༄ Yandım!

3.2K 205 60
                                    


Jimin hiç korkmadığı kadar korkuyordu şuan. En son buna benzer olduğunda psikiyatri servisine ilk kez gittigi gündü. O kadar yalnız hissetmişti ki...

Şimdi ise çoktan kararan havadan dolayı kapkaranlık odada, bulunan tek kişilik yatağa oturmuş dizlerini kendine çekerek sessizce ağlıyordu. Aynı zamanda üşüyor kollarını birbirine sarıp bir nebze ısınmaya çalışıyordu.

Aslında yatağa girip ısınabilirdi ama hareket edemiyordu. Karnıda açtı. Sabahtan beri hiçbir şey yememiş su dahi içmemişti.

Neredeydi jungkook?

Jungkook yarış için hazırlanmış her zaman ona şans getiren bebeğiyle birlikte piste çıkmıştı.

Jungkook yarış için hazırlanmış her zaman ona şans getiren bebeğiyle birlikte piste çıkmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yine tüm gözler üzerindeydi. Nasıl olmasın en iyi araba ondaydı. Ve inanıyordu kazanacaktı.

'Yarışmacılar son kez hazırlansın.'

Seksi giyinimli okulun sarışın ve en iyi vücutlarına sahip olan kız mini eteğiyle arabaların ortasına geçti. Kısa bir gösteri yaptıktan sonra eğilip tüm göğsünün gözükmesini sağlamıştı. Yarım ağız gülen Jungkook bu kızı gözüne kestirmişti. Belki yarıştan sonra tekrar yatağını süslerdi.

Kız iki büyük göğüsleri arasından çıkardığı kırmızı mendili havada tuttu. Hep bir ağızdan saniyeler sayılıyorken direksiyonu sıkıca kavradı jungkook. Bir denildiğinde mendil yere düşmüş, gazı körüklemişti.

Suan en önde giden jungkookdu. Arkasinda dört tane daha araba vardı. Minho'nun arabası hemen yan tarafına gelince jungkook hızını biraz daha arttırıp virajdan döndü. Asfalt yolda hala önceliğini koruyordu. O minho daha jungkook'u tanımamıştı bu sefer rezil olan o olacaktı. Geçen yarışın hesabını sorma vaktiydi.

Jungkook direksiyonu hafif sağa kaydırdı. Minhoya yaklaşarak dikkatini dağıtıyordu. Son bir kez daha sağa kıvırdı direksiyonu. Minho araba çarpmasın diye hızını yavaşlatmış sondan ikinci konumuna düşmüştü. Jungkook piç smile atıp gaza yüklendi. Onüne çıkan virajda lastiği kaydırmış ve ufak bir gösteri sunmuştu. Havadan dron onları çekiyordu.

Bitiş çizgisi gözüktüğünde artık jungkook'un kazanacağı kesinleşmişti. Öylede oldu. O yarışı birinci Minho ise üçüncü bitirmişti. Geniş alana arabayı çekip indi aşağıya. Taehyung yanına gelmiş ve ellerini tokuşturmuslardı.

'Çok iyiydin kardeşim.'

'Biliyorum. Minho'nun yüzünü görmek için can atıyorum.'

'Aman kavga çıkmasın.'

'Sikimde degil.'

Anahtarları Tae'ye verdikten sonra sinirden kuduran bedeni gözüne kestirmiş ve adımlarını o tarafa yönlendirmişti. 'Pişt ne oldu? Pek bir kendinden emindin Jungkook'u bugün yerin dibine sokacağım derken.' Iki sinirli bedenin göğüsleri birbirine çarpınca 'Merak etme bir sonraki yarışta görüşeceğiz.' demişti Minho.

ᴀᴅᴏʀᴇ yᴏᴜ - ᴊɪᴋᴏᴏᴋHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin