reaction pt. 3

3K 38 6
                                    


×Onlarla sevişirken başka birinin adını inliyorsun
×Vinsmoke Sanji x f!reader
×nsfw

SANJI

SANJI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[Y.n.]Sigaran olayım yak beni be adam

××

-ah evet, evet, evet, tam orada...çok iyi, çok iyi- lütfen daha fazla, zoro, lütfen!

-hım? Ne?

şaşırmış bir ses tonuyla soruyor, elleri göğüslerinizle oynamayı bırakıyor, dili hareket etmeden sertleşmiş meme ucunda kalıyor, gözleri kaldığı yerden -açıkta kalan göğsünüzden- şaşkın yüzünüze bakıyor.

sırıtıyor, aynı zamanda biraz kıskançlık hissediyor, bir saniye önce ne söylediğin hakkında hiçbir fikrin olmadığını fark ediyor, bacaklar onu daha da yakına itiyor - sikinin sıcak duvarlarının derinliklerinde yeniden hareket etmesini istiyor çünkü anlayamıyorsun neden seni becermeyi bıraktı?

-Ah benim güzel hanımefendi, diye dalga geçiyor, aletimi onun amının içinde ısıtırken başka bir adamın adını inlemesi ne kadar da etik dışı

Söylediği kelimeleri anladıktan sonra gözlerin genişliyor.

Alçak sesle küfrediyorsun, ellerin onun sağlam göğsüne dokunuyor, yüzünün her tarafına sıcaklık hücum ediyor ve bükülmüş olan karnının içinde yeşeren suçluluk hissini hissetmeye başlıyorsun.

-sanji... Bebeğim çok üzgünüm, yapmadım-...yapmadım- sözünü kesti, uzun parmaklar yüzünü okşarken sağ el boynunu buldu.

yüzü sizinkine o kadar yakın ki kıkırdayarak şöyle diyor:

-ah, benim güzel hanımım onu ​​kimin becerdiğini hatırladı mı? Zoro değil, ha?

aşağılanmış mı yoksa eğlenmiş mi hissetmesi gerektiğine karar veremiyor. yine de sana sert davranmıyor, kalçalarını hareket ettiriyor, senden hafif inlemeler alıyor - elleri göğsünde titriyor, ikilem zihninde yükseliyor, zoro hakkındaki düşünceler sanji tarafından kapanıyor, sikini yavaşça sana sokuyor ve bir kerede sanki sana onun emrinde olduğunu hatırlatmaya çalışıyormuş gibi - Zoro'nun ya da başka bir adamın değil.

-Lütfen sanji.. daha hızlı lütfen!

Adıyla attığın çığlıklar kulaklarına geliyor, gururu artıyor, Sanji'ye senin sevimli küçük aklınla oynama şansı veriyor.

-Bu doğru bebeğim, sanji– bunu bir daha söyle. hareketleri hızlandı ve sertleşti.

-sanji, sanji, sanji - ahhh, çok iyi... sahip olduğun son adamın da yardımıyla, adını giderek daha yüksek sesle inliyorsun, aklının onunla dolu olduğunu ona kanıtlamak istiyorsun, ona hak ettiği özrü veriyorsun almak istediği bir şekilde; o kadar gürültülü ki herkes kapının arkasında ne yaptığınızı  anlayacak.

☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin