkaç dakikasını aldı.

"Seni burada görmek ne güzel, Harry."

Arkasını döndüğünde Draco'nun kendisine doğru geldiğini gördü. Yüzünde belirgin bir sırıtma olmasaydı, Harry onu tanıyacağından emin değildi: Draco Malfoy bir kazak giyiyordu.
Sadece bir kazak giymekle kalmıyor; aynı zamanda bir Slytherin eşarp, yeşil örgü eldivenlerle uyumlu bir şapka ve gri kulaklıklar takıyordu. Beresinin altından çıkan gümüş sarısı saç tutamları dikkatleri soğuktan pembeleşmiş yüzüne düşünüyordu. Harry daha fazla gülümseyemezdi.
Harry aptal gibi sırıtarak, "Benim adımı kullanırken bu kulağa pek tehdit edici gelmiyor," dedi.

"Bu, sana Potter demeye geri dönmemi istediğin anlamına mı geliyor?" Draco alaycı bir şekilde tek kaşını kaldırdı.

"Kesinlikle hayır," Harry kıkırdarken Draco heykele yaslandı.

"Kalkmakla ne alakası var?" diye sordu gözlerini sarışının vücudunda bir aşağı bir yukarı gezdirerek.

"Ne demek istiyorsun?" dedi Malfoy kollarını göğsünde çaprazlayarak.

"Yani," Harry duraksadı. "Bir kazak giyiyorsun. Ve eldivenler. Ve bir bere. Ve kulaklıklar."

"Siktir git, çabuk üşüyorum," diye homurdandı, şapkasını düzeltmek için uzandı.

"Pekala o zaman," Harry birkaç adım daha yaklaştı. "Daha sıcak bir yere gidelim, olur mu?"

Harry göz kırpıp onu koridora yönlendirdiğinde Slytherin'in daha da kızardı. Kalenin alışılmadık sessizliğini takdir ederek bir süre sessizce yürüdüler.
"Beğendim," diye fısıldadı Harry. Draco ona şaşkın bir bakış attı ve Harry bu kurnaz sarışının yanındayken kendini aptal gibi hissetmeyi bırakıp bırakamayacağını merak etti. "Kazak, kulaklıklar ve diğer şeyler."

"Beğendin mi?" Draco dikkatlice sordu.
"Evet," Harry yutkundu. "Sen her zaman çok... sertsin. Siyahlarınla, takımlarınla ​​falan. Seni böyle görmek hoşuma gidiyor... Bilmiyorum, yumuşacık. Belki savunmasız."

"Savunmasız mı?" Draco'nun yüzü tiksintiyle buruştu. Harry sessizce kendine küfretti; Elbette savunmasız olarak görülmek istemezdi. Onun egosu sadece onunkiyle rekabet edebilirdi... Harry başka kimseyi düşünemezdi.

Harry Potter ve Seçimi Olmayan Çocuk ❝Drarry❞ | ❝Wolfstar❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin