[chapter 32]

401 61 52
                                    

Tekan video di atas and terus membaca.

Tekan video di atas and terus membaca

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Flashback

Taehyung mundar mandir dihadapan rumahnya menunggu kemunculan jihyo yang langsung tidak menghubunginya Dan tidak balik ke rumah.seonwoo pula takut takut memandang tunang jihyo yang dari tadi tegang sahaja wajahnya.

Dia sendiri tidak berani memberitahu bahawa jihyo Dan jungkook bersama malam semalam kalau sebegini riaksi Taehyung.

"Kau memang tak tahu apa apa seonwoo?"taehyung Tiba Tiba menanya seonwoo yang tampak gelisah.

Seonwoo menggeleng.taehyung menggigit bibirnya.gelisah dengan keberadaan si tunang.dia memandang kehadapan.secara kebetulan ternampak teksi yang menuju ke arahnya.

Taehyung menunggu jihyo keluar dari kereta dengan penuh sabar.terbuka sahaja pintu .terus dia memeluk gadis itu dengan erat bersama helaan nafas.

"Sayang mana y-"

Membulat matanya setelah matanya menatap wajah jihyo.wajah jihyo dia pegang.

"Sayang!kenapa ni sayang?!lebam lebam ni.come on tell me sayang"menurun nada taehyung apabila dia terasa seperti berat sahaja hatinya melihatkan keadaan jihyo.jihyo yang diam tanpa sebarang riaksi itu dia pandang dengan risau.

Jihyo diam.dia memandang taehyung sepi.

Taehyung menelan air liurnya yang terasa kesat.panas pula hatinya melihat jihyo yang tidak ingin memberitahunya.

"Come one jihyo tell me.."meleret Taehyung memaksa jihyo bercakap.

Jihyo gigit bibirnya,was was ingin memberitahu taehyung.lagi lagi dia melihat taehyung yang seperti ingin menangis itu

"Jungkook.."

Taehyung mengerut keningnya.jungkook?

"R-rape"terketar ketar bibir jihyo berkata.matanya bergetar melarikan pandangannya dari tatapan mata taehyung.

Tergamam taehyung.tangannya yang memegang wajah jihyo dilepaskan.dia menelan air liurnya yang kesat.bergetar matanya mendengar perkataan itu dari mulut jihyo.terketar ketar tangannya.

"Jihyo..masuk dalam rumah"arah Taehyung.dia memandang ke arah lain.tidak ingin memandang gadis itu buat seketika.jujur hancur hatinya tidak dapat melindungi jihyo.

Jihyo tergamam.k-kenapa?

"Y-you t-tapi—"

"Masuk!"tengking taehyung.dia memejam matanya.tak sangka dia meninggi suaranya dengan keadaan jihyo begini

Jihyo terundur kebelakang,takut dengan taehyung yang Tiba Tiba sahaja memarahinya

"Look sayang..I nak you masuk rumah.rehat.thats it.faham?"lembut.tidak ingin menakutkan jihyo yang baru ditimpa masalah.

Crash Landing On You [jeon jungkook]Where stories live. Discover now