Help?

11.7K 158 309
                                    

×Gojo satoru x fem!Reader
×Karakterler reşittir
×Nsfw

×Gojo satoru x fem!Reader×Karakterler reşittir×Nsfw

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🛐🛐🛐🛐🛐

×GOJO×

Son işlerimi de yapıp eve gidecektim. Üzerimdeki üniformayı çıkarıp lacivert kumaş pantolonumu ve açık mavi gömleğimi giyip göz bandımı çıkardım. Son olarak da gözlüklerimi takarak ofisimden çıktım.

Yatakhanelerin olduğu koridorun önünden geçerken  duyduğum sesle durdum ve aynı sesin gelmesini bekledim.

Duyulması zor sesin sahibini tanıyınca sırıttım. (Y/N)-san gecenin bu saatinde... Ah.. Sanırım mastürbasyon yapıyordu.

Bir sensei olarak öğrencilere yardımcı olmam gerekir değil mi?

Kapısının önüne gelince kapıyı tıklatıp komut beklemeden içeri daldım.

-Gojo sensei!! Siz ne yapıyorsunuz?! Kendini çarşafla kapatmaya çalıştı.

-Çok muhtaçtın ve bakmam gerektiğini düşündüm. Sırıtarak yanına gittim. Sanırım yardıma ihtiyacın var bebeğim. Diye devam ettim.

Odaya vuran ay ışığı kızaran yanaklarını belli ediyordu. Üzerinden çarşafı çektim. Sadece düğmeleri açık bir gömlek vardı üzerinde.

Elleriyle vucudunu kapatmaya çalıştı.

-(Y/N) çok güzelsin.. Bacaklarını tutup iki yana açtım ve arasına oturdum.

-Sensei~ biri öğrenirse-
-merak etme bebeğim. Her şey yolunda.

Elimi vajinasına götürüp klistorisini ovalamaya başladım.

-çok ıslaksın~ parmaklarım kayıyor.. Diğer elimle çenesini kavrayıp bi öpüşme başlattım. Dillerimiz birbirine dolanırken ben iki parmağımı yavaşça içine ittim.

İnlemeleri benim ağzımda kaybolurken kollarını boynuma doladı ve ensemdeki saçları çekiştirdi.

Hemen bitmesini istemiyordum bu yüzden de biraz yavaştım.

Üçüncü parmağımı da içine sokunca tırnaklarını enseme geçirdi.

-beni o kadar çok sıkıyorsun ki parmaklarımı hissetmiyorum. Dudaklarına konuştum.

-s-sensei g-geleceğim~

-gelebilirsin bebeğim~ hadi parmaklarımı beyaza boya.

Birkaç dakika içinde boşalmıştı. Parmaklarımı içinden çıkarıp elimi bacaklarına sildim.

-Çok iyiydin bebeğim. Dudaklarına bir öpücük verip kalktım ve dışarı çıkacağım için üzerimi düzelttim.

Benimkine kıyasla minicik olan eliyle serçe ve yüzük parmağımı kavradı

-Gidiyor musunuz gojo sensei?

-Evet.. Yani sadece senin için gelmiştim.. İşim bittiğine göre..

☯︎𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣☯︎ ☾︎ˢᵐᵘᵗ☽︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin