×Nanami Kento x f!reader
×Karakterler reşittir
×nsfw××××
-yorgun görünüyorsun dedim omuzlarını sıkarken
-yuuji denen bir velede bakmam gerekiyor dedi bıkkın bir nefes verirken, bir de çocuk sukuna'nın taşıyıcısı her an kontrolü kaybedebilir.
-oh kötüymüş. Omuzlarına masaj yaparken mırıldandım.
Omzundaki elimin birini tutup avucuma bir öpücük bıraktı
-seni seviyorum bebeğim.Kollarımı ona doladım
-ben de seni seviyorum baba~.-Bebeğim.. gel kucağa
Kucağına oturdum. Her zamanki gibi kolları vücudumu sardı ve dudaklarımızı birleştirdi. Ellerini eteğimin altından gerip kalçamı sıktı.
Ellerim omuzlarından ensesine doğru ilerledi ve ensesindeki saçları çekiştirdim.
Biz adeta birbirimizi yerken nanami külodumu eteğimin altından soydu.
Nefes nefese ayrılınca nanami beni çevirip sırtımı göğsüne yasladı ve büyük dönen koltuğu döndürerek aynayla karşı karşıya gelmemizi sağladı.
-Bunu benim için çıkarabilir misin bebeğim? Dedi üzerimdeki pembe-beyaz yarım tişörtü tutarak.
Tişörtü çıkarıp masaya attım. Nanami elleriyle göğüslerimi kavradı ve yoğurmaya başladı. Bir süre orada oyalandıktan sonra eteğimi yukarı kıvırıp bir bacağımı kavrayarak kendine çekti.
-kendini izle bebeğim.
Ayna utanmama neden oluyordu. Parmakları klisime değince istemsizce nanaminin kolunu tuttum.
-B-baba~
Parmaklarını içime iterken tuttuğu bacağımı biraz daha kendine çekti.
-Daha yeni başlamama rağmen çok ıslak... Bebeğim tüm gün beni mi bekledin.
Parmakları daha da derine batarken nefes almam zorlaşıyordu.
-iyi hissediyor musun bebeğim? Hm?
-e-vet... ~baba ah~ g-geleceğim.
Elini çekti ve bacağımı bıraktı. Koltuğu çevirip masanın önüne getirdi. Belimi kavrayıp beni masaya yatırdı ve bacaklarımın arasına geçti.
Dili klisime değince istemsizce elim saçlarına gitti.
-b-bastırabilir miyi~m? Ahm~
Onaylar birkaç mırıltı çıkardı.
Gözlerim geriye kaymaya başlamıştı.
-y-yakınım~ b-baba~
Daha cümlemi bitirmeden nanami'nin yüzüne gelmiştim.-yüzümü ıslattın bebeğim~ dedi eğlenerek ve masanın üzerine attığım tişörtü alıp yüzünü sildi.
Biraz doğrulup kıçımın üstüne oturdum. Nanami'nin eli kemerine gitmişti.
-en son masayı kırmıştık dedim masum bir gülümsemeyle.
-unutur muyum? dedi sırıtarak ve pantolonunu çıkarıp koltuğa oturdu. Ben de kucağına yerleştim.
-babamın aletine binmek istiyorum~ dedim ona sürtünerek.
-istediğini al o zaman bebeğim.
Ucunu kendime konumlayıp içime almaya başladım.
-b~baba... Çok büyüksün ahm~
Tamamen alınca zıplatmaya başlamıştım. Nanami belimden tutup yardımcı oluyordu.
-siktir bebek~ gerçekten iyisin.. Ama daha iyi olmasını sağlayacağım.
Dedi ve ayağa kalkıp yatağa bıraktı beni ve hızla hareket etmeye başladı.
-ah~ b~baba... Geleceğim... Geleceğim!..
-beni beklemelisin kızım~ ah~
Son birkaç vuruş yaptıktan sonra içimden çıktı ve kendini çekerek göğüslerime boşaldı.
-teşekkürler bebeğim. Dedi saçlarımı okşarken.
-seni seviyorum nanami..
-ben de seni seviyorum bebeğim dedi ve alnımı öptü.-bebeğim şimdi duş almamız lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎
Fanfiction𝙰𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚌𝚊𝚗𝚘𝚗𝚜 Bu kitap smut smut içindir anlayışıyla yazılmıştır. Bu yüzden rahatsız olacaklar gelmesin. ⚠︎𝙲𝚒𝚗𝚜𝚎𝚕𝚕𝚒𝚔,𝚜̧𝚒𝚍𝚍𝚎𝚝 ,𝚊𝚛𝚐𝚘 𝚟𝚎 𝚘𝚕𝚞𝚖𝚜𝚞𝚣 𝚘̈𝚐𝚎𝚕𝚎𝚛 𝚉𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚋𝚞𝚕𝚍𝚞𝚔𝚌̧𝚊 𝚢𝚊𝚣𝚊𝚌𝚊𝚐̆ェ�...