༄ Sen benim hiçbir şeyimsin

3.1K 185 84
                                    


'Gençler yarın gece herkesi partime bekliyorum!'

Koridorda bağıran bedene döndü Jimin'in bakışları. Tanımadığı çocuk herkesi yapacağı partiye davet etmişti. Jimin partileri çok severdi. Bedava içki var sonuçta.

Taksiyle evine dönüp hemen üzerini çıkarıp kendisini yatağına atmıştı. Yarın hafta sonuydu nasıl olsa. Küveti hazırlayıp sıcak bir duş keyfi çekti Jimin. Sonrada mutfağa inmiş kendine yemek hazırlamıştı. Yemekler pişerken telefonunu eline aldı. Jungkook henüz hesabına bir şey yapmamıştı. Şeytan diyordu git şifreyi değiştir.

Iki üç mesaj gelmişti şimdiden. Jungkook'a inat cevap verdi hepsine. Telefonu masaya bırakıp yemeklerle ilgilendi. Beş dakika geçmemişti ki telefonu çaldı.

Jk= Jimin ben sana ne dedim.

Jm= Bilmem sen bana çok şey dedin. Ama hiçbirini hatırlamıyorum ya.

Jk= Hatırlatıcam ben sana şimdi merak etme.

Telefonu kapatmıştı. Jungkook kendisinin dinlenmemesini hiç sevmiyordu. Kaaleye almamıştı resmen onu. Şimdi yapacağını bilirdi. Hesabına girip dmlere baktı. Çocuğun teki jimin'e seks teklif etmişti. Jimin de direk olur yazmıştı. Hemen küfür edip engeli bastı. Diğerlerine de aynı işlemi uygulayıp biosunu değiştirdi.

'has a daddy!'

yazıp kendi fotoğrafını paylaştı.

♡ marianlie, minisbabe, what_the_hell ve diğer 128 kişi beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

marianlie, minisbabe, what_the_hell ve diğer 128 kişi beğendi

@jiminiee: babacık beni çok yordu 🥵👅

47 yorumun tümünü gör
haşmetlijibooty: Ne babacıği lan. Ne kaçırdım benn
s2ssoks: Evet geçmiş olsun biri daha eksildi aramızdan.
.
.
.
.

Şimdi memnun kalmıştı işte. Gülümseyerek elindekini bir kenara koydu. Jimin'in onu araması hiç de uzun sürmeyecekti. Hele bir arasın dedi içinden. Kimseye yazma derken ciddiydi. Birde üstüne Jimin seks teklifini kabul etmişti.

Üzerine tişörtünü giyip aşağıya indi. Evde kimse yoktu. Işte o beklediği melodi çalınca açıp kulağına yaklaştırdı telefonu.

Jm= Sen ne hakla ya! Hangi akla benim hesabıma gönderi atabilirsin! Çizgiyi aştın. Zaten sana ne diye verdiysem şifremi. Neyimsinki sen benim. Hicbir şeyimsin.

Jk= Sakin ol kedicik. Kulağımı kanattın.

Jm= Olmuyorum! Gönderiyi sileceğim şimdi. Aynı zamanda hesabın şifresini de değiştireceğim.

Jk= Bence bunu yapma.

Jm= Sana hesap verecek değilim.

Jk= Jimin hesap benim umrumda değil. Istesem hesabını yarım saate kalmadan çalarım bile.

ᴀᴅᴏʀᴇ yᴏᴜ - ᴊɪᴋᴏᴏᴋHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin