×Hashirama x Madara x f!reader
×Karakterler reşittir
×Nsfw
×Modern AU-(Y/N) masa 9 a bunları götürebilir misin?
Başımı salladım ve barmenin bana uzattığı tepsiyi aldım.
Mesaimin bitmesine çok az kalmıştı. Artık bu lanet maid dress'ten kurtulabilirdim. Barda bu kıyafetin ne işi vardı ki?
Masa 9 un olduğu yere bakınca kısa bir şok geçirdim.
Madara? Hashirama? Bunlar nereden tanışıyor lan?
İkisiyle de ayrı ayrı, uzun bir süredir yatıyordum. Hayır yanlış anlamayın fahişe değilim. Sadece bu işte ikisi de fazlasıyla iyi.
Dışarıdan bakıldığında ikisini de birbirleriyle aldatıyor gibi görünse de ikisiyle de aramda duygusal bir bağ yoktu. Sevgilim falan değillerdi.
Yani teknik olarak aldatmıyorum
Derin bir nefes aldım ve kalabalığın arasından neredeyse en dipteki masaya ulaştım. Tepsideki çerezleri ve içkileri masaya dizmeye başlamadan önce elimdeki havluyla masayı sildim. Hiçbir şey demiyordum. Onlar da kendi aralarında konuşup beni görmezden geliyordular
Ya da ben öyle sanıyordum. İkisi de konuşmayı kesmeden ve birbirlerine çaktırmadan bacağımı sıktı. İkisinin de eli eteğimin altından kalçama doğru senkronize edilmişcesine giderken birbirlerini fark ettiler ve ortama Bi sessizlik çöktü.
Bense elindekileri bırakıp hızlı bir şekilde geri bar tezgahına gittim.
*****
Mesaimi değişmem gereken kişi de gelince üzerimi değişmek için soyunma odasına doğru yürüdüm. Fakat yolum iki kişi tarafından kesilmişti.
Hashirama ve Madara
-hey hey bir yere mi gidiyorsün güzelim? Hashirama sırıttı.
-Bence bize bir açıklama yapmalısın değil mi bebeğim? Madara kollarını bağlayıp duvara yaslandı.
-Şey ben... Bir şey diyememiştim.
Dememeliydim de!
-Sen ne tatlım? Hashirama kolunu omzuma atıp sordu.
-Sence ona bir ceza vermeli miyiz hashirama? Madara kötücül bir sırıtışla sordu.
-Vermeliyiz. Unutamayacağı bir ceza ama.
-Ne? Hayır... olmaz panikledim.
Kaçmak istiyorum. Kaçmak istiyorum.
Madara hashiramaya başıyla bir işaret yaptı ondan sonra da hashirama dışarıya yönelmişti.
Madara çenemi kavradı
-ikimizi de aynı anda yürütmek. Bu ne kadar etik (Y/N)?Yutkundum. Konuşmak için dudaklarımı araladığımda beni sertçe çekip öpmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎
Fanfiction𝙰𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚌𝚊𝚗𝚘𝚗𝚜 Bu kitap smut smut içindir anlayışıyla yazılmıştır. Bu yüzden rahatsız olacaklar gelmesin. ⚠︎𝙲𝚒𝚗𝚜𝚎𝚕𝚕𝚒𝚔,𝚜̧𝚒𝚍𝚍𝚎𝚝 ,𝚊𝚛𝚐𝚘 𝚟𝚎 𝚘𝚕𝚞𝚖𝚜𝚞𝚣 𝚘̈𝚐𝚎𝚕𝚎𝚛 𝚉𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚋𝚞𝚕𝚍𝚞𝚔𝚌̧𝚊 𝚢𝚊𝚣𝚊𝚌𝚊𝚐̆ェ�...