İlk başta tost sanmam peki smksks
•
@muzlumakarna ⤵️
1500 yıldır aynı kitaptan sorumluyuz, hâlâ cehenneme giden var
#buneperhizbunelahanaturşusu #adamolun
1002 Beğeni - 98 Yorum
↪️@morağaçlar: Abiiiii lan çok haklısın bee, gördüğüm en haklı şey şuan, çok haklı değil mi? Çok aşırı haklı, öyle böyle haklı değil çok haklı
↪️@conconrüştü: Aga beee, cehennem deme son durağım o da aklıma geliyor :')
↪️@dolaptapekmez: Ya şu kız ilk defa mantıklı bir şey yazdı ya, o akan göz yaşlarım mı?
↪️@DİB: Sayın Makarna, bu yazdığınız ihtar dolayısıyla sizi kutlarız, çok haklısınız, saygılar
↪️@iyikedişerro: Mümin kardeşlerim, ben bunu okuduktan sonra ağlamaya gidiyorum malum sevap point pek birikmemiş
↪️@makarnadelisi: Ya kızmayın ama güldüm smksksk ne yapayım komikti ama çok haklı (ciddiyet oluşturmaya çalışıyorum, çaktırmayın)
↪️@islamikpinokyo: Vallahi kardeş ben okul hayatım boyunca sorumlu tutulduğum hiçbir kitaptan geçemedim, yolun sonu belli bee
↪️@imanlıronaldo: Namaz kılmaya gidiyorum, bana lazım sevap point bende çok olmak günah point
•
Bulaşık toplamak bu kadar zor olmamalı. Hayır ciddiyim yani, üşeniyorum da zaten iyice battık.
Bozulan bulaşık makinemiz tamirdeydi ve annem altın gününe gidip tezgahta dağ gibi yığılan bulaşıkları bana bırakmıştı.
Ama es geçmemem gereken bir şey vardı ki annem bana ödül vereceğini söylemişti. Ödülümün bir hafta bulaşık yıkamayacak olması harici hiçbir sıkıntı yoktu tabi.
Tabi tabi zaten bulaşık yıkayacak olmam hiç sıkıntı değildi.
Başımı elime koyup işin içinden nasıl çıkacağımı düşünmeye başladım. Şuan dünyadaki en dert sahibi insan olabilirdim ama sadece olabilirdim. Malum Dünya'da açlık, sefalet, ölüm ve benzeri bir sürü derdi olan insan vardı.
Tamam, bunu düşünmek sıkıntımı biraz azaltmış olabilirdi.
"Yapacak bir şey yok, yıkayacağız artık."
Elime süngeri alıp oflaya puflaya tabakları yıkamaya giriştiğimde telefonum çalmaya başlamıştı. İçimden annem erken gelmeye karar vermiştir inşallah diyerek dua etsem de imkansızdı.
Sebebine gelecek olursak, annem için altın günleri kazanacağı paracıklardan çok alacağı tarifler, yakına eşe dosta gelin bakmak ve millet ne yapmış ne etmiş öğrenmek demekti.
"Alo?"
"Kızım?"
"Efendim anne?"
"Bulaşıklar fazla biliyorum ama akşama yemek de yapsan? Bak pilav vardı bir çorba yapsan yeter. Nazan dolmanın tarifini vermedi, almak için vakte ihtiyacım var."
"Anne bulaşık bitmedi ki, nasıl yetiştireyim ben?"
"Ay kızım ne olacak, hazır çorba yaparsın en azından. Neyse Nazan namaz kılmaya gitti, peşine düşeyim belki imana gelir de söyler. Allah'a emanet ol, evi yakma."
"Ama an-"
Suratıma kapatan annem ile yanaklarımı şişirdiğimde dolabı açıp çorba bakındım. Bulduğum paketle kapağı kapatıp uzun bir sürece giriştim.
Günün geri kalanı bir yığın bulaşık, bir tencereye hazır çorba ve ellerini hissetmeyen ben ile geçmişti.
Kendimi koltuğa atıp elime telefonumu aldım. Yığınla bildirimler arasında gezerken gördüğüm biriyle koltuktan aşağı yuvarlandım.
"Neeee! Diyanet işleri başkanlığı bana cevap vermiş! Allah'ım ünlü mü oluyorum, ben buna hazır değilim. Ünlü olamam, benden olmaz hayır!"
Kendimi tokatlayıp gördüğüm şeyin gerçek olduğunu fark ettiğimde ünlü olmamak için dua ediyordum.
Tamam hesabım binlerce takipçili olabilirdi ama gerçek kimliğim ortada yoktu. Sorun yok... Sorun yok.
Bildirim paneli bittiğinde kaşlarım çatılmıştı. Her gün görmeye alıştığım @uzayboşluğu adlı kullanıcı tarafından retweetlendiniz 'i görememiştim.
Yanlış mı baktım diye baktım ama doğruydu. Bir haftadır her gün aynı bildirimi görüp sonra görememek tuhaftı.
Cidden.
Anlaşılan uzayın boşu, başıma bela, gizemli kız benden bıkmış ve beni rahat bırakmıştı.
Suratımda geniş bir gülümseme peyda olduğunda mutluluktan evde dans etmeye başlamıştım ki benlik değildi.
Genelde düz bir ifadem olurdu, arkadaşlarım bu dediğim yerine soğuk nevale deselerde ifadem direk düzdü işte. Soğuk olmakla alakası olduğunu sanmıyordum.
Yorulup yerime oturduğumda ciddi ciddi bu duruma sevinmiştim ama yine de tuhaftı. Rutin hâline gelen bir şey son bulmuş gibi de düşünebilirdim.
İnsanların bana muhalefet olmasını -çoğu kişi bu şekilde ifade etmese de- sevmiyordum. Ama inat uğruna engelleyememiştim ve bir haftadır sinirim tavan yapmıştı resmen onun yüzünden.
"Allah'ın boşu! Neyse geçti gitti, gideyim de şükür namazı kılayım."
Sonunda huzur ve sakinlik dolu günler beni bekliyordu diyebiliriz o halde!
•
Kessstiiikkkk! Bölüm hakkındaki düşünceler?
Veeee öğrendik ki ana karakter kızmış! Şaşırmadınız ama çünkü kendisi birazcık ucundan belli etmiş olabilir ;)
Sizce Uzay boşlukcuğumuz bizim Makarna'nın peşini bırakmış mıdır?
Makarna, Uzay boşluğunun kız olması konusunda epey bir emin siz ne düşünüyorsunuz?
O zamannn Allah'a emanet olun! Sevgilerimle :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Retweet | Texting ✓
Spiritual0567******: Keşke hayat da Twitter gibi olsaydı 0567******: Senin kalbini retweet yapar, işte kalbim derdim 0567******: Ama ne var biliyor musun? 0567******: Makarnanın muzlu olmayacağı gibi 0567******: Sen ve benden de olmazmış... √Başlangıç Tarihi...