×Uchiha sasuke x f!reader
×karakterler reşittir×nsfw
-neden yalnız değiliz dedim sasuke'ye yaklaşıp.
-ne bileyim ben bunların buraya geleceğini? Dedi sasuke mırıldanarak.
Biraz kafa dağıtmak için sasuke ile gece kulübüne gelmiştik ama naruto ve arkadaşlarıyla karşılaşınca çift randevunuz iptal olmuştu.
Bir de o vasıfsız kız vardı yanlarında.
-onları görmemiş gibi yap. Dedi ve elimden tutup boş bir masaya oturduk.
Fakat fazla arkadaş canlısı arkadaşımız elinde içeceklerle yanımıza gelince ortamımız tekrar bozulmuştu.
-merhabaaaa neşeyle konuştu naruto ve karşıma oturdu. O vasıfsız da yanına oturmuştu.
Shikamaru ve sai de sandalye çekmişlerdi.
-ses siz neden geldiniz sasuke-kunn~ sakuranın ağzını eğe eğe konuşması sinirimi bozmuştu
Sarhoş olmasın bu kız ya.
İşte sohbet etmeye falan başlamıştık. Ve naruto yine bir şeyler anlatıyordu
Ne kadar sevgilim ile olan buluşma planım bozulsa da eğleniyorduk.
Ama bu ortamdan kurtulmamız lazımdı.
-Sasuke çantam arabada kalmış. Dedim aklıma gelen bir fikirle.
-Çanta- ah... Umm tamam o zaman arabaya gidelim. Size iyi eğlenceler.
-geri gelmez misiniz? Dedi naruto.
-belki ailem merak etmiştir. Dedim
- Sasuke-kyunn~ o zaman beni de bırakabilir misiniz? Yakın oturuyoruz dedi sakura.
-Bizim eve gidiyoruz dedim ve sasukenin koluna girip onlara el sallayarak dışarı çıktık.
Barın arkasına girdik araba için.
-bebeğim senin çantan yoktu. Getirmemiştin? Dedi sasuke.
Kollarımı boynuna dolayıp kendimi araba ve onun arasına alıp sırtımı arabaya yasladım.
-beraber takılmak istiyorum. İkimiz sadece..
Elleri belimi kavrarken mırıldandı.
-hm öyle mi? Dudaklarıma eğildi. Ama şu an biraz alkollüyüz. Elleri zarifçe belimde gezindi.
-ne olabilir ki? Dedim cilveyle.
Arabayı açıp içeri girdik.
Beni kucağına çekip bir öpücük başlattı. Kendimi kucağına bastırıp sürtündüm.
İkimizden de sessiz bir inleme çıkarken sasuke pozisyonumu değiştirip sırtımı göğsüne yaslayıp eteğimi yukarıya sıvayıp külodumu çıkardı.
Parmakları klisimi ovalamaya başladı.
-Ah~ sasuke... İstemsizce bacaklarımı birbirine bastırmıştım
-lanet bacaklarını açık tut!Bacaklarımı tekrar araladım.
İki parmak içime girerken tırnaklarımı koluna geçirdim.-s-sasuke~ ah başımı geriye atarken mırıldandım.
-parmaklarımı nasıl sıktığına bak. Ne sürtük bir am. vajinama bir tokat atarken mırıldandı. Gelen ani tokatla çığlık atmıştım.
Sırıttı ve beni kucaklayarak yüzüne bakıcak şekilde oturmamı sağladı.elbisemin fermuarını açıp üzerimden çıkardı ve giydiğim dantelli sütyenime baktı.
-birileri becerilmek için hazırlanmış.
-sadece sana güzel görünmek istiyorum.
Pantalonuna sürtünerek konuştum.
-sikimin üzerinde zıplamak için her şeyi yapabilecek bir fahişesin değil mi? Hm~ kalçama sert bir tokat atarken konuştu.
-hah~...e-evet~ sadece izin ver hadii..
-ah bebeğim beni öldürüyorsun
Kemerini çözerken konuştu.
Pantalonunu ve bokserini indirdi. Serbest kalan sertliğini okşamaya başladım. Keskin bir nefes almıştı bu hareketime karşın.Artık daha fazla dayanamayacağımı anlayıp dizlerim üzerinde yükseldim ve onu kendşme konumlandırdım.
-Ah~ ç-çok büyüksün~
-yapabileceğini biliyorum bebeğim. Ellerini belime yerleştirip beni bir anda kendine bastırıp hepsini almamı sağladı.-ah s-siktir y-yavaş..
-hadi bebeğim zıplamaya başla.Ellerimle omzundan destek alarak hareket etmeye başladım.
-ah~ ç-çok dolu dudaklarımı ısırarak zevkle mırıldandım.
Kucağında hareket ederken elleri göğüslerimi yoğurmaya başladı.
-çok iyi gidiyorsun bebeğim~ ellerini sürükleyerek belime getirdi
-b-ben geleceğim~ inlemelerimin arasında mırıldandım
Eli klisimi ovalamaya başladı
-benim için gel güzel kızım.Klisimi ovalayan parmaklar o kadar iyi hissettiriyordu ki kendimi tutamayıp boşalmıştım.
Nefes nefese başımı omzuna yasladım.
-çok iyiydin bebeğim. Başıma bir öpücük kondurdu.
Kalçalarımı biraz daha hareket ettirerek onun da gelmesini sağladım.
-ahh~ iyi kız... Mırıldandı ve içimden çıkıp dudaklarıma bir öpücük kondurdu ve devam etti.
-hadi eve gidelim daha rahat oluruz değil mi?
Uuuuuuuuuu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎
Fanfiction𝙰𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚌𝚊𝚗𝚘𝚗𝚜 Bu kitap smut smut içindir anlayışıyla yazılmıştır. Bu yüzden rahatsız olacaklar gelmesin. ⚠︎𝙲𝚒𝚗𝚜𝚎𝚕𝚕𝚒𝚔,𝚜̧𝚒𝚍𝚍𝚎𝚝 ,𝚊𝚛𝚐𝚘 𝚟𝚎 𝚘𝚕𝚞𝚖𝚜𝚞𝚣 𝚘̈𝚐𝚎𝚕𝚎𝚛 𝚉𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚋𝚞𝚕𝚍𝚞𝚔𝚌̧𝚊 𝚢𝚊𝚣𝚊𝚌𝚊𝚐̆ェ�...