ℙ𝕣𝕠𝕗𝕗𝕖𝕤𝕤𝕠𝕣

10K 120 328
                                    

➪𝙾̈𝚐̆𝚛𝚎𝚝𝚖𝚎𝚗 𝙾𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊 𝚡 𝚏!𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛
➪𝚔𝚊𝚛𝚊𝚔𝚝𝚎𝚛𝚕𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚜̧𝚒𝚝𝚝𝚒𝚛
⚠︎ 𝚑𝚊𝚏𝚒𝚏 𝚗𝚜𝚏𝚠

𖣔𝚋𝚞𝚗𝚞 𝚋𝚒𝚛 𝚊𝚜𝚖𝚛 𝚍𝚎𝚗 𝚌̧𝚎𝚟𝚒𝚛𝚍𝚒𝚐̆𝚒𝚖 𝚒𝚌̧𝚒𝚗 𝚘𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊 𝚌̧𝚘𝚔 𝚔𝚘𝚗𝚞𝚜̧𝚞𝚢𝚘𝚛. 𝙱𝚞 𝚢𝚞̈𝚣𝚍𝚎𝚗 (𝚢/𝚗)'𝚗𝚒𝚗 𝚔𝚘𝚗𝚞𝚜̧𝚖𝚊𝚕𝚊𝚛ェ𝚗ェ 𝚒𝚝𝚊𝚕𝚒𝚔 𝚘𝚕𝚊𝚛𝚊𝚔 𝚢𝚊𝚣𝚍ェ𝚖.

Bunu sizi beklememek için attım levi bölümü yazıyorum

♥︎♡︎♥︎

Gözlüklü oikawa🛐

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlüklü oikawa🛐

(Y/N)

Dersin bitimine yakın herkes toplanmaya başlamıştı.

-Hey herkes yerlerine otursun ders daha bitmedi. Oikawa sensei konuştu.

Saatime baktığımda birkaç dakika kaldığını fark ettim. Herkesin ağzından umarım bu herif yeni bir konuya başlamaz cümleleri dökülüyordu.

Sensei devam etti
-ama işlediğim konu neredeyse bitti. Umarım bugün işlediğimiz konuyu anlamışsınızdır. Ya da anlamaya çalışmızsınızdır.

-Biliyorum evet. Bazılarınızın matematikle sorunları var. Ama bu sizi kötü etkilemesin. Eğer herhangi bir sorununuz var ise.. Lütfen.. Ofisime uğrayabilirsiniz. Hepinize yardımcı olmak için her şeyi yaparım biliyorsunuz.

Birkaç saniye gözlerimiz kesişti. Oikawa sensei dudaklarını yalayarak sözlerine ekledi

-Tamam~ dedi neşeyle.. Herhangi bir sorunuz? Dersle ilgili bir yorum? Ya da bir öneriniz?

Kimse el kaldırmamıştı. Çünkü mükemmel bir öğretmendi zaten.

-hmm öyleyse konuyu anladınız varsayıyorum. Ders bitmiştir. Zil çalınca-

Daha cümlesi bitmeden zil çalmıştı.

-Mükemmel zamanlama dedi mırıldanarak. Günün geri kalanını iyi geçirmeye çalışın.

-be adam. Sınıfça notumuz düştü diye kaç saatlik okul sonrası kursu koydun. Hava karardı hala günün geri kalanını iyi geçirin diyorsun. Sıra arkadaşım noya mırıldandı. Sözlerine kıkırdadı ve eşyalarımı çantama doldurmaya başladım.

-hadi gidelim (Y/N)-chan
-ta-

-Sen gitmiyorsun. Dedi oikawa sensei sevimli bir ses tonunda. Noya sen çıkabilirsin. Biz (Y/N) biraz konuşacağız.

-Peki sensei dedi noya ve bana sırıtıp çıktı.

-Seninle konuşmam gereken konular var (Y/N)-chan.

☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin