Sonraki sayfada kısa bir giriş karalanmıştı. Sözcükler, tüm sayfaya parıldayan, gümüş bir mürekkeple yazılmıştı. Harry gözlerini kıstı, el yazısını okumaya çabaladı.
1 Eylül 1976
Sevgili, bunu okuyan ve Sirius Black'in büyüklüğünü anlayan her kimse (Eğer Remus bu kişi sensen , umarım "her kimse" kelimesini kullandığımı fark etmişsindir.
Bunu takdir edeceğini düşündüm. Ayrıca, Eşyalarımı kurcalayacağınızı sanmıyorum, sadece şans eseri yapıyorsanız EŞYALARIMI KARIŞTIRMAYI BIRAKIN..)Bugün Hogwarts'a geri döndüm. Euphemia ve Fleamont bizi istasyona bıraktı. İstasyonda Regulus'u veya annemi göremedim ama sanırım bu muhtemelen iyi bir şeydi.
Yine de James ve annesini görmeliydin. Ona sarıldı ve bu kadar yaygara yapmasaydı gitmesine asla izin vermezdim...
Harry okumaya devam etti ama aniden dünya dönmeye başladı. Çevresi bulanıklaştı ve odak dışı kaldı.
Harry, King's Cross İstasyonuna görünen şeye indiğinde tökezledi. Kısa bir an için, King's Cross'a istemeden yaptığı son ziyaretin Voldemort tarafından çarpıldığı zaman olduğunu hatırlayarak Dumbledore'u bulmak için etrafına bakındı. Ancak istasyon tamamen normal görünüyordu. Çocuklar etrafta koşusturuyorlardı, ebeveynleri arabalarını çekiyorlardı. Hogwarts Ekspresi her zamanki gibi gerçekti ve Harry kompartımanın içine baktığında, içindeki çocukları görebiliyordu.
Harry kalabalığın arasında yürümeye başladı ve konuşmaya başladığında neler olduğunu sormak için siyah saçlı bir kadının omzuna hafifçe vurmak üzereydi.
"James, ciddiyim." Sesi sert ve anaç çıktı. Harry kadının omzunun üzerinden baktı ve akıldan çıkmayan bir şekilde aşina olduğu bir yüz gördü: babası James Potter'dı.
Saçı, Harry'nin Snape'in anılarından hatırladığı kadar koyu ve dağınıkt. Hâla SBD'leri için taktığı gözlükleri kullanıyordu, ama bir şekilde daha yaşlı, daha olgun, bir erkek çocuktan daha çok bir adama benziyordu.
"Aslında ben Sirius'um." Harry'nin kafası, delici gri gözleri olan yakışıklı, uzun saçlı bir çocukla yüz yüze gelmek için döndü.
Sirius'un yüzünde bir sırıtış vardı ve Harry'nin tam önünde durduğunu görmemiş veya fark etmemiş gibiydi.
"Sus, sen. Yardımcı olmuyorsun." Euphemia Potter, Sirius'a parmağını doğrulttu ve gülümsemesi daha da büyüdü, tamamen beyaz dişlerini göstererek.
"Üzgünüm Euphemia. Ben sadece gerçekleri söylüyordum." James'in annesi gözlerini devirdi ama yüzünde bir gülümseme vardı.
"İkiniz de dinleyin." iki oğlan da yaşlı kadınla yüzleşti. "Bu sizin Hogwarts'ta altıncı seneniz ve komik bir iş yaptığınızı duymak istemiyorum. Beni duyuyor musunuz?"
"Evet efendim," iki oğlan da tekrarladı.
"Komik bir iş mi bilmiyorum Mia." Uzun boylu, siyah saçlı, gözlüklü bir adam, Euphemia'nın yanına geldi ve elini omzuna koydu. James'e çok benziyordu ve Harry, kendisine çok benzediğini fark etti. Harry bunun büyükbabası Fleamont Potter olduğunu düşündü.
"Fleamont, bana hiç yardımcı olmuyorsun" Euphemia mantıklı bir şekilde başladı, sanki bu konuşmayı daha önce yapmış gibi. "FDYS'lere hazırlandıkları ilk yıl, okulun her yerinde tehlikeli veya pervasız şakalar yapmaya hazırlanırken dikkatlerinin dağılmasını göze alamazlar!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ve Seçimi Olmayan Çocuk ❝Drarry❞ | ❝Wolfstar❞
Fanfiction《☆•°•☆|TAMAMLANDI|☆•°•☆》 "Kabul et Malfoy, sen tam bir korkaksın." Harry'nin gülümsemesi gitmiş, yerini tehditkar bir kaş çatması almıştı. Önünde duran Malfoy'a döndü. "Ben. Korkak. Değilim." dedi Malfoy, gıcırdayan dişleriyle ve karanlık bir sesle...