reaction pt 4

3K 39 4
                                    

×Onlarla sevişirken başka birinin adını inliyorsun
×shanks x f!reader
×nsfw

SHANKS

SHANKS

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-ah.. evet buggy~ o-orası

pek bir şey söylemiyor, kıkırdamak ya da gülmek ona daha çok yakışıyor ama biliyor ki, kimsenin seni, bir başkasının erkeği senden geldiğinde yaptığı gibi sikemeyeceğini.. Shanks'ın adını söylemek yerine başka birininkiyle inleyerek.

belinizden tutarak sizi kontrol altına alır, bir daha ona binmenize izin vermez,

Sesini duyduğunuz an, geçmiş saniyelerin anıları aklınıza hücum eder ve sizi itmesinden korkarak kendinizi ellerinizi onun omuzlarına koyarken bulursunuz.

Beklediğinizin aksine, Shanks kalçalarınızı yavaşça, ileri ve geri hareket ettirir; topları altınızda ağırlaşır, kıçınıza güçlü darbeler gönderir.

gözyaşlarını tutuyorsun; Bulanık görüş, sırılsıklam klitoris, kızarmış yüz, açık ağız; acıklı ama güzel, diye düşünüyor.

-Babanın siki sana yetmiyor mu, hım, bu yüzden mi başka bir adamın adını böyle inliyorsun? diye çeneni tutuyor, aşağıya bakmanı sağlıyor, yarattığın karışıklığı görüyor,

-aletime boşalırken o lanet palyaçonun adını haykırmak mı?

-Öyle değil, Shanks- kıçına bir şaplak atar ve sözünü keser

-peki nedir prenses? kaşlarını kaldırarak, parmaklarını vücudunda gezdirerek soruyor, -Kucağımda zıplarken başka bir adam hakkında fantezi kurman iyi değil mi?

sayısız üzgün söz söylemene izin veriyor, kollarının arasında ağlıyor, bunu nasıl yapmak istemediğini, senin için tek kişinin kendisi olduğunu ama yine de tatmin olmuş görünmediğini açıklıyor, derin bir nefes alıyor, vücudunu kaldırıp indiriyor siki derin ve sert bir şekilde itiyor.

kafanı atıp, seni affetmesi, sikmesi için yalvarmaya başlarsın.

-Bu durumda... diyor, hâlâ seni siktiği geniş koltuğunda otururken yanındaki küçük masadan kendine bir kadeh şarap koyuyor. arkasına yaslanarak elini havada hareket ettiriyor,

-kendini benim aletimin üzerinde becer, bana aletim için ne kadar yalvarabileceğini göster, o zaman seni affedeceğim ve açgözlü prensesimi istediği gibi sikeceğim.

bir anlığına boş boş gidişini izliyor, sonra onun üzerine zıplıyor, gırtlağından inliyor, elleri sadece onun gözlerine gösteriş yapmak için vücudunun etrafında geziniyor.

☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin