Private Lesson

8.4K 96 159
                                    

× Öğretmen! Levi Ackerman x f!Reader
× Karakterler reşittir
× Nsfw

Arkadaşlar modern AU yani Levi arkadaşlarını vs kaybetmediği bir zamanda bu yüzden o aşırı depresif ruh haline sahip değil. Bu düşünceyle okumanızı isterim.

~ק<×>§×~

Profesör levi...

Onu herkes severdi.

Öğretmenler, öğrenciler, veliler...

Yine her zamanki gibi elinde kitap, tahtaya formuller yazıyordu.

Ama ben onun şekilli vücudunu süzmekten dersi dinleyemiyordum.

Lanet herif öyle yakışıklıydı ki onu izlemekten dersin nasıl bittiğini fark edememiştim.

-haftaya bu konudan sınav yapacağım hazır gelin.

Dedikten sonra çıkış kapısına yönelen profesörün ardından çıktım.

-profesör ackerman bu konuyu anlamadım sizden özel ders alabilir miyim?

-okul bitti velet yakında güneş batacak. Eve gidip video izle. Diyerek ofisine girdi.

Derin bir nefes alıp çıkışa ilerledim.

-naber güzellik? Yanıma gelen Jean yanağımdan bir makas aldı.

-iyi yakışıklı sen? Dedim gülümseyerek

-senin gibi güzel bir prensesin yanındayım tabii ki de iyiyim. Dedi kolunu omzuma atıp.

Göz devirerek güldüm.
-evine bırakmamı ister misin (Y/N)?
-seni yormazsa neden olmasın.

****

-Anne ben geldimm.. İçeri girerken neşeyle cıvıldadım.

Boy aynasının önünde üzerindeki gömleğin yakasını düzelten babamla göz göze geldim. Üzerinde önemli zamanlarda giydiği lacivert takım elbise vardı

-hey nereye gidiyoruz?

-Bay Reiss bir yemek veriyor oraya davet edildik. Dedi babam

-ben de gelebilir miyim? Derken annem içeri telefonla konuşarak girdi.

-bunu isterdim tatlım ama bay Ackerman aradı ve sana özel ders vermek istediğini söyledi. Dedi annem telefonunu kapatıp çantasına koyarken.

-of tamamm. O zaman üzerimi değiştireyim. Dedim ve merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım.

-tatlım biz de çıkıyoruz.

-tamam babaa.

Çantamı bir köşeye atıp gömleğimi ve eteğimi çıkardım ve kendimi yatağa attım.

Ama sonrasında yakışıklı profesörümün geleceği aklıma geldi ve üzerime giyecek bir şeyler bulmak için gardırobuma gittim.

Ne giyicem diye dolapla bakışırken bir anda odamın kapısı açıldı ve Levi ile göz göze geldim.

-p-profesör? Nasıl girdiniz içeriye?

Üzerimi kapatmaya çalışırken konuştum

-hizmetli mi ne evden çıkarken denk geldim dedi ve bana doğru gelmeye başladı.

☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin