Merhaba Arkadaşlar iki haftadır yoğundum kusura bakmayın bu hafta bunu telafi edeceğim size bugüne özel 4 bölüm atıyorum....
2050 Yılı Ayla Yılmaz'ın Evi
Ayla ışınlanma makinasından gelen eve giriş isteğini kabul etmişti . Gelen can dostu Neva'ydı ona doğru koşarak sıkıca sarıldı. Onu görmeyeli çok uzun zaman olmamıştı ama çok özlemişti dostunu ona çok ihtiyacı olduğunu hissediyordu.
Neva ona doğru uzunca bir konuşma yapacak gibiydi ama arkadaşının gözlerinde ki acıyı gördüğünde kendine kızdı bu konuşma daha da bekleyebilirdi şimdi bunun hiç sırası değil diye geçirdi içinden.
"Kuzum Seni çok özledim olanları öğrendim İlter Beyden ve kendime çok kızdım Ayla sana bu aklı veren bendim keşke işsiz kalsaydın da karnında barbar bir devletin veliahtını taşımasaydın ."diye hayıflandı Ayla ise dolu gözlerle"O barbar değil Neva tarih kitaplarının yazdıkları sadece zırvalık İnsan Psikolojisi Tarihi saçmalık o gerçek bir insan ve duyguları var aşık olabiliyor birine sevgi duyabiliyor ve korkuyor Neva onun gözlerinde korkuyu gördüm ben ben ise ona aşığım ve şimdi ondan yüzyıllar uzaklıkta onun bebeğini taşıyorum oraya dönmek istemiyorum evet ama Murad'ı orada bırakmak istemiyorum! onunla yaşlanmak onunla ölmek istiyorum o da ne kadar acı çekiyordur şimdi kim bilir neler yapmıştır benden sonra her yeri birbirine katmıştır."
"Hiç sanmıyorum Ayla başka cariye bulmuş acısını dindiriyordur Allah aşkına bana bu medeniyetten uzak tarihi anlatma hiç tarzım değil biliyorsun sen şimdi İlter beyin planına uyup geri gidecek misin peki?" diye söyledi.
"Galiba gideceğim yarın hazırlıklar başlıyor ona kavuşacağım ama aynı zamanda onu tamamen kaybedeceğim bu yüzden kendimi ölü gibi hissediyorum ona tüm o yaşadıklarımızı unutturmak bana zalimlik gibi geliyor düşünsene hayatında bir şeyi özlüyorsun ne olduğunu bilmiyorsun."
"Sende unutacaksın Ayla kendini kat yoksa gitmene izin vermem bu saçma acıyla daha fazla yaşamana izin veremem."
Neva gitmesi gerektiğini söyleyip ışınlanma kodlarını girerek Ayla'nın evinden ayrıldı Ayla ise son kez yapacağı zaman yolculuğu için hazırlıklarına başlayıp bebeğinin bakım kapsüllerini de yanına almayı ihmal etmedi bu yıllarda doktor olmadan bebek her ay içmesi gereken kapsüller alınarak her türlü hastalıklardan korunarak doğuyordu bir nevi aşı gibiydi bu kapsüller.
2 gün Sonra
Hazırlıklar tamamdı Ayla artık yeniden Murad'a kavuşabilirdi direk olarak onun odasına görünmeyen koronitle ışınlanıp ne yaptığına bakacaktı ilk olarak Koronit insanı saydam diğer insanların görmesini engelleyen bir bilgisayar yazılımıydı.
Zaman makinası aşımıyla tamamlanmıştı Ayla içine girerek 3 günlük boşluk yolculuğuna başlamıştı . Ayla iyi uyu haplarını alarak 3 gün boyunca uyumuştu bir zaman sonra gürültülü seslerin makinanın yolculuğu tamamlamaya başlandığının göstergesiydi hemen etrafına odaklandı zaman makinası ağır ve yüksek bir sesle "ZAMAN YOLCULUĞU TAMAMLANDI KORDİNAT ALGILANDI KORONİT GÖRÜNÜME GEÇİLDİ.
Ayla odaya geldiğinde gördükleriyle dumura uğramıştı Sultan Murad ona olan üzüntüsü Neva'nın dediği yöntemle atıyordu sanırım Ayla'nın gözünden yaşlar süzüldü kalbi tam yerinden acıyordu bunu ona nasıl yapardı o gerçekten barbar bir ortaçağ adamıydı ?
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görev:Osmanlı(TAMAMLANDI)
Ficción históricaYıl 2050 Büyük Türkiye projesinin kurucusu Prof. Barış Güngör yeni projesi için denek olmayı kabul edecek bir kız arıyordu . Ayla Yılmaz bu iş için biçilmiş kaftandı. Tek sorun kızı ikna etmekti. "Unutma Ayla bu sadece görev aşık olmak yok." İçeri...