Zaman'da yolculuk

4K 125 75
                                    


Herşey tamamen kurgudur.
Tarihten sadece esinlenilmiştir hayal ürünü altını çizeyim gelip saçma yorumlar yapmayın iyi okumalar!

Herşey tamamdı .
Cv bilgilerim indo ile yolladım .
Şimdi sadece ışınlanma makinemi açıp şirketin önüne gitmem gerekiyor .
Makinenin düğmelerine koordinatları yazdım son zamanlarda sorun yaşadım eskidi yenileri ise çok pahalı .
İçine girip geri sayımı bekledim Mari benimle konuşuyordu .
Evet similasyonun adı herkes kendince isim veriyor ben kedimin adını koydum.
-"Merhaba Ayla herşey yolunda mı?
-"Malesef Mari iş bulamıyorum."
-"Bugün önsezimde iş bulacağını seziyorum."
-"Umarım."
İş yerinin önündeydim.
Kapıya kadar gittim.
Evet bay robotikle görüşmem iyi geçmemişti.
Robotlar insan kaynaklarına baktıklarından beri dünyada personel eğitimi profesyonelleşti.
İndomu kontrol ettim .Mail gelmişti
Büyük Bilim Aş.
Prof .Barış güngör beni çağırıyordu .
Konumu yazıp hemen oraya ışınlandım.
İndo çok işimize yarıyor.
Telefonu tamamen aksesuar haline getirip daha da özellikler katıp herkese özel hale getirdiler ekranı saydam şekilde önünüze geliyor ve indo similasyonu ile evinizi işinizi ışın makinesini herşeyi kontrol edebiliyorsunuz.
Ayrıca akıl yoluyla etkileşim özelliği ile belgeler sesler çekilebiliyor.
Benim indom bir kolye.
Bu icadın mucidi ülkemizin ve bütün dünyanın tanıdığı Barış Güngör .
Şuanda çok önemli bir proje ile uğraşıyor .
Hemen girdim oturdum.
Barış bey toplantıdaydı.
1 buçuk saat sonra beni içeriye aldılar.
-"Hoşgeldin Ayla demi?"
-"Evet sizinle tanışmak büyük şeref."
-"Abartma canım neyse sana projemizi anlatmak istiyorum."
-"Dinliyorum."
-"Büyük Türkiye Projesi yani Türkiyenin tarihini değiştirip şimdiki halimizden çok daha ileri iyi seviyeye gelmek Çin'i ve Kore'yi geçmemiz lazım bu yüzden ünlü tarih Profösürü Aydan Aygül ile konuştuk bize bir tarih verdi Zaman makinesi bilirsin şu anda halk arasında yaygın değil Çinliler icat etti ve biz ülkemiz adına birkaçtane edindik içine özellikler ekledik.
Ülkemizin Başkanı Ceyda Aksoy 'da bizim projemize destek veriyor."
-"Pek anlamadım."
-"Seni tarihe Cariye olarak yollayıp sultan olmanı sağlayıp tarihi değiştiricez."
-"Nasıl ben mi hangi tarihe gideceğim ve neden?"
-"4.Murad Aydan hanım yaptığı analizler ile en etkili son dönem padişahının o olduğunu ve onun izinden ölümü suikast ise bunu engelleyip akıllı varis yetiştirip günümüze geri döneceksin 5 yılın var ."

-"Siz çıldırmışssınız Profösör."

-"Çıldırmasaydım Profosör olmazdım."

-"Neyse kabul ediyor musun?"
-"Peki neden ben 2 aydır gelmem için zorlayıp duruyorsunuz."
-"Aile zekanız ,güzelliğiniz tarihte bir sultana olan benzerliğiniz siz bu iş için biçilmiş kaftansınız."
-"Ben osmanlı tarihini bilmem ders olarak hiç almadım orda pot kırarım beni idam ederler ayrıca bilmedipim bir adama çocuk doğurmamı bekliyorsunuz ne alacağım bu işten."
-"Sizi burda 100.000 Türk trine işe alırım."
-"Siz ciddi misiniz?"

Bu bildiğiniz 1 milyon dolara denk gelen türk para birimi.Mezun olduğum bölüm Uzay sanatları şuan için Uzay uzmanı alımı yok bu yüzden bu projeye mecburen kabul etmek zorundayım.

Barış beye doğru baktım.
Kapıda bekleyen çirkin robot talimat vermek için bekliyordu .
İnce uzun ve insanımsı görüntüsü ile bu robotlar Türkiyenin dünya çapında olan Sanat ve Bilim Ödülleri olan SB den ödül almıştı.
Nobel denilen olayın artık bir önemi kalmamış dünya SB ödülü almak için yarış içerisindeydi.
Dünya dili olan İngilizce bizim dilimiz ve Çinceyle yer değiştirmişdi.
Dünyanın her yerinde anlaşabilmek için Çince veya Türkçe bilmek gerekiyordu.
Şimdi doğru Bildiniz Çin ve Türkiye Dünya devi.
Bunun mimarı ise Ceyda Aksoy muhteşem bir siyasetçi kendisi ülkemizi son 15 yıldır yönetiyor.
Amerikan başkanı Maria Davidson'u alt edip bizi zirveye çıkardı.
Ülkemizdeki bütün yabancı yatırımcıları kovup yerelliğe önem verdi eğitimi ve sanatı önemsedi Barış Güngör'e harika Bilim Üniversitesi kurdu.
Yaptıklarını anlatsam bugün bitmez işin garibi başkanımıza istediğiniz zaman ulaşabiliyorsunuz herkesde telefonu ve ev adresi var.
Harika bir kadın ve benim idolüm.
-"Kabul ediyorum."
-"Ne zaman başlıyoruz biz sizi bekliyoruz 2 aydır ."
-"Ailem ve arkadaşlarımla vedalaşıp geleyim."
-"Peki Ceyda hanıma da haber vereyim o da gelsin bu ana tanık olmasını istiyorum."
-"Gerçekten mi onunla tanışmayı çok istiyorum."
-"Merak etme o artık senin en iyi arkadaşın olacak onun hayalinin başrolüsün."
-"Teşekkürler."
İndoma kordinatı yazıp önce annemlere sonra arkadaşlarıma gidip vedalaştım bu akşam yolculuğum başlayacaktı ve ben çok heyecanlıydım.

Görev:Osmanlı(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin