Aynası olacaksın geleceğin

1.5K 79 2
                                    

MERHABA YENİ BÖLÜMLE SİZLERLEYİZ İYİ OKUMALAR MEDYA AYLA YILMAZ.


Atdı Murâd bu nazmı meydân-ı şâ'irâna

Her kim dilerse mansıb feth ide bunı ra'nâ

Sultan 4. Murad Han

1633 yılı Osmanlı sarayı

Her şey adeta üst üste geliyordu gözdeler odasından farklı bir odada açmıştım gözlerimi.

Tam anlamıyla neler oldu hatırlamıyorum.
Ah Ayla en son hatırladığım Gülsima nın kahkahaları...

Bunu düşünürken ona kurulan tuzak geldi aklıma hemen yer yatağından fırladım.
Kapıdan çıkar çıkmaz kalfalara ağalara onu sordum hiç kimse görmediğini söyledi.

Sevde de ortalık da gözükmüyordu.
Neler olduğuna anlam bile veremiyordum.

Sanırım herkes kendi kazdığı kuyuya düşmüştü beni gören Sümbül ağa azarlamış ve hemen istirahat etmeye geri dönmemi söylemişti.


...Rüya...

Uzun yamaçların olduğu bir kayalıktaydı.
Üzerinde beyaz Transparan papatyaları olan bir elbise vardı
Sarı saçları uçuşuyordu rüzgara inat.
Hemen önünde beliren birisi vardı.

"-"Ayla Ayla"

-"Anne senin ne işin var burada?"
-"Kızım sen geleceğin aynasısın"
-"Bu ne demek anne"
-"Aynasın Ayla."


Kan ter içinde uyanmıştım annem ne anlatmak istiyordu kesinlikle bu işte bir şeyler vardı sanırım rüya ile bana indo mesajı yolluyordu.

Canfeza kalfa geldi yanıma yüzünde sinirli bir bakış vardı.

-Canfeza:"Hatun  bir haftadır hasta yatıyorsun ortalığı karıştırıp hastalandın."

-"Ne demeye çalışıyorsun ağzında geveleme bana."

Dedim sinirle şuan onu çekecek durumda değildim.

-Canfeza:"Rakiplerin artık yoklar bu yolda sadece sen varsın kına yakarsın."

-"Gülsima ya Maria onlardan mı bahsediyorsun."

-Canfeza:"Her şeyi yapıp masum numarası yapma ben Sultan Murad değilim yemem hatun."

-"SEN HÜNKAARIMIZA HAKARET Mİ EDİYORSUN ŞİMDİ?"

Dedim bağırarak.


Canfeza elleriyle ağzımı kapamaya çalıştı.

-Canfeza:"Tamam sen kazandın seninle barış imzalayacağım yeter ki bana da bu pis oyunlarından yapma ."

-"Bunlar oyun değil harem de hayatta kalmanın kuralları."

-Canfeza:"Sen de de aynı hırslar aynı kumaş var Hürrem Sultan,Kösem Sultan onlar da aynıymış lakin uyarayım hırsının kurbanı olan çoktur."

-"Merak etme burada ömrümün sonuna kadar kalacak değilim."

-Canfeza:"O ne demek hatun?"

-"Yok birşey neyse ben acıktım hadi bana yemek getir Canfeza."

-Canfeza:"Ya sabır ya sabır."

Odadan çıkmıştı ben ise huzurlu uykunun kollarına geri döndüm... Onu hayal ederek uyudum hayali bile bana huzur veriyordu.

Bu padişah bozuntusu bana ne yaptıysa artık onun bende etkileri yıkıma uğratıyordu narin bedenimi.

2050  yılı Bilim Aş.

Barış ekrana baktı tekrar tekrar kontrol ediyordu. Bunun olması imkansız eğer gördüğü doğruysa işte şimdi bütün planları suya düşmüştü.

-Aydan:"Ne oldu Barış sustun kaldın?"

-"Aydan işte şimdi sıçtık!"

-Aydan:"Neler diyorsun hiçbir şey anlamıyorum."

-"Sevde'nin hayat atım pili durmuş."

-Aydan:"Ölmüş mü?"

-"Evet sanırım bizim küçük fare uyanmış ve bizim oyunumuzu bize kullanmış ."

-Aydan :"Şimdi ne yapacağız?"

-"Düşünüyorum SUS ARTIK KADIN ZATEN SİNİRLERİM TEPEMDE."

Barış bütün  herşeyi yere atıyor ortalığı birbirine katıyordu en sonunda nefes nefese kalmıştı ellerini başında birleştirerek ekranda Ayla'nın hayat atım piline bakarak ;

-"Ayla Yılmaz seni kendi silahınla öldüreceğim and olsun ki senin yıllardır uğraştığım projemi mahvetmene izin vermeyeceğim."

Okuduğunuz için teşekkür ederim yorum yaparsanız çok mutlu olurum :)

Görev:Osmanlı(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin