11.Bölüm

172 17 8
                                    

Multimedia: Semih
Duygu~

"Sence neredeler?"

Karşımda yemeğini yiyen Semih gülümsedi.

"Neden bu kadar merak ediyorsun?"

"Mina'yı biriyle tanıştıracaklar ama ben o ikisinin sevgili olmasını istemiyorum. Kayra ve Mina olmalı. Başkası değil."

Kafasını kaldırıp bana baktı.

"O ikisini mi yakıştırıyorsun?"

"Evet."

Kahkaha attı. Bense kaşlarımı çattım. Komik miydi bu söylediklerim?

"Bende o ikisini yakıştırıyorum."

"Kayra soğuk biri mi?"

Kafasını iki yana salladı.

"Aslında çok iyi biridir ama bizden başka herkese soğuk davranır."

"Neden?"

"Nedenini kimse bilmiyor."

Başımı salladım ve önümdeki sıcak çikolatadan bir yudum aldım. Semih sonunda yemeğini bitirmiş arkasına yaslanmıştı. Çok tatlıydı! İçimde fırtınalar koparken dışıma hiçbir şey belli etmiyordum. Bir insan nasıl bu kadar yakışıklı olabilirdi? Daha öncede sevgililerim olmuştu ama hiçbirine Semih'e hissettiğim şeyleri hissetmemiştim. Çaktırmadan etrafıma baktım. Herkesin kendi halinde olduğunu gördüğümde derin bir nefes verdim. Başka kızların hoşlandığım erkeğe bakmalarını istemezdim. Semih'in güldüğünü hissettim. Ona baktığımda hemen kendini toparladı ve ciddi bir ifadeye büründü.

"Ne gülüyorsun?"

"Gülmüyorum ki."

"Az önce güldün. Gördüm."

Küçük çocuklar gibi hızlıca başını iki yana salladı.

"Gülmedim."

"Peki."

Etrafıma tekrar bakındım. Yok yok ben rahat edemiyordum böyle.

"Hadi gidelim."

"Sıcak çikolatanı bitirmedin."

Bardağı alıp bir dikişte içtim ve tekrar yerine bıraktım.

"Şimdi bitti."

Kaşlarını havaya kaldırmış anlamayan gözlerle bana bakıyordu. Ondan hoşlandığımı bilmediği için bu hareketlerimi anlamamıştı tabi. Ayağa kalktığımda o da kalktı ve dışarı çıktık. Ofladım.

"Sıkıldın mı?"

"Senin yanında sıkılmak mümkün mü? Varlığın yeter."

Söylediğim şeyi fark edince gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Tanrım! Ben az önce ne demiştim? Kahkahası kulaklarımda yankılanırken domatese döndüğüme emindim.

"Çok seviyorum seni ya."

Ona baktığımda az önce verdiğim tepkileri onun verdiğini gördüm ve bu sefer ben kahkaha attım. Hafif kızardığında yanaklarını sıkmamak için kendimi zor tuttum. Telefonum çaldığında bütün dikkatini ben ve çalan telefonuma verdi.

"Efendim?"

Semih dibime kadar girip konuşmaları dinlemeye başladı.

"Nasılsın güzellik?"

Semih kaşlarını çatıp telefonu eline aldı.

"Alo?"

"Semih?"

Black PearlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin