➪𝙾̈𝚐̆𝚛𝚎𝚝𝚖𝚎𝚗 𝙾𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊 𝚡 𝚏!𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛
➪𝚔𝚊𝚛𝚊𝚔𝚝𝚎𝚛𝚕𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚜̧𝚒𝚝𝚝𝚒𝚛
⚠︎𝚗𝚜𝚏𝚠Wattpad 387382 kere kaydedilemiyo uyarısı verdi umarım bir sorun yoktur
-acaba seninle oynamaya ne zaman başlamalıyım? Şimdiye ne dersin?
Şimdiye ne derim?
İçimdeki kıyafetlerin beni rezil edip etmeyeceğini düşündüm. Sonra da aklıma en sevdiğim pembe iç çamaşırı takımımı giydiğim gelmişti.
-bir cevap istiyorum bebeğim?
-B-ben bilmiyorum...
-hm? O zaman vücuduna soralım. Dedi ve elini eteğimden içeri sokup külodum üzerinden klistotisimi ovaladı.
-Ah~ sensei~
İnlememe sırıttı
-bebeğim... Çok ıslaksın... Benim için mi?.. Kulağıma eğildi ve fısıldadı, sadece öpüştüğümüz için bu kadar fazla ıslandın... Daha fazlasıyla seni ne kadar dağıtabileceğimi... Ah cidden bunu görmek istiyorum...Yavaşça parmağını içime ittirdi.
-s-sensei~.. B-beni öper misiniz~ ah?
Sırıttı ve diğer eliyle çenemi zarifçe tutup dudaklarıma kapandı. İçime giren 2. parmakla oikawa'nın dudağını ısırmıştım istemsizce.
-yaramaz bebeğim~ dudaklarıma konuşup tekrar öpmeye başladı.
İçimde kıvrılan parmaklar fazlasıyla iyi hissettiriyordu. İnlemelerim oikawa'nın ağzında kaybolurken oikawa geri çekildi ve parmaklarını içimden çıkardı.
Lanet olsun bu kadar mıydı?
-merak etme bebeğim. Dedi kıkırdayıp bacaklarımın arasına geçerken.
Külodumun bacaklarımdan aşağı düşmesini sağladı ve eteğimi yukarı kaldırıp uyluklarıma öpücükler bıraktı.
İçimdeki bacaklarımı birbirine bastırma dürtüsüne karşılık oikawa bacaklarımı kavrayıp bunu engelledi.
Dilini klisimde hissedince ellerim istemsizce ağzımı kapatmıştı.
-çek ellerini oradan!
Sert üslubuna karşı titredim ve ellerimi ağzımdan çektim.Dilini kıvrımlarımda gezdirdi ve klisimi diliyle titretti. Buna karşılık bacaklarımı onu kendime daha çok bastırma refleksi de bulundum.
Ne yaptığımı fark edince sessiz bir küfür mırıldanmıştım.
-siktir bebeğim~ dedi oikawa. onu bastırmamdan dolayı nefessiz kalmıştı.
-b-ben üzgü-..
Dediği şeyle sözüm kesildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎
Fanfiction𝙰𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚌𝚊𝚗𝚘𝚗𝚜 Bu kitap smut smut içindir anlayışıyla yazılmıştır. Bu yüzden rahatsız olacaklar gelmesin. ⚠︎𝙲𝚒𝚗𝚜𝚎𝚕𝚕𝚒𝚔,𝚜̧𝚒𝚍𝚍𝚎𝚝 ,𝚊𝚛𝚐𝚘 𝚟𝚎 𝚘𝚕𝚞𝚖𝚜𝚞𝚣 𝚘̈𝚐𝚎𝚕𝚎𝚛 𝚉𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚋𝚞𝚕𝚍𝚞𝚔𝚌̧𝚊 𝚢𝚊𝚣𝚊𝚌𝚊𝚐̆ェ�...