reaction pt.2

3.5K 44 10
                                    

×Onlarla sevişirken başka birinin adını inliyorsun
×monkey d. Luffy x f!reader
×nsfw

Luffy

-s-siktir A-ace

kelimeler kontrolünüz olmadan sizden çıkıyor ve başını yukarı kaldırıyor.

-Ha? bir şey söyle bebeğim?

diye soruyor, seni yemeyi bırakmadan, parmaklarını birleştirmiş, kaşlarını kaldırmış, merakla sana bakıyor.

-Çok üzgünüm, Luffy... özür dilerim...ben- ben- çok üzgünüm...ben- ahhh!

söylemeye çalışıyorsun ama sözlerin, onun içini makaslayan parmakları tarafından kesiliyor.

-Ah, diyor, şaşırmış değil ama heyecanlı bir ses tonuyla, bir yandan da kıkırdayarak ekliyor

-O zaman yanlış duymamışım. gerçekten onun adını inledin.dilim senin derinliklerindeyken, seni ne kadar iyi becerdiğimden dolayı sıktığımı düşündüğüm bu güzel amcığı parmaklıyorum ve sen başka bir adamın adını inliyorsun.

İnlemelere karışan yüksek sesli sızlanmaların arasında ne kadar üzgün olduğunu söylemeye başlıyorsun. Ace'in adı ağzınızdan çıkana kadar bunun farkında değildiniz. Seni dizlerinin üstüne çöktürenin, bacaklarını çıplak omuzlarına dolayanın, amını ardına kadar açık olanın, dili ve parmakları g noktana ulaştığında ellerini kıvırcık saçlarında çekenin Luffy olduğunu biliyordun. O sadece seni bu şekilde sikebilir, bunu biliyorsun! ama neden Ace'in adını inledin, neden onu aklında Luffy'nin yanında hayal ettin, cevabını bulamadığınız sorular.

-Bana ne olduğunu bilmiyorum... ahhh- Luffy, çok üzgünüm-... Mmh~ kahretsin!

hem zevkten inliyor hem de saf suçluluk duygusuyla ağlıyorsunuz, yüzünüzü Luffy'den saklamaya çalışıyorsunuz, bir el yüzünüzün yarısına yerleşmiş, ona bakmıyorsunuz, onu üzdüğünüzden ve hayal kırıklığına uğrattığınızdan korkuyorsunuz ama Luffy yanıldığınızı kanıtlamak için orada. amınızı terk ettiğinde ayağa kalkar, üzerünize eğilip sizi çenenizden tutar ve ikinizin de altınızdaki yatağa çarpmasını sağlar.

üzerinizde dolanırken gülümseyen yüzünü, ıslanmanızdan dolayı dudakları parıldayan, gözleri parıldayan yüzünü görmenizi sağlar.

-ah, güzel bebeğim, bana bak, diyor çeneni okşayarak,

-Ben kızgın değilim. hiç de bile. eğer yatağa başka bir adam getirmek istersen-

-hayır, hayır- yapmıyorum - gerçekten yapmıyorum! itiraz ediyorsun, bu düşünceden çok utanıyorsun. Sen sadece Luffy'yi istiyorsun, bunu biliyorsun ve açgözlü bir kız olduğun için ondan özür dilemek istiyorsun,

-Sen benim tek Luffy'imsin. Ben sadece seni istiyorum."

usulca kıkırdar, başını sallar, parmakları sonunda ağrıyan amını yeniden bulur ve onunla oynarken şöyle der:

☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin