These Feelings Are Wrong

7.7K 103 335
                                    

×öğretmen giyuu x f!reader
×karakterler reşittir
×nsfw

Arkadaşlar yorum yapanı sikmiyoruz yapın şu lanet kitaba yorum.

×××

Bazen istek karakter veriyorsunuz. Ama ben bazı karakterlere smut yakıştıramadığım için yazamıyorum. Bende bir sorun olabilir mi?

×××

Okul kıyafetlerimi çıkarıp üzerime voleybol şortunu ve sporcu sütyenimi giydikten sonra okulun soyunma odasından çıkıp spor salonuna girdim.

Jimnastikle uğraşıyordum. Bu ayın sonunda turnuva vardı ve ben de bu dalda katılacaktım.

Isınma hareketleri ile başladım. Bacaklarımı 180 derece açarak yere oturdum ve gerinmeye başladım.

Ve yine her zamanki gibi üzerimde birinin gözlerini hissettim.

Okulun beden eğitimi öğretmeni Tomioka Giyuu

Her çalışmada beni izliyordu... Derslerde beni izliyordu... Öğle arasında Arkadaşlarla voleybol oynarken bile gözleri üzerimdeydi...

Bu ilk başta sinirlerimi bozsa da sonradan hoşuma gitmeye başlamıştı.

Giyuu gibi yakışıklı ve karizmatik bir insanın odağında olmak herkese nasip olmazdı değil mi.

Ve ben de bunu kullanmaya karar verdim.

1 saatlik antrenman boyunca her yaptığım harekette vücudumu ön plana çıkardım.

Tomioka sensei'in yanıma gelmesini istiyordum.

Ve bunu nasıl yapacağımı iyi biliyorum.

Kulplu beygir*i kendime zarar verebilecek kadar güçle kavrayarak vücudumu kaldırdım.

-Hey hey hey. Bekle (Y/N) onu o şekilde yaparsan ağır yararlanabilirsin.

Hızlı adımlarla geldi ve beni belimden kavrayarak yerle buluşturdu.

-Üzgünüm sensei sadece bir şey denemek istemiştim. Sevimli bir ifadeyle konuştum.

-Turnuva için mi? Bana gösterebilir misin?

-Turnuva için değil dedim ve kuluplu beygirin üstüne oturdum.

Elleri cebinde birkaç adım bana yaklaştı.

Sırıttım ve bacaklarımı kollarını da hapsedecek şekilde giyuu'nun beline doladım. Ellerimle omuzlarından destek alarak tamamen kucağına çıktım.

-(Y/N)... Ne yapıyorsun?
Dehşete düşmüşcesine sordu. Ama içten içe bunun hoşuna gittiğine emindim.

-denemek istediğim şeyi görmek istemediniz mi?.. Sensei görebiliyorum... Sürekli beni izlediğinizi... Sadece sizin bir öğrencinizim değil mi? Bu duygular yanlış.

Annesi tarafından yaramazlık yaparken yakalanan bir çocuk gibi şaşırmıştı.

Yüzüne düşen saçları oynadım. Diğer elimle kulağının altından çene kemiği boyunca yüzünü okşayarak başını kaldırmasını sağladım.

Kollarını kurtarmaya çalıştı. Ama çok sıkı sarılmıştım.

-Sensei bunu istemiyor muydunuz? Bana temas etmek? Hm~..

Saçlarındaki elim tokasına doğru kaydı ve çıkardı. Siyah bakımlı saçları omuzlarına düşerken çenesindeki parmaklarım dudaklarını okşadı.

-Daha ileri gitmek istiyorsunuz. Bana sahip olmak... Bana dokunmak istiyorsunuz değil mi sensei?

Sertçe yutkundu.

☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin