Pt.1
×Onlarla sevişirken başka birinin adını inliyorsun
×roronoa Zoro x f!reader
×nsfw⭑
ZORO
-ahhh~ sanji!
diye mırıldandın, derin bir ses tonuyla, Zoro tehlike yayılımları gönderene kadar kendi inlemelerinizin farkında değildiniz.
-az önce ne dedin?
belinizdeki eller donuyor, basınç hala orada ama vücudunuzu çekip itmeye devam etmiyor, sizi sikmeyi bırakıyor ve odadaki ani sessizlik ağır nefes almayla doluyor.
sizi boynunuzdan tutuyor, vücudunuzu yukarı kaldırıyor, sırtınızı çıplak göğsüne değdiriyor, siki duvarlarınızın içinde bükülüyor.
-konuş
diyor, sıcak nefesler kulağınıza çarpıyor, sesi sanki bir zehirmiş gibi vücudunuzun her yerine ulaşıyor ve bunun tek tedavisi de kendisi.
-Ne dedin sen?
kasıtlı değildi... sevişmenin ortasında başka bir adamın adını inlemek istemedin ama bu bir içgüdü olarak geldi.
-zoro...ben~ öyle demek istemedim ah~!
-Ne demek istemedin? başka bir adamın adını mırıldanıyorsun?
Eğlendirmekten çok uzak, sadece sinir bozucu bir şekilde kıkırdadı.
-Sikim senin içindeyken o boktan aşçının adını inliyorsun, hm?
cevap veremiyorsun, ne yapacağını bile anlayamıyorsun çünkü sanji'nin adını neden inlediğini anlamıyorsun. ancak Zoro seni senden daha fazla tanıyor ve eylemlerinin, sözlerinin ve bakışlarının ardındaki gizli anlamlar hakkındaki her türlü bilgiye sahip; o aptal değil, sanji ne zaman yemek pişirse uyluğunu ona nasıl sardığını ve onu uzaktan izlediğini biliyor.
Zoro kıskanmıyor değil, kıskanıyor ve bunu hemen kanıtlayacak ama yine de seni elinden gelen her şekilde tatmin etmek istiyor. her şeyin ardındaki gerçeği görebiliyor.
Tüm bu davranışlarla onu kızdırmaya çalıştığınız için tüm ilgiyi istiyorsunuz ve tüm bunları sadece onun için, Zoro'nun sizi ele geçirmesi için, yaptığınıza dair hiçbir fikriniz yok.
yine de o senin için daha hoştur ve senin küçük oyununu planlayacak, istediğini verecektir.
-Belki de onu aramalıyım diyor ve amınız kendi uzunluğuna sıkıştığında sızlanıyor saf içgüdü, saf tatmin. sırıtıyor, gurur damarlarında akıyor, seni gerçekten tanıyor; her vuruş noktası, her arzu, her şey. vücudunuzu terk ediyor, tekrar büküyor, kıçınız yükseliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎
Fanfiction𝙰𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚌𝚊𝚗𝚘𝚗𝚜 Bu kitap smut smut içindir anlayışıyla yazılmıştır. Bu yüzden rahatsız olacaklar gelmesin. ⚠︎𝙲𝚒𝚗𝚜𝚎𝚕𝚕𝚒𝚔,𝚜̧𝚒𝚍𝚍𝚎𝚝 ,𝚊𝚛𝚐𝚘 𝚟𝚎 𝚘𝚕𝚞𝚖𝚜𝚞𝚣 𝚘̈𝚐𝚎𝚕𝚎𝚛 𝚉𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚋𝚞𝚕𝚍𝚞𝚔𝚌̧𝚊 𝚢𝚊𝚣𝚊𝚌𝚊𝚐̆ェ�...