×Uchiha itachi x f!reader
×karakterler reşittir
×nsfwBir yıl önce kim olduğun umurumda bile değildi. Eğer o zaman ev partime gelmeseydin, sıska, olgunlaşmamış küçük erkek kardeşimin kollarına bir koala gibi tutunmasıyla büyümüş ve sevimli görünseydin, seni asla hatırlamazdım.
Sen, Sasuke'nin onu okuldan alırken yanıma gelen en iyi arkadaşı; sasukenin 'kız arkadaşı', obito'nun sizi çağırıp sizinle dalga geçeceği kişi...
okulunuzdan hoşlandığınız tembel velet hakkında ne kadar saçma sapan konuştuğunuzu bir kenara bırakırsak...
Bu yaklaşık beş yıl önceydi ve sen hala benim salak kardeşim gibi 16 yaşında bir velettin; Hem sen hem de sesin evdeyken beni çok rahatsız ediyor. Buna rağmen senden hoşlanmadığımı söyleyemezdim. Tıpkı o zamanlar sasuke'nin diğer arkadaşları hakkında düşündüğüm gibi, siz de üniversiteye gidene kadar görmezden gelmem gereken bir noktaydınız.
Ama 21 yaşındaki senin, özellikle de bana yönelttiğin her gülümsemede kalbimin atmasını sağlamak şöyle dursun, aniden ilgimi çekeceğini kim bilebilirdi ki?
Elinin koluma sıcak dokunuşunun midemde havai fişek patlatacağını mı? Artık bana daha önce hayal bile edemeyeceğim şeyleri hissettirdiğini mi?
Ah Tanrım..
Yaşadığımız şey romantik bir ilişkiye yakın olmasa da, sana karşı dürüstçe ne hissettiğimi bir şekilde anlayacağın konusunda tüm varlığım umutluydu...
-Evet, i-işte orada, itachi… durma... Lütfen~
İnlemelerin müzik gibi kulaklarımda, ben sana daha hızlı girip çıkarken altımda kontrolsüz bir şekilde inledin, dizlerini göğsüne doğru ittim ve daha iyi bir açı için kıçının altına bir yastık yerleştirdim.
Saat öğleden sonra 5'i geçiyor ve şu anda dairemdeki yatak odasındaydık, iki uzun hafta birbirimizi görmedikten sonra çok ihtiyaç duyduğumuz rahatlamayı elde ediyorduk. Ailenizle birlikte şehir dışından yeni döndünüz ve ilk işiniz 'sasuke'yi ziyaret etmekti, en azından ebeveynlerinize sizi apartmanımıza bırakmalarını söylediğinizde bunu söylemiştiniz.
-Seni özledim,
diye homurdandım kulağına doğru, seni daha da derinlere iterek şişmiş dudaklarının tiz bir ses çıkarmasına neden oldum.-Bu sıkı amcığı özledim. Benim için çok ıslak ve sıcak. Ah~
-ahh-... kahretsin ben de seni özledim itachi~.
Kollarını boynuma doladın, her sert hamlemde tırnakların omuzlarıma batıyordu.
Şakağına yumuşak bir öpücük kondurdum, saçlarındaki sarhoş edici çilek ve ter kokusunu içime çektim.
Bu duruma nasıl karıştığımız beni aşıyordu. İronik bir şekilde, açıkça hatırlayabildiğim tek şey, partimde, şu anda seni siktiğim yatakta yaptığımız sarhoş deneysel seksti. Ertesi sabah çıldırmak yerine, ayık benliklerimizi kirli çarşaflarımda bir kez daha birbirine bağlı bulduk,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎
Fanfiction𝙰𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚌𝚊𝚗𝚘𝚗𝚜 Bu kitap smut smut içindir anlayışıyla yazılmıştır. Bu yüzden rahatsız olacaklar gelmesin. ⚠︎𝙲𝚒𝚗𝚜𝚎𝚕𝚕𝚒𝚔,𝚜̧𝚒𝚍𝚍𝚎𝚝 ,𝚊𝚛𝚐𝚘 𝚟𝚎 𝚘𝚕𝚞𝚖𝚜𝚞𝚣 𝚘̈𝚐𝚎𝚕𝚎𝚛 𝚉𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚋𝚞𝚕𝚍𝚞𝚔𝚌̧𝚊 𝚢𝚊𝚣𝚊𝚌𝚊𝚐̆ェ�...