𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤

7.8K 100 169
                                    

➪ 𝙱𝚘𝚔𝚞𝙰𝚔𝚊 𝚡 𝚏!𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛
➪ 𝚔𝚊𝚛𝚊𝚔𝚝𝚎𝚛𝚕𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚜̧𝚒𝚝𝚝𝚒𝚛
⚠︎ 𝚗𝚜𝚠𝚏,𝚐𝚛𝚞𝚙 𝚜𝚖𝚞𝚝,𝚊𝚕𝚔𝚘𝚕

📍

-Bana bi viski.

Dedim karşımdaki barmene. Bana gülümseyip önüme bir bardak koydu.

Çok bilinmedik ama kaliteli bir bardı burası. Liseden beri kafa dağıtmak için gelirdim buraya. Hatta bir zamanlar burada barmen olarak çalışıyordum.

Önümdeki bardaktan birkaç yudum alıp etrafı izlemeye başladım. Cilveleşen çiftler, amcı oğlanlar, belki Bi enayi bulup parasını yerim diye uğraşan kaşarlar... Manzarayı beğenmeyince önüme dönüp birkaç fındık attım ağzıma.

-Demek hala bu mekana geliyorsun. Sesin sahibi kolunu belime sarıp konuşmuştu.

-Seni görmeyeli uzun zaman oldu... Daha da güzelleşmişsin. Akashi sırıttı ve yanağımdan bir makas alıp yanıma oturdu. Bokuto da diğer tarafıma oturup elini bacağımın üzerine koydu.

Bokuto ve akashi ile uzun süredir arkadaştık. Birbirimizden ne kadar ayrı kalsak da bir şekilde birbirimizi buluyorduk.

Cidden güzel bir arkadaşlığımız vardı. Birbirimizin sürekli arkasında dururduk. Sürekli birbirimizi koruyup kollardık. Güzeldi işte.

Sürekli beraber takılır, yemekler yer, gezip tozardık. Zaten arkadaşlık da budur değil mi?

Ama diğer arkadaşlara göre...
Yani biraz...
Bir sıkıntı vardı..

Arkadaşlar birbirini arzulamaz.

꧁༺༒༻꧂

Eve gelmiştik. Mutfakta suyumu içerken arkamdan gelen akashi belime sarılıp omzuma dudaklarını sürttü. Huylanıp başımı eğmiştim.

Geri çekildi ve beni kendine çevirdi. Çenemde tutup başımı kaldırdı.

Başını boynuma gömdüp öpücükler ve dil darbeleri bırakmaya başladı.

-Keiji~ d-dur... Mırıldanıp itmeye çalıştım.

-Seni çok özledim~ dudaklarıyla sol omzumdaki askıyı indirirken mırıldandı.

-Ve ben de seni özledim.

Mutfak kapısına yaslanan bokuto'yu fark edince akashi geri çekildi.

-Hey Hey hey... Beni de çağırabilirdiniz... Kırıldım. Yanımıza gelirken konuştu.

Beni akashi'nin kollarından çekip dudaklarıma kapandı. Eli zaten kısa olan geceliğimi yukarı sıyırırken sertliğini bana bastırdı.

Dudaklarımız ıslak bir sesle birbirinden ayrılınca akashi nefes almamı beklemeden çenemi kavrayıp dudaklarımı emmeye başladı.

O sırada bokuto da başını boynuma gömüp izler bırakıyordu.

Akaski'nin eli klistorisimle temas edince bedenimi ufak çaplı bir titreme sardı.

-Fazlasıyla ıslaksın... Acaba... Bizi evine azdığın için falan mı çağırdın?.. Sadece sevişmek için? Akashi dudaklarıma konuştu ve tekrar, daha sert bir şekilde, dudaklarımı dudaklarına bastırdı.

Bokuto'nun ellerinin uyluklarımda gezdiğini hissedince dudaklarımdan bir inleme kaçıp akashi'nin ağzında kayboldu.

-l-lütfen... sessizce mırıldandım

-Ne oldu bebeğim istemiyor musun?

Bokuto bir parmağını içime kaydırırken konuştu.

-... Mmh~ h-hayır... Bi-biraz hızlı olun sadece..

☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin