[chapter 36]

339 51 23
                                    


"Pucat nya a-awak sayang"

Suara yang kedengaran lemah itu bergema dipendengaran jihyo.

"Taehyung?"panggil jihyo.tetapi dia tidak dapat menggerakkan mulutnya untuk bersuara.kenapa?kenapa dia tidak boleh bersuara?

"Maafkan saya sayang...saya buat semua ni untuk awak.jaga d-diri awak elok elok.mulai s-sekarang separuh d-dari s-saya ada dalam badan a-awak.gembira tak?"

"Apa maksud awak husband?awak nak pergi jauh dari saya?apa salah saya..."jihyo menggigit bibirnya.risau mula bertandang dihatinya.

"R-ruginya saya tak boleh tengok my sweetheart membesar.m-muka dia mesti ikut jungkook.k-kalau lelaki.mesti Kacak.kalau perempuan.mesti c-cantik.sweetheart..maafkan papa.papa Tak boleh tunaikan janji papa untuk tengok sweetheart membesar.im sorry..."

"Awak sempat husband...kita boleh besarkan dia sama sama"

"Our w-wedding rings"

"Wedding rings?awak tengah tatap cincin perkahwinan kita ya?awak mesti rindu saya kan?"

"J-jihyo maafkan saya tak dapat bahagiakan awak s-selepas k-kita kahwin.we just had 2 d-days happy moment before the tragedy h-happened.im so sorry sayang"

"A-accident apa maksud awak taehyung?kenapa awak minta maaf ?jangan salahkan diri awak taehyung...ini bukan salah awak"air mata jihyo menitis setitik demi setitik.dia mula tidak sedap hati apabila mendengar suara Taehyung yang termengah mengah cuba berbicara dengannya.

"You're really beautiful sayang...walaupun awak terlantar sakit macam ni.i l-love y-you sa—"

"Taehyung?sambungkan ayat cinta Awak Taehyung.saya nak dengar.awak...berhenti sebab awak malu ya?saya sentiasa bahagia bila dengar ayat ayat manis tu keluar dari mulut awak.i feel butterflies in my stomach when I hear your every sweet words."

Jihyo menunggu taehyung untuk kembali bercakap.

"Taehyung?.."

Jadi...awak betul betul pergi jauh dari saya?sampai hati awak.


"Jungkook,balik rehatlah.dah berapa hari kau tak tidur.kesihatan kau pun dah tak terjaga.macam mana lepas ni kau nak jaga keluarga kau hm?"jimin menegur jungkook setelah Tiba Di bilik rawatan jihyo.jihyo yang masih didalam koma langsung tidak menunjukkan tanda tanda ingin sedar.

Dia mengurut bahu jungkook,rajin betul sahabatnya ini sanggup berjaga malam memerhati keadaan jihyo.sudah 5 hari berturut.

Jungkook mengurut dahinya.dia menggumam.dia mengusap tangan jihyo.bila awak nak sedar?awak tak mahu tengok taehyung?

Jimin mengeluh.

"Jungkook,balik rehat...nanti kau boleh datang jenguk dia balik.aku boleh suruh sepupu dia tolong tengokkan jihyo.jangan risau"nasihat jimin.dia memasukkan barang barangan jungkook ke dalam beg

Jungkook mengerling melihat jimin yang Dengan sendirinya mengurus barang barangnya tanpa disuruh.kasihan jimin.disebabkan masalahnya jimin turut melibatkan diri dalam masalahnya.

Crash Landing On You [jeon jungkook]Where stories live. Discover now