Aşk Engel Tanımaz

1.1K 58 0
                                    

Merhaba Arkadaşlar finale kalan son 2 bölümle uçmaya hazır olalım :)



1633 yılı Osmanlı Sarayı 


Sultan Murad  kadının söylediklerini düşünüyor ne gündüzü yaşıyor ne de geceyi kimdi bu Ayşe neden hayatına girmişti nasıl birden ortadan kaybolup nasıl olurda hiçbir şey hatırlamazdı bu nasıl bir çelişki idi ? Böyle olmayacaktı hemen Yaşlı kadını tekrar getirmelerini emretti bu sefer neler olduğunu kesin anlatacak yoksa kellesi gidecekti kararlıydı Sultan Murad.

Sultan Murad  kadının söylediklerini düşünüyor ne gündüzü yaşıyor ne de geceyi kimdi bu Ayşe neden hayatına girmişti nasıl birden ortadan kaybolup nasıl olurda hiçbir şey hatırlamazdı bu nasıl bir çelişki idi ? Böyle olmayacaktı hemen Yaşlı kadını...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Gecenin vakitlerinde apar topar getirilen büyücü kadın hemen eğildi ve "Beni çağıracağını ruhlarım kulağıma fısıldadı." Sultan Murad hiddetle kadına yaklaşıp çenesinden tuttu "Bana bak yaşlı soytarı bana hemen bu olayı açıkla yoksa kellen gider neler saçmalıyorsun dökül bakalım."Kadın hemen örtüsünü serdi beyaz beş taşı örtüye doğru savurdu."Ruhlar ruhlar kulak verin çağrıma.." Taşlar garip şekilde kimsenin müdahelesi olmadan hareket edip yer değiştirmeye başladı. "Yüce hünkarım ruhlar diyor ki o gelmiş uzaktan sizin ona ulaşmanızın bir yolu var lakin çok kanlı bu yol."


Sultan Murad iki adım geri bir adım geri gidiyor kafasından düşünceler geçip duruyordu "Neymiş anlatsın ruhların." Kadın taşları aldı 3 kere sallayıp yere fırlattı tekrardan yüksek sesle"Ey Kadim Ruhlar kulak verin çağrıma .."Kadın dört kere döndü taşların etrafında sonra Sultan Murad'a döndü"Sizin kanınızı taşıyan bir varisin anne karnında katledilmesini istiyorlar ancak böyle ulaştırcaklar sizi gerçek aşkınıza."Sultan Murad'ın kaşları çatıldı "Sen benle alay mı ediyorsun hatun senin derini yüzdürür aslanlara yem ederim doğru düzgün bir yol bul."


"Her şeyin bedeli vardır hünkarım kadim ruhların kararı kesindir Prensesin karnındaki veliahtınızı öldürmeniz lazım yoksa o sizi öldürecek."Sultan Murad kadının yüzüne anlamsız bakıyordu. "Prensesi nereden biliyorsun?" kadın elindeki teli salladı. "Hünkarım Ruhlar bilir  Prenses sizi kandırıyor öyle diyorlar hünkarım." Sultan Murad hemen kadının zindana atılmasını istedi elleriyle başının arasına aldı.



2050 yılı Bilim Aş.



Barış Güngör mükemmel planının işlemesine kahkahalar ile gülüyor sonunda başardığı için  kendi kendini tebrik ediyordu Aydan kapıdan girdi. "Ayla'yı hallettik sevgilim bebeğini elinden alacaklar." Barış gülümseyerek Aydan'a doğru adım atıp genç kadını dudaklarından öptü "Bu mükemmel planı bulup Sezgi'yi bulduğun için teşekkür ederim sevgilim." Aydan baktı"Osmanlı Padişahları oldum olası zaten yabancı prenseslere ilgi duymuştur sevgilim Sezgi'yi prenses kılığı ile tarihe yollayıp Etopa'yı karnına koymak ve dahası Sultan Murad'ın hafızası Ayla piyonunun oyundan çıkması sadece şansımızaydı Sultan Murad'ın hafızasında Prenses ile bir şeyler yaşadığını sanması ise senin harika teknolojinin ürünü bebeğim."

Onlar kahkahalara boğulurken kapıdan Ceyda Aksoy girdi ve Barışa telaşlı bakıyordu "Barış şimdi yandık Anayasa konseyi beni suçlu buldular ve senin projelerine de el koymak için buraya geliyorlar." Barış kızgınlıkla Aydan'a döndü"Her şey bitmez ben bitti demeden o zaman çocuğu hemen doğumunu sağlayıp verileri silmeliyiz acele edin."


2050 yılı Ayla Yılmaz Ev


Ayla duyduklarının şokuyla kanepeye zor oturmuş on dakika sonra kapıdan içeri izin almadan ışınlanan Denetim görevlileri gelmişti Aylaya yaklaşıp indosunu istediler"Sayın Ayla Yılmaz tarihle değiştirmek tarih de yaşaması gereken bir varisi geleceğe kaçırmakla yargılanıyorsunuz söyleyecekleriniz delil kapsamındadır şuan gözetim hapsine gidiyorsunuz." Yeni model gözetim hapsi denilen kapsül hapishanesine gelmişti elinde insan bedeni ayrıştırıcı cihazı olan Son Bilim Doktoru Ayla'ya doğru geldi."Bebeğinizi sizden almamız gerekiyor Ayla hanım."

Ayla hıçkırarak yere yığıldı.


BÖLÜM SONU

Görev:Osmanlı(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin