Kelihatan kanak kanak yang sibuk menjalankan aktiviti sukan sekolah.suara cikgu cikgu mereka juga turut lantang bersorak demi pasukan mereka untuk memberi semangat kepada mereka supaya lebih bersemangat.
Jihyo meneguk air minuman dengan sekali tegukkan.wah.lama benar dia tidak aktif dalam sukan sehingga kelelahan dibuatnya.dia juga turut menyertai acara sukan bersama yohan.
"Kau pernah nampak ayah yohan?"bisik makcik itu sambil mengerling ke arah jihyo secara diam diam.ibu tinggal itu terlalu kelihatan seperti remaja yang beranak satu.tak mungkin lah anak luar nikah.
Jihyo memejam matanya.dia fikir aku tak dengar?kalau mahu berbisik,pergi la jauh jauh.
"Acara selepas ini akan turut disertai oleh wakil tentera yang akan tiba tak lama lagi.harap murid murid Dan waris boleh memberi kerjasama"maklum pengacara itu
"Cik jihyo"sapa felix sambil mengelap peluh yang membasahi mukanya.dia mengerling ke arah jihyo seketika lalu memandang kehadapan sambil bercekak pinggang.matanya juga tak lari dari memandang ahli rumah sukannya yang berusaha menaikkan markah.
"Hmm"gumam jihyo malas.
"Cik jihyo cantik hari ni"puji felix sambil tersenyum mesra.waris waris yang juga duduk tidak jauh dari mereka turut tergamam dengan kekacakan cikgu pendidikan jasmani itu
Jihyo menyinggung siku felix sambil tersengih kekok apabila terasa belakang badannya terasa kepanasan.sudah semestinya budak perempuan remaja juga ada disini untuk melihat felix.tiba tiba pula melihat felix berkelakuan begini dengan dia,bertambah cemburu perempuan remaja yang hadir di hari sukan mereka untuk melihat felix.
Yohan berlari mendapatkan jihyo
"Mama!yohan menang"ceria yohan sambil memberitahu kemenangannya dalam lumba lari kepada jihyo.
Jihyo tersenyum manis
"Bagus anak mama"puji jihyo sambil mengusap lembut belakang kepala yohan.
"Yohan..apa kata cikgu belanja yohan Dan mama yohan makan hari ni.nak?"ajak felix sambil menatap lembut raut wajah comel yohan.putih mulus sahaja kulitnya.felix mengambil kain lalu mengelap peluk yang membasahi dahi yohan
Yohan angguk laju lalu dia mendongak memandang jihyo untuk turut bersetuju dengan ajakkan felix.jihyo mengeluh dalam hati.tak ada cari lain.bersetuju sahaja lah memandang kan hari ini hari bahagia yohan.
"Dipersilakan komander park dan captain jeon yang menjadi wakil untuk acara sukan selepas ini"umum pengacara itu sambil mengiringi dua lelaki yang berjalan dengan penuh keyakinan menuju ketengah padang .
Yohan termenung jauh sambil melihat dua lelaki yang berdiri tegas disana.yohan tanpa sedar menarik tangan jihyo mendekati mereka yang berkumpul ditengah padah.
"Eh yohan"panggil felix yang turut terkejut apabila secara tiba tiba jihyo ditarik menjauhi dia.
Jihyo tergamam apabila pemandangannya mulai jelas apabila dia semakin dekat menuju ke tengah padang.terus jihyo mengeraskan badannya agar yohan tidak terus menerus menariknya
YOU ARE READING
Crash Landing On You [jeon jungkook]
Fanfic"Everyone need second chance to improve themselves and becoming a better person" "My love for you is genuine sayang"ucap taehyung romantis.gadis itu dipandang dengan penuh rasa cinta.pipi kekasihnya diusap lembut. "Awak fikir dengan apa yang awak bu...