Bu sıralar modum; multidedir msksksk bu aradaaaa ben hanımefendileri röportaj yaptıııı panomda link bırakmıştım bakabilirsiniz ballı turtalar ;)
•
Pişmanlık...
9 kelimelik bir kelime ama verdiği hasar kesinlikle bundan daha fazlası!
Nereden bilebilirdim konuşamadığı için karşıma çıkmadığını? Ya da... Afff Allah'ım, kafamı duvarlara mı vursaydım acaba?
Aklımda bana dedikleri hatta bir bakıma verdiği ipuçları dönüp duruyordu. İstemeden de olsa bir kalbi kırmıştım, hem de çok fena!
İstesen de dinleyemezsin...
Anlamamıştım bir de üstüne neler demiştim. Konuşamadığı için onu sevmeyeceğimi düşünen birine seni sevmem diyerek daha derin yaralar açmıştım.
"Yaaaaa! Afff! Aptalsın Ecmel, ap-tal! Birinin kalbini kırmanın vebalini bilmiyormuş gibi bir de gidip daha çok kırdım. Ne vardı sadece engelleseydim?"
Keşke sadece engelleseydim, en azından bu kadar üzülmezdi.
Seni sevmem, korkak birini sevmem...
Korkak demiştim bir de değil mi? Allah bilir ne hissetmişti?
Tahmine pek gerek kalmamış gibi ama... Üzüldüğünü anlamak için dahi olmaya da gerek yoktu.
Elimi anlıma vurup kendime satıştırmaya başladığımda bir bildirim sesi geldi. Kesin kızlardı! Zehra'yla olan konuşmayı onlara anlatmıştım ve muhtemelen girdiğim pişmanlık girdabından beni kurtarmaya çalışacaklardı.
Teselli edilmesi gereken asıl kişi ben değildim oysa...
Kendime olan öfkemle ayağa kalkıp ayaklarımı yere vurarak masama yöneldim. Şu an kızların bilemezdin, sakin ol başlıklı konuşmalarını çekmek istemesem de en azından moral olabilirdi.
Telefonu elime alıp yatağıma geri girdiğimde gelen bildirimin kızlardan olmamasıyla kafamı yastığa gömüp kimden geldiğine baktım.
Akrabalardan biriyle hiç uğraşamazdım ama saygıda kusur etmemek amacıyla mesaja girip sanki karşımdaki görebilecekmiş gibi zoraki bir tebessümle mesajı okudum.
Ve galiba kafamı geri atarken beyin felci geçirdim!
"Ah, kafam! Anneeee yarım et ya kafamı yardıım!"
"Ecmel, yavrum kafayı yarınca beynin seviyesi artıyormuş. Bence bir şey yapma, yarın dahi olacaksın. Ayol Kadriye, benim kızım da dahi oldu bee!"
Annem benim odadaki yakınmamı duyup haberda izleyip inandığı şeylere büyük bir inançla bağlanırken ben hâlâ mesaja bakıyordum.
Evet, sanırım beklemiyordum.
•
@uzayboşluğu: Öğrenmişsin...
@muzlumakarna: Öğrendim
@uzayboşluğu: Öğrenmemen gerekiyordu
@uzayboşluğu: En azından hâlâ bir ihtimal olacaktı
@uzayboşluğu: Beni sevebilmen için...
@muzlumakarna: Neden öyle diyorsun?
@muzlumakarna: Hem bu utanılacak bir şey değil
@uzayboşluğu: Kimseden bu konuda çekinmem zaten
@uzayboşluğu: Kimin beni sevip sevmemesi umrumda olmaz
@uzayboşluğu: Biri hariç... O da sensin
@uzayboşluğu: Senin beni sevebilecek olma ihtimalin bile benim umrumda
@muzlumakarna: Bak, ben çok özür dilerim
@muzlumakarna: Seni kırdım, incittim
@muzlumakarna: Pişmanlığın bu kadar acı olduğunu bilmiyordum
@uzayboşluğu: Üzülme ya da özür dileme
@uzayboşluğu: İsteyerek kırmadın zaten sen kimseyi kırmazsın
@muzlumakarna: Seni kırdım ama
@muzlumakarna: Sadece engellemeliydim
@muzlumakarna: O kadar ağır konuşmamalıydım
@uzayboşluğu: Sorun değil
@uzayboşluğu: Kendini üzme, beni de üzersin
@muzlumakarna: Böyle şeyler söyleme
@muzlumakarna: Özellikle şu an
@muzlumakarna: Ben seni kırarken senin benim üzülmemi düşünmen...
@muzlumakarna: Ben tam bir aptalım!
@uzayboşluğu: Aptal değilsin Ecmel
@uzayboşluğu: Kendine böyle şeyler söyleme
@muzlumakarna: Ben gerçekten tam bir aptalım!
@muzlumakarna: Seni istemeden kırdığım için
@muzlumakarna: Senin üzüldüğünü düşünüp kendim daha çok üzüldüğüm için
@muzlumakarna: Ve en çok da şu an sana sarılmak istediğim için aptalım...
(Görüldü)•
Kesssstiiikk! Bölüm hakkındaki düşünceler?
Biraz kısa oldu ama bugünki ikinci bölüm oluşuna verin ;)
Ecmel neler yapıyorsunnnnnn kalbime indi dmdkdkdk ayyy her şey çok ani ve hızlı gelişiyorrr çıldırmama son 1
Doruk ne tepki verir sizceeee (bence Doruk iptal msmsks)
Ecmel'in durum karşısında ki tepkileri?
O zamannnnn Allah'a emanet olun! Sevgilerimle :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Retweet | Texting ✓
Spiritual0567******: Keşke hayat da Twitter gibi olsaydı 0567******: Senin kalbini retweet yapar, işte kalbim derdim 0567******: Ama ne var biliyor musun? 0567******: Makarnanın muzlu olmayacağı gibi 0567******: Sen ve benden de olmazmış... √Başlangıç Tarihi...