[chapter 29]

305 60 47
                                    

Jungkook membuka mata sebelahnya apabila terasa cahaya silau menyuluh matanya.ah dah pagi.terus dia bangun dari tidurnya.dia meregangkan badannya

"Ahk"adu jungkook.dahinya diurut.

Dia memandang sekeliling lalu dia matanya terpandang susuk tubuh yang juga baring disebelahnya.

Membulat matanya apabila melihatkan susuk tubuh yang terselah kulit mulus tanpa seutas benang dari belakang tubuh yang membelakangi nya.selimut yang menutupi bahagian bawahnya dia selak

Jungkook memegang kepalanya Dan mencengkam rambutnya.serabut!dia tidak berpakaian apa apa!

Perasan dengan pergerakan dikatil dohyun memusing badannya Dan bangun dari duduknya dengan mata sebelahnya tertutup.mengantuk.selimut ditarik menutupi dadanya yang terdedah.

"Awak dah bangun"tanya dohyun.mulutnya ditutup dengan tapak tangan apabila dia menguap.

Jungkook mengerling seketika ke arah dohyun

"Kenapa awak tak halang?"Jungkook menanya.mukanya ditutup.stress!niat nak elak benda ni jadi sekali lagi,dah terjadi balik!

Dohyun memeluk badan jungkook yang tiada seutas benang.

"Sebab awak ada hak?"kata dohyun bersama sengihan.tidak perasan dengan keadaan jungkook yang tengah serabut.

Jungkook menolak kasar tubuh dohyun apabila terasa kulitnya bersentuh dengan dohyun yang tidak berpakaian itu.

"Awak perempuan dohyun,kita tak pasti hubungan kita selamanya atau tidak.bukan senang senang serah diri awak pada saya dohyun"kata jungkook.langsung tidak memandang gadis itu.maklumlah tidak berbaju.

Dohyun mendengus.

"Awak kata macam ni mesti awak fikir awak akan kembali semula pada perempuan tu kan?!"marah dohyun.

Jungkook memandang dohyun ingin memarahi gadis itu kembali,terpandangkan gadis itu masih bogel.dia memandang ke arah lain.

"Semua ni bukan urusan dohyun.bangun pergi mandi"dingin jungkook mengarah dohyun.

Dohyun diam,degil ingin perhatian jungkook.dia mendekati lelaki itu lalu menyentuh perut lelaki itu Dan mengusap lembut.ingin menggoda jungkook.

Pantas jungkook mengenggam tangan dohyun yang terletak Di perutnya.

"Apa ni dohyun!"marah jungkook.lalu dia melepaskan tangan itu kasar.dia bangun dari duduknya Dan menyarungkan seluar dalamnya pada badannya.

"Salah ke saya nak sentuh awak?!"tengking dohyun.matanya yang berair dia kesat.sakit tangannya digenggam sebegitu oleh jungkook.

Jungkook mengurut dahinya.menangis pulak..

"Salah dohyun..pergi mandi okay?nanti kita bincang lain.saya nak keluar"kata jungkook .sambil menyarung jam pada tangannya.

Baru dia ingin membuka pintu terhenti apabila terdengar dohyun yang muntah didalam bilik air.

Terus dia mendekati bilik air dan menunggu gadis itu keluar.rasa gelisahnya muncul apabila mendengar gadis memuntahkan isi dalam bilik air.

Keluar sahaja dohyun dari bilik air

"Petang ni siap.saya nak bawak awak keluar pergi hospital"dingin jungkook mengarah gadis itu.lalu dia beredar meninggalkan dohyun.

***

"What the hell jungkook?!"tegur jimin setelah sampai ke penginapan rumah jungkook.

Jungkook meraup mukanya kasar,serabut apabila melihat wajah jimin yang seperti ingin memarahinya.

"Bukan sekali kau terlanjur,ni dua kali.kau syok main ke apa?!yang kau pergi minum arak tu dah kenapa"marah jimin.dia mencekak pinggang nya.

Crash Landing On You [jeon jungkook]Where stories live. Discover now