"Slughorn daha gelmedi mi?"
Harry'nin tepesinden bir ses çınladı. Kuzgun saçlı çocuk başını kaldırıp onunla kimin konuştuğunu görünce hemen ayağa fırladı ve pantolonunu silkeledi.
"Hayır, henüz değil," dedi İksir sınıfının kapısına bakarak. "Bu garip, saat neredeyse yedi," dedi Malfoy kapıya doğru adım atmadan önce. Önüne adım attığında, Profesör Slughorn'u ortaya çıkarmak için kapı açıldı. İki çocuğun arasına baktı ve kıkırdadı.
"İkiniz de buradasınız! Biraz endişelenmeye başlamıştım." Odaya girmelerini işaret etti ve çocuklar itaat etti.
"Ama kapınız kapalıydı?" dedi Harry soru sorarcasına. Slughorn başını eğdi ve gülümsedi.
"Bir taslak vardı. Ama kapı açıktı tabii."
Malfoy gözlerini devirdi ve Harry'e doğru eğildi."Kapıyı kontrol etme zahmetine bile girmedin mi?" diye alay edercesine fısıldadı. Geri çekildiğinde, Harry'nin yüzünde silmek istediği kendini beğenmiş bir sırıtış vardı.
"Bu akşam daha fazla not var," dedi Slughorn, Harry daha karşılık veremeden. Harry ve Malfoy arasında bölüştürdüğü bir kağıt yığınını alarak masasına gitti. "Sizi göndermek için onda döneceğim." Dedi ve Slughorn iki çocuğu çalışmaları için yalnız bırakarak sınıftan çıktı. Malfoy oturdu, kağıtlarını ve tüy kalemini masanın üzerine yaydı ve Harry onun karşısına oturdu. Harry'nin odanın herhangi bir yerine oturabilmesine rağmen, Malfoy onun yanına oturma kararı hakkında yorum yapmadı.
Harry'nin Malfoy'u rahatsız etme isteği daha fazla bastıramadan önce birkaç dakika sessizce not aldılar. Tam ağzını açacakken karşısındaki sarışın konuştu.
"Öyleyse neden dışarıda, koridorda tek başına oturuyordun?" diye sordu usulca, başını masadan kaldırmadan."Ha?" Harry aptalca cevap verdi. Bir tür hakaretle başlamadıkları sürece konuşmalarını Malfoy'un başlatmasına alışık değildi. Malfoy gözlerini devirdi ve Harry'e baktı.
"Neden koridorda tek başına oturuyordun?" tekrar sordu, bu sefer sesi daha yumuşaktı. "Gözaltına her zaman zar zor zamanında geliyorsun, erken gelmek sana göre değil. Herhangi bir sebep olmadan boş bir koridorda karanlıkta oturarak vakit geçirmeyi seçeceğine inanmakta zorlanıyorum."
"Uzun bir gündü. Bir molaya ihtiyacım vardı," diye açıkladı Hary kendini olabildiğince az sözle.
"İlgini çekmek için can atan çok fazla hayran yokmu, Aziz Potter?" Malfoy, sesine apaçık bir oyunbazlık vererek alay etti. Harry, alaycı takma adının kullanılmasına aldırmadı bile; kullanımı bu bağlamda bir hakaretten çok bir şaka gibi geldi."Evet gerçekten. Çok fazlalar," Harry dürüstçe yanıtladı, Malfoy'un şaşkınlıkla biraz geri çekilmesine neden oldu.
"Ciddi anlamda? Sevilmekten mi şikayet ediyorsun?" dedi tek kaşını kaldırarak. Harry, yüz hatlarını bu kadar kolaylıkla kontrol edemediğini kısaca kıskandı."Bana gerçekten tapmalarını sevmiyorum onlar sadece kahraman fikrini seviyorlar." Harry omuz silkti ve koltuğunda geriye yaslandı. Konuştukça sessizleşti. "Gerçek beni bilselerdi bana bu kadar tapmazlardı."
"İksirlerde hile yapan seni mi yoksa altıncı yıl boyunca beni takip eden seni mi yoksa okuldaki rakibine Kara Büyü kullanan seni mi kastediyorsun?" diye sordu Malfoy, sözlerini tarif edilemez bir zarafetle telaffuz etti. Bu Harry'nin ne söylediğini dakikalarca tam olarak anlayamamasına neden oldu. Sözler ona çarptığında, ilk içgüdüsü kızmak oldu, ama çabucak gerçekten kızacak bir şeyi olmadığını fark etti: çünkü Malfoy'un söylediği her şey doğruydu.
"Evet, o benim," diye mırıldandı. Malfoy'un alaycı hakareti ifadesinin oluşmasını bekledi, ama asla gelmedi. Bunun yerine, Malfoy yüzünü tamamen boş tuttu:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ve Seçimi Olmayan Çocuk ❝Drarry❞ | ❝Wolfstar❞
Fanfic《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 "Kabul et Malfoy, sen tam bir korkaksın." Harry'nin gülümsemesi gitmiş, yerini tehditkar bir kaş çatması almıştı. Önünde duran Malfoy'a döndü. "Ben. Korkak. Değilim." dedi Malfoy, gıcırdayan dişleriyle ve karanlık bir sesle...