×Yuu Nishinoya x f!reader
×Karakterler reşittir
×NsfwYuu son üç saattir video oyunları oynuyordu ve ben de fazlasıyla sıkılmıştım ama onun dikkatini çekmenin mükemmel yolunu da biliyordum.
Oturduğu oyuncu koltuğuna yürüdüm ve koltuğa yaslandım.
-Bebeğim, video oyunları oynamayı bırakırsan ve on dakika içinde yatak odasına gelirsen... durakladım, parmaklarımı kaslı göğsünden aşağı ve uyluklarına doğru gezdirdim ve devam ettim, şu geçen üzerimde denemek istediğin şeyi yapmana izin veririm.
Bir anlık dünya ile bağlantısı kesildi ve ağzından küçük bir inilti kaçarken gözlerinin büyümesini izledim.
-Tamam, iki dakikaya orada olurum. Neden gidip benim için kendini hazırlamıyorsun? diye bana bakmadan cevap verdi.
Odadan çıkarken kıçıma hızlı bir şaplak attığında ona cilveli bir gülümseme gönderdim.
gömleğimden ve eteğimden kurtulmadan önce odadaki Led ışıkları yaktım.
Yuu sütyenimi çıkarmayı sevdiği için bunu ona küçük bir hediye olarak bıraktım ve onu beklemek için yatağa uzandım.
Noya'nın Kapıdan atlaması, yolda pantolonunu tekmelemesi ve yatağın üzerine zıplaması, üzerime süzülmesi bir dakikadan fazla sürmemişti. Gözlerindeki parıltılı merakla dolu ışıltıları görebiliyordum
Kollarımı boynuna doladım, kendimi ona sürterek sertliğine baskı yaptım.
-Peki bu zevki neye borçluyum? Ellerinden biri göğsümü kavramak için hareket etti ve sütyenin üzerinden tomurcuğumla oynadı.
küçük bir nefes aldım
-Bilmiyorum senpai. Sadece dikkatinizi çekmek istedim.
En sevdiği takma adını kullanmamı onaylayarak küçük bir mırıltı çıkardı ve sütyenimin üzerinden göğüslerimi sıkmaya başladı. Ben onun için yalvarıncaya kadar buna devam edebilirdi.
-Lütfen Yu. Daha... mırıldandım
Dizlerinin üzerinde oturup belime sarıldı ve elimi tutup beni oturur pozisyona getirdi. Bir eliyle sutyenimin kopçasına ulaşana kadar sırtım boyunca parmaklarını gezdirdi. Hızlı bir sıkıştırma hareketiyle sütyenimi benden ayırdı ve bi tarafa fırlattı.
Elleri hassas derime masaj yapmak için geri dönmeden önce gözleri, yeni ortaya çıkan göğüslerimin üzerinde gezindi.
Sırıtarak ve yüzündeki aç ifadeyle dudaklarını yaladı.
Yüzünü göğüslerimin arasındaki vadiye çevirmeden önce beni yatağa itti. Yavaş öpücükleri, tükürüğüyle teninimi ıslatmaya başladı.
-mmh~
Halimden memnun olduğumu belirten bir inleme bıraktımGöğüslerimi tamamen ısalattıktan sonra üzerime çıkmadan dudaklarıma yakıcı bir öpücük bıraktı ve kaburgalarımın üzerine yerleşti. Göğüs uçlarıma son bir çimdik verdikten sonra boxerini indirip kendini çekti.
-Bana karşı çok iyisin bebeğim, teşekkür ederim
Göğüslerimin arasına sertliğini kaydırdı ve göğüslerimi tutup penisini sıkıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎
Fanfiction𝙰𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚌𝚊𝚗𝚘𝚗𝚜 Bu kitap smut smut içindir anlayışıyla yazılmıştır. Bu yüzden rahatsız olacaklar gelmesin. ⚠︎𝙲𝚒𝚗𝚜𝚎𝚕𝚕𝚒𝚔,𝚜̧𝚒𝚍𝚍𝚎𝚝 ,𝚊𝚛𝚐𝚘 𝚟𝚎 𝚘𝚕𝚞𝚖𝚜𝚞𝚣 𝚘̈𝚐𝚎𝚕𝚎𝚛 𝚉𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚋𝚞𝚕𝚍𝚞𝚔𝚌̧𝚊 𝚢𝚊𝚣𝚊𝚌𝚊𝚐̆ェ�...