[chapter 23]

360 62 11
                                    

Taehyung mengeluh kasar apabila kelibat jihyo Dan jungkook hilang disebalik pintu penthousenya.

Tangannya digenggam menjadi penumbuk,rasa marahnya lagi membuak membuak apabila melihat jungkook yang tersenyum senang kepadanya.matanyaa merah menahan kemarahan.

"Kau gila jungkook,ini semua rancangan kau"getus hati milik taehyung.terlihat lah riak wajah taehyung yang ketat memikirkan dendamnya kepada jungkook.

Ruby yang selamba duduk Di atas katil sambil memberi pandangan sinis itu taehyung pandang.jelas sekali.apa yang terpapar pada riak wajah taehyung itu ialah kebencian.

Taehyung meluru ke arah ruby,Dan mencekik kuat leher ruby

"Ini semua plan kau dengan jungkook kan?!"marah taehyung.pegangan dileher taehyung ketatkan.terlalu diikutkan perasaan buat waktu sekarang.akal Dan fikirannya tidak dapat berfikir dengan betul apabila memikirkan cinta hatinya yang berlalu pergi bersama dengan hati yang terluka sebentar tadi.lagi sakit hatinya apabila melihat jihyo yang menangis menyesali Perbuatan terkutuk yang "Palsu" Di hadapan jihyo.

Ruby kalut meleraikan tangan taehyung yang mencekiknya,lengan taehyung dia tampar minta untuk dilepaskan.bagai ingin hilang nafas dicekik oleh taehyung.

Ditendang badan taehyung apabila dia kesesakkan nafas.puas dia memberontak minta untuk dilepaskan.dalam waktu itu dia terpandang akan wajah taehyung yang mata taehyung mula mengeluarkan air mata dalam kebencian.malah air mata itu turun lebih lebat membasahi pipi.

"Ahkk-akh op-ooppa-lep-lepaskan ru-ruby.ru-ruby ak-akan beritahu op-oppa"akhirnya ruby keluarkan juga kata katanya apabila terasa seperti nafasnya semakin sesak.

Terus dengan kasar taehyung lepaskan ruby.

Terus ruby terbatuk batuk bersama nafas yang berat.dadanya diusap.

Terus laju ruby memandang taehyung

"Apani oppa?!oppa sanggup nak bunuh ruby sebab perempuan tu?!oppa sedar tak apa yang oppa buat tadi?!"marah ruby setelah nafasnya terasa stabil.

"Tch"

Taehyung tunduk lalu dia memandang ruby.

Tiba Tiba sahaja ruby berasa takut melihat riak wajah taehyung yang berubah ketat Dan menakutkan.seperti psycho pun ada.kejap nangis kejap marah.

Siapa sahaja yang tahu?dalaman hati taehyung yang hancur dimusnahkan oleh dua orang sekali gus.

"Tak perlu oppa dengan aku,aku tak hadap orang sampah macam kau orang.tak layak terima layanan baik aku."kata taehyung.mengusap lengannya yang terasa kebas.

Ruby terkesima

Taehyung berubah..

"Oppa..oppa maksud kan apa..ni?"tergagap ruby memandang taehyung.dah la dia sorang saja dalam penthouse mewah milik taehyung.argh takut!

"Kau tahu ruby..kau orang hancurkan aku.faham tak?"kata taehyung

Ruby menelan air liur

"Oppa..ruby.."

"Jangan panggil aku oppa!faham tak?!"marah taehyung.dia menolak kasar ruby terbaring atas katil.

Ruby yang terbaring itu taehyung pandang,terlihat pula paha ruby yang mulus itu.

Taehyung memegang paha ruby

"Ini kalau aku buat apa apa,kau dan jungkook menyesal tak?"

Ruby menggeleng laju,dia takut apabila melihat riak wajah taehyung yang rakus itu.

Terus ruby melutut,tangannya diangkat ke atas.digosok laju kedua dua tangannya meminta ampun

"Ruby mintak maaf,ruby ikut kan rancangan jungkook oppa.please lepaskan ruby.jangan apa apa kan ruby"kata ruby.menangis dia apabila melihat taehyung yang Tiba Tiba memberi pandangan yang rakus itu.takut dirinya diapa apa kan.

Crash Landing On You [jeon jungkook]Where stories live. Discover now