Merhaba Sevgili Okuyucularım iyi okumalar !Medya Kısa bir Sultan Murad Biyografisi
1633 yılı Osmanlı Sarayı
Son günlerde artan isyanlar ve savaşla ilgili sorunlar çıktığından bir gün bile dinlenerek uyuyamamıştı Sultan Murad.
Abaza Mehmet paşa kapıdan içeriye doğru girer.
-"Gel bakalım paşa"
-"Hünkarım af buyurun neden çağrıldım"
-"Duyduk ki karşımıza geçecek cürreti göstermişsin"-ASKERLER GÜRZÜMÜ GETİRİN."
200 OKKALIK GÜRZÜ (257 KİLO) ZAMANINDA YAPTIĞI DUALARININ KARŞILIĞI GİBİ 4 ASKERİN ZOR TAŞIDIĞI GÜRZÜ TEK ELİYLE KALDIRABİLİYOR VE HAİNLERİ CEZALANDIRIYORDU SON ZAMANLARDA ARTAN İSYANLARDAN ZEDELENEN PADİŞAH İTİBARINI GÜÇ VE OTORİTE İLE ANCAK TOPARLAYABİLİRDİ.
Dört kişinin zor taşıdığı demir gürzü gelmişti Allah'tan güç istiyordu Murad bu kadar hainin içinde sığınacak tek liman yokken bu koca devleti nasıl yönetecek ki ?
-"Ben ki cümle Osmanlı mülkünün yegane sahibi benim Sultan Murad han"
-"Hükarım bir kusurumuz olduysa affola""
Gürzü kafasına doğru salladım
Adeta parçalara ayrılmıştı kafası.Çok şükür bugün bir hain daha hak ettiğini bulmuştu.
...RÜYA...
Ayşe tam karşımdaydı bembeyaz elbisesiyle.
-"AYŞE NERDESİN ?"
Yemyeşil ormanın ortasında Ayşe hatun bir görünüp bir kayboluyordu Sultan Murad iyice nefessiz kalmıştı.
-"AYŞE NEREDESİN?"
En sonunda önündeki akasya ağacının önünde duruyordu genç kadın bembeyaz elbisesiyle adeta bir melek gibi görünüyordu.
-AYŞE:"Hünkarım ölüyorum."
-"AYŞE NEREDESİN."
-AYŞE:"Murad senin olmadığın hergün ölüyorum."
-"AYŞEEEEEE!"
Diyerek bağırmıştı ses yoktu.
Kan ter içinde uyanmıştı Sultan Murad hazretleri hemen ayağa kalktı.
-"SÜMBÜL."
-SümbülAğa:"Hünkarım hayırdır iyi misiniz gecenin bir vakti."
-"Çok konuşma Ayşe'yi getir bana."
Okuduğunuz için teşekkürler yorum yaparsanız çok mutlu olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görev:Osmanlı(TAMAMLANDI)
Narrativa StoricaYıl 2050 Büyük Türkiye projesinin kurucusu Prof. Barış Güngör yeni projesi için denek olmayı kabul edecek bir kız arıyordu . Ayla Yılmaz bu iş için biçilmiş kaftandı. Tek sorun kızı ikna etmekti. "Unutma Ayla bu sadece görev aşık olmak yok." İçeri...