➪𝚍𝚛𝚊𝚔𝚎𝚗 𝚇 𝚏!𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛
➪𝚔𝚊𝚛𝚊𝚔𝚝𝚎𝚛𝚕𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚜̧𝚒𝚝𝚝𝚒𝚛
⚠︎𝚗𝚜𝚏𝚠(Y/N)
Bir şarkı mırıldanarak kahvaltı hazırlıyordum. Elimi yıkayıp çaya bakıcağımda, belimde hissettiğim kollarla kısa bir kalp krizi geçirdim.
-Ken-chin... Korkuttun.
-Kaç kere bana böyle seslenme dedim.
Boynuma fısıldadı.Birkaç hafta önce ken ile çıkmaya başlamıştık. Bugün de dün karıştığı kavga dolayısıyla onu evimde kalması için ikna etmiştim.
Kollarını gevşetip ona dönünce ikinci bir krize girdim
Karşımda sadece bornozla duruyordu!
-Sapık dedim başımı çevirerek.
-ben sapık değilim. Dedi daha da yaklaşarak.
-Dedi bornozla dibime kadar giren serseri.
-yapma ama sadece bir öpücük için bekliyorum. Başını yatırarak konuştu.
-Hayır istemiyorum. Başımı çevirdim.
-o zaman serseri yöntemlerimle hallediyorum. Belimi kavradı ve dönüp arkasındaki mutfak masasına beni oturttu. Bacaklarımın arasına girip tüm vücudunu bana bastırarak dudaklarıma kapandı.
Bir süre sonra dudaklarımdan ayrılıp gözlerime baktı.
-Ağzını aç.
-ş-şöyle şeyleri sesli söylemesen diyorum. Cidden seni bıçaklama isteği doğuyor içimde. Dedim.-Dedi bebek. Şimdi ağzını açıcak mısın?
-hayır. Dedim.
Yüzünde pis bir sırıtış belirdi.
Beni belimden kavrayıp masaya yatırdı. Üzerime eğilip dudaklarıma kapandı. Bu sefer beni zorlayarak dudaklarımı araladı. Dili dilimi bulunca emmeye başladı. Alt dudağımı ısırıp çekiştirdi.
Ellerini tişörtümün içinde hissedince ufak bir titreme sardı bedenimi. Ama elini hemen geri çekmişti.
Dudaklarımdan ayrıldı.
-ken-chin... Lütfen devam edelim~. Mırıldanarak konuştum.-Bunu gerçekten istiyor musun?
Gözlerimi kaçırdım
-Evet... Lütfen...Sırıttı ve beni kucağına aldı. Bacaklarımı beline sarınca sertliğini hissettim.
-Sanırım senin de ihtiyacın var? Dedim saçının önündeki tutamı kulağının arkasına sıkıştırıp.
-Bunu öpmeme bile izin vermeyen biri mi söylüyor?
Boynuma bir öpücük bıraktı ve derimi dişleriyle çekiştirdi.
Kesik bir nefes verdim. Utanç vericiydi bir yandan da hoş.
Odama girdiğimizde yatağa sırt üstü yatıp beni üzerine çekti. Dudaklarımı aç kalmış gibi emerken elleri kalçamı avuçluyordu.
Geri çekildim, o bana neden yaptın dercesine bakarken tişörtümü çıkarıp bir yere fırlattım.
Elini belime getirip okşadı.
-Siktir... Tenin yumuşacık.Hayranlıkla bedenimi süzüyordu. Belimi kavrayıp beni altına aldı. Sol göğsümü avuçlayıp diğerini de emmeye başladı.
Dudaklarımı birbirine bastırıp bacaklarımı beline sardım.
Ereksiyonunu net bir şekilde hissedebiliyordum şu an.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎
Fanfiction𝙰𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚌𝚊𝚗𝚘𝚗𝚜 Bu kitap smut smut içindir anlayışıyla yazılmıştır. Bu yüzden rahatsız olacaklar gelmesin. ⚠︎𝙲𝚒𝚗𝚜𝚎𝚕𝚕𝚒𝚔,𝚜̧𝚒𝚍𝚍𝚎𝚝 ,𝚊𝚛𝚐𝚘 𝚟𝚎 𝚘𝚕𝚞𝚖𝚜𝚞𝚣 𝚘̈𝚐𝚎𝚕𝚎𝚛 𝚉𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚋𝚞𝚕𝚍𝚞𝚔𝚌̧𝚊 𝚢𝚊𝚣𝚊𝚌𝚊𝚐̆ェ�...