I want only you

5.3K 83 110
                                    

Biliyorum uzun zamandır bölüm yoktu. Sevgilimden birkaç hafta önce ayrıldım, beni sadece vücudum için istediğini fark ettim. Bu yüzden bölüm yazmak bana biraz travma gibi oldu onun sözleri falan aklıma gelince bi garip hissediyorum. Neyse bir de finallerim başladı yeni bölümler biraz gecikebilir şimdiden kusura bakmayın

ʕ^ᴥ^ʔ

×itadori yuiji x f!Reader
×nsfw
×karakterler reşittir

×itadori yuiji x f!Reader×nsfw×karakterler reşittir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-ah yuiji~.. Kafamı geri atarken inledim.

Parmaklarım göğüslerimi emen itadori'nin saçlarında geziyordu.

-.. Bebeğim~ çenemi bir öpücük için kavrarken konuştu. Dillerimiz birbirine dolanırken itadori'nin belindeki bacaklarımı çekerek yere bastım.

-Yuiji~.. Lütfen daha fazla gidemeyiz... Ondan ayrılırken konuştum. Geri geri birkaç adım atarak arkamı itadori'ye dönerek masaya yaslandım.

-Yuiji lü-ütfen... artık içime gir. D~dayanamıyorum...

Arkama yaslanarak belimi kavradı.

-Bu hiç adil değil (Y/N) sadece bunu söyleyerek bile boşalmama neden olabilirsin. Bunu biliyorsun değil mi?

Penisini girişimde hissettiğimde kalçalarımı biraz daha öne çıkardım. Kendini içime köklemesiyle büyük bir çığlık attım. İçimde beklemeden hareket etmeye başladı.

Derinin deriye çarpma sesleri... İkimizin şehvetli inlemeleri... Çıkan ıslak mühtehcen sesler...

İtadori başını omzuma gömüp öpücükler bıraktı. Elleri belimi okşarken hızını arttırdı.

-Yui~... yui~... Yuiji~... Çok... ah~.. İyi h-hissediyorum.

-(Y/N)~ çok iyi~

Sukuna'nın sesini duyunca arkamı döndüm tırsarak.

-SENİ PİÇ. BİZİ İKİ DAKİKA RAHAT BIRAKAMAZ MISIN? Bağırarak onu itmeye çalıştım.

-Hayır bebeğim. Çünkü karşı konulamazsın.. Mükemmelsin.

Çenemi kavrayıp sert ama kısa bir öpücük başlattı.

-Ah~ sikeyim çok güzelsin. Evet~ bana böyle bakmaya devam et. Sukuna sırıttı.

-Lanetler kralı sukuna-sama'nın insanlara ilgi duyabileceği kimin aklına gelirdi dedim sistemle.

-hadi ama sence de umrumda gibi mi. Kendini içime köklerken konuştu.

-ah~ küçük amcığın çok dar. O veletle onlarca kez seviştiniz ama hala darsın. Bi kıç nasıl becerilir şimdi tanık olacaksın. Sadece iyi ve uslu bir kız ol ve efendine itaat et.

-Seni- sözüm kıçıma gelen Bi tokatla kesilmişti.

-Sukuna-sama dedi uyarırcasına. Ve beni ensemde ve sırtımdan masaya bastırarak içimde hareket etmeye başladı. Yuiji'ye göre çok kabaydı.

☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin