𝔾𝕠𝕠𝕕 𝔾𝕚𝕣𝕝

8.5K 99 130
                                    

Kakashi'nin adının anlamının bostan korkuluğu olduğunu biliyor muydunuz? Garip gelmişti ilk öğrendiğimde.

➪𝙷𝚊𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚔𝚊𝚔𝚊𝚜𝚑𝚒 𝚡 𝚏!𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛
➪𝚔𝚊𝚛𝚊𝚔𝚝𝚎𝚛𝚕𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚜̧𝚒𝚝𝚝𝚒𝚛
➪𝙽𝚜𝚏𝚠

⌨︎

Yaklaşık 10 dakikadır kakashi'nin beni fark etmesini bekliyordum. Odaya açık pencereden girdiğim için daha fark etmemişti. Zaten de Önündeki kağıtlara bomba patlasa duymayacak kadar odaklanmıştı.

Tabi hokage olunca işin gücün oluyor. Kafanı kaldıramıyorsun.

En sonunda ayağa kalkıp masadaki kağıtları topladı ve dosyalara koydu. Kendini koltuğa atıp dönmeye başladı ve göz göze geldik.

-(Y/N)... Sevgilim ne zaman geldin? Gel buraya dedi dizini işaret ederek.

-Çok olmadı dedim yanına adımlarken. İşlerini bitirmenin bekliyordum. Diye de devam ettim.

Yüzüne bakıcak şekilde kucağına oturdum. Maskesini çıkarıp dudakların ufak bir öpücük bıraktım. Elleri belimi sararken beni kendine bastırdı.

Ayrılınca başını boynuma gömüp sarıldı. Ellerim gri tutamlara gitti ve oynamaya başladım.

-Seni çok özledim bebeğim. Mırıldanarak konuştu boynumda.

-Hangi manada dedim muzip bir ifadeyle.

-Her anlamda...

-Hmm~ öyle mi? Dedim başlığını çıkarıp masaya koyarken.

Tekrar dudaklarımız birbirini bulunca tutkulu bir şekilde öpüşmeye başladık. Elleri sırtımdan kayıp kalçalarımı avuçlayınca dudaklarımdan ufak bir inilti çıktı. Kakashi bunu fırsat bilip dilini içeri gönderdi.

Dillerimiz birbirine dolanıp emerken kakashi giydiğim eteğin altından ellerini geçirip külodumu bacaklarımdan sıyırıp yerle buluşturdu.

-B-burada mı..? Dedim

Oysa hiç cevap vermeden beni kaldırıp önündeki masaya oturttu ve başıyla aynı hizada olan göğsümü sıkarak beni öpmeye devam etti.

Ellerini vücudumda gezdirerek ayağa kalktı ve benim masaya yatırarak boynumu emmeye başladı.

-K-kakashi~

Üzerimdeki kıyafetin düğmelerini açarak yavaş yavaş köprücük kemiğimde sonra da omzundan göğüslerime doğru gezdirdi dilini.

Ellerim saçlarına dolanmıştı.

Kakashi'nin keyifli mırıltıları ve benim ağzımdan kaçan ufak inlemeler odayı dolduruyordu.

Kakashi yavaş yavaş ilerliyordu. Sanki sonsuza kadar zamanımız varmış gibi. Ama ben artık dayanamıyordum.

-Hatake~ l-lütfen... Dayanamıyorum...

Sırıttı.

-Biraz sabırlı ol bebeğim.

Bacaklarımı beline doladım.

-Lütfen efendim... Size ihtiyacım var...

Sırıtması büyürken parmakları ıslanmış vajinama değdi. Parmaklarını çıldırtacak şekilde kıvrımlarımda gezdirdi.

-Çok mu muhtaçsın bebeğim? Babacığın seninle ilgilenecek. Eteğimi yukarı sıvadı ve eğilerek bacaklarımı omzuna aldı. Dudaklarını uyluklarımın iç tarafına sürttü. İçimdeki his bununla daha da kabarırken ben sadece onun tarafından becerilmek istiyordum.

☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin