[final ending]

627 48 11
                                    

6 bulan kemudian

Pov jungkook

Aku memusingkan kepala aku ke kanan kemudian kekiri sambil tanganku menutup enjin kereta dan memasukkan barang yang dibeli kedalam bakul(alah yang orang selalu bawa pergi supermarket tu).lenguh benar sudah tiga hari nonstop aku tak berhenti kehulu kehilir.

Kau fikir larat bersengkang mata lepastu tak tidur langsung?rehat pun dua minit.mana cukup geng!

Aku meletakkan topi di atas meja ruang tamu.aku meliarkan mata keliling ruangan tamu ingin melihat isteri yang tersayang.wah tiga hari berjauhan,hati abang tak rela berjauhan dengan yang tercinta.huh

Cepat cepat aku menaiki tangga ingin menuju ke bilik tidur kami.mana lah tahu isteri aku duduk disitu.yohan tu nanti je lah aku tegur. bila bila saja boleh jenguk budak tu.rindu tu penting.

"Sayang...."panggil aku lembut sambil menjengul kepala aku disebalik pintu.isteri aku yang tertidur di atas katil itu terbangun dari baringnya.laju aku mendekati dia apabila dia bangun mengejut tanpa memikir keadaan dia yang...

"Sayang,jaga perut tu lah sayang"tegur aku lembut sambil memegang belakang badannya dan membantu dia menyandar badan.aku labuhkan ciuman sayang buat isteri aku.bau wangian dia hmm bohonglah jantung aku tak berdebar.terus rindu aku terluah apabila menatap wajah cantik isteri aku.

Author pov

"Tahu la..awak beli tak pizza?"soal jihyo.belakang badan jungkook dia pandang.

Jungkook memberikan kotak pizza itu kepada jihyo.kepingan pizza itu disuap kedalam mulut isterinya.

"Awak tahu tak sayang.ini dah kali berapa awak mintak pizza.baby kita berupa pizza macam mana?"gurau jungkook sambil menyapu sisa sos yang berada ditepi mulut jihyo.inilah keutamaan jungkook.isterinya dilayan seperti permaisuri.tak izinkan isteri dia membuat kerja apa apa langsung yang akan memenatkan isteri dia.cuma kalau dia berada di rumah dia akan membenarkan isterinya melakukan kerja berat beberapa kali dalam seminggu untuk memudahkan cara bersalin nanti.tidak boleh juga sentiasa tidak berbuat kerja.

"Kalau muka baby macam pizza,mungkin dia ambil gen awak.awak kan papa dia"jawab jihyo yang juga turut bergurau.tak lama selepas itu dia mengambil satu kepingan pizza lalu menyuap pizza itu kedalam mulut jungkook.mana aci hanya suaminya yang melayan dia begitu.tak akan lah dia sebagai isteri tiada fungsi berada didalam rumah ni.baik dia bahagiakan hati suaminya juga.

"Ha ye la.semua saya"jungkook mengalah.dia mengunyah sambil menatap wajah jihyo.haish la.makin cantik pula bila mengandung ni.mengandung tiap hari tak boleh ke?ah baik jangan cakap depan dia.

"Hehe bagus la suami saya.suka mengalah.lepasni saya nak kutuk awak lagi lah"

Jungkook berhenti mengunyah sambil menatap jihyo bosan.kalau begini lah caranya.boleh on the way pergi tanjung rambutan.bini aku suka betul kutuk aku depan depan.jungkook meletakkan kotak pizza itu ketepi apabila pizza itu telah habis tanpa mereka sedar.

"Wait tau"

Jihyo hanya turut sambil matanya mengekori pergerakkan jungkook.nak salin baju lah tu.kasihan suami dia.balik kerja terus melayan mengidam dia.jungkook yang menukar baju dihadapannya dia tatap.bukan gatal eh!cuma dah biasa melihat jungkook tanpa baju.

Jungkook mendekati jihyo lalu membaringkan badannya di atas katil dan meletakkan kepalanya di atas paha jihyo.

"Sayang...what are you doing today?saya Chat awak tak balas pun".jari telunjuk nya bermain di atas perut buncit isterinya.

"Macam biasa..."jawab jihyo tersenyum mengejek.tahu suaminya menyampah.

"Tengok bts lah tu kan?tadi saya ada terdengar radio pasal bts dengan menteri kita.tak sangka popular bts sampai macam tu sekali.awak rasa apa gelaran mereka sekarang eh?"soal jungkook walau dia juga naik meluat apabila jungkook bts itu menjadi idaman isterinya.aku lagi kacak,alah setakat jungkook bts menari tunjuk six pack.aku pun boleh.lagi sado.malas lah ingin bandingkan dia dengan jungkook bts.takut pula dikutuk kaw kaw oleh isteri dia yang menjadi peminat bts.

Crash Landing On You [jeon jungkook]Where stories live. Discover now