53

3.4K 386 127
                                    

Günün ikinci bölümüydü, 52'yi okumadıysanız önce onu okuyup buna geçin ballar 💙

Allah'ın Boşu: Hayırlı sabahlar minnoşum

Allah'ın Boşu: Dışarıda bir şeyler yapalım mı?

Ecmel: İşim var ama

Allah'ın Boşu: Haydi Ecmel, ilk kez birlkte haram olmadan bir şeyler yapacağız

Allah'ın Boşu: Bak konum da atıyorum

Ecmel: Yani bir anneme sorayım

Ecmel: Sorup geliyorum

Allah'ın Boşu: Bekliyorum güzelim

Ohaaaaaa! Doruk benimle dışarıda bir şeyler yapmak istiyor!

Ay lunapark olur, sahil olur, dondurmacı olur ama yeter ki bir şey olsun. Çünkü cidden ilk kez günahtan korkmadan yanında dolaşabileceğim.

Heyecan bastı yavaştan.

Anneme sormak için yanına gittiğimde saçma bir realite programı izliyordu. Neden insanların kavgalarını izliyor bu kadın asla anlamayacağım.

"Anne, şey Doruk birlikte bir şeyler yapalım mı diye sordu da... Gidebilir miyim? Yani gezeceğiz öyle."

Annem başını bana çevirip kaşlarını çatıp bir süre düşündükten sonra başını onaylar biçimde sallayıp progrmına döndü.

"Ama geç kalma, akşam yemeğinden önce dönmüş ol yoksa bulaşıklar ellerinden öper yavrum. Tamam mı?"

Hep bir tehdit, hep bir yokuş ama cansın be anne!

"Tamam Derya Sultan! Ben hazırlanıp çıkıyorum, yemekten önce buradayım."

Ben odama doğru koştururken annem arkamdan söyleniyordu.

"Bu kızın bir gün sevdiğiyle buluşmak için izin alıp heyecanla koşturacağını hiç düşünmezdim. Valla başımıza taş yağmasa iyi."

Yüzüm hafiften kızarsa da dolaptan üzerime ince ve rahat bir trençkot altına da bol pantolon alıp hızla giydim. Şalımı da örtüp evden ayrıldığımda içimde nedensiz bir sevinç vardı ki aklıma Doruk'a haber vermediğim geldi.

Salak olmak doğamda var demek ki!

Ecmel: İzni kaptım

Ecmel: Nereye geleyim?

Allah'ın Boşu: (konum)

Allah'ın Boşu: Gözüm yolda kalbim sende kaldığı anda gel

Ecmel: Yaaa ❤️

Allah'ın Boşu: Bugünleri de mi görecektik

Allah'ın Boşu: Gözlerim yaşlı

Retweet | Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin