Kalbimi bıraktım ya bu neeeeee *-* ben elendim siz devam edin dmdkle
•
"Neeeee!"
"Ohaaaa!"
Aynı anda bağırıp korkunç bir ses çıkartan Eylül ve Gece'ye kötü bakışlar atıp başımı salladım.
"Ya artık bir sakin olun, bir sessiz. Kulak kalmadı!"
Eylül koşa koşa yanıma gelip sanki onu duymuyormuşum gibi kolumu sarsarak ,ki artık bir kolumun olduğunu da düşünmüyorum, sorularını ard arda dizerken kendimi arkaya attım.
"Ya ben hâlâ inanamıyorum! Tüm şaşırma tepkilerini verebilirim yani o kadar."
Gece sonunda gelip kardeşini tutup sakin olmasını söyleyince ona gülümsedim. Ta ki Eylül'ün yerine geçip diğer koluma yapışana kadar.
"Allah'ım Ya Rabbim ya! Bak kızım düzgün düşünelim, günaha girmek yok."
"Ben de aynı şeyi söylemiştim ama kızlar. Allah için bir salın beni."
İkisini de itip telefonu tekrar elime aldım. Artık o şaşırmayla kızlar odanın diğer ucuna fırlatmışlardı malum.
İkisine onaylamaz bakışlar atarak aralarına oturup mesajlaşmaları açtım.
Sanki Dünya için hayat memat meselesi bir olayı aydınlatacakmış gibi bir ciddiyetle her mesajı okuyup geri çekildiler.
"Tamam ben bir sonuca vardım Gece."
"Aynen ben de."
"Bana hak verip durmasana! Kendi fikirlerin yok mu senin?"
"Sen de bana hak veriyorsun ama!"
"Bana ne!"
Yine birbirine giren ikizleri ayırıp bir anne edasıyla aralarına mesafe koydum.
"Allah aşkına bir kez olsun tartışmadan durun. Bir de ne sonuca vardınız?"
Bu sefer sanki az önce neredeyse kavga edecek olan onlar değilmiş gibi birbirlerine bakıp başlarını salladılar.
Telepati iletişimi bulundu da benim mi haberim yok?
Eylül beni yanına biraz daha çekip eline aldığı telefonumdan mesajları tek tek göstermeye başladı.
"Baksana mesajlaşmaya başladığı ilk mesaj bu! Sonra şu, bak bu, hele ki şunlar! Sence kız olduğu ne kadar doğru? Basbaya senden hoşlanan biri işte."
Onlarla buluştuğumuzda onlara yabancı bir numaradan mesaj geldiğini, kendini kız olarak tanıttığını ama erkek olabileceğinden şüphelendiğimi söylemiştim.
Emin değildim ama bazı dedikleri sanki bir kızın söyleyeceği şeyler değil gibiydi.
"Ecmel, tahminlerinde haklısın kızım ya ciddi ciddi kız değil bu ki olamaz! Direk bas engeli."
"Ya Gece bir dur kız kimmiş neyin nesiymiş öğrenseydi bir."
"Oldu, hatta şey desin sen erkekmişsin söylesene kimsin bir çay içerdik. Boşversene kimse kim."
Onlar yine kavga etmeye başlamışlardı ki yabancı numaradan bir mesaj gelmişti.
İkizler epey bir birbirlerine laf sokmaya odaklanmışken mesajlara girdim.
•
0567******: Selam
Ecmel: Aleykümselam
0567******: Ha şey pardon
Ecmel: Sorun değil
0567******: Ne yapıyorsun?
Senin cinsiyeti çözmeye çalışıyorum, hatta yakında TC'ne kadar bulacağım sen?
Ecmel: Hiç öyle
0567******: Ben de iyiyim
Ecmel: Sormadım?
0567******: Olsun
Ecmel: Garipsin cidden garipsin
0567******: Senin yüzünden...
Ecmel: Bu ne demek?
0567******: Hiiiç
Ecmel: Söylesene sen kız olduğuna emin misin?
(Görüldü)Ecmel: Evet?
0567******: Niye emin olmayayım?
Ecmel: Ben olamıyorum da o yüzden
Ecmel: Cidden yalan falan mı söylüyorsun?
0567******: Yok ya neden öyle bir şey yapayım ki
Ecmel: Eh kanıtla o zaman
Ecmel: Ses at
0567******: Ciddi olamazsın değil mi?
Ecmel: Bir bakayım
Ecmel: Ciddiymişim
Ecmel: Kız olduğundan emin olmaya çalışıyorum
0567******: Peki
0567******: Atıyorum
Ecmel: Güzel
0567******: (Ses kaydı): "Mutlu musun?"
Ecmel: Neeeeee!
Ecmel: Oha cidden mi?
0567******: Demiştim
Ecmel: Pardon ya ne bileyim ben bir an
Ecmel: Kusura bakma ya
Ecmel: Ama sesini çıkaramadım tam bir tanıdık geldi aslında da
0567******: Duymuşsundur önceden
0567******: Dediğim gibi etrfaında olduğum için sesimi tanıdık bulman normal
Ecmel: Ciddi ciddi erkek olduğunu düşündüm ben ya
Ecmel: Tekrar kusura bakma
Ecmel: Yalancı demişim gibi oldu
0567******: Önemli değil nereden bileceksin ki
0567******: Hem ben alışığım olmadığım biri gibi anlaşılmaya
0567******: Takma
Ecmel: Öyle diyorsan
Ecmel: Ben ikizlerin yanına döneyim
Ecmel: Sonra konuşuruz
Ecmel: Haydi Allah'a emanet!
0567******: Sen de
•
Kessstiiikkkk! Bölüm hakkındaki düşünceler?
Kız olduğu kesinleşti mi ki? Ne vardır arka yüzünde bu işin diyeceğim de siz çok zekisiniz bulmuşsunuzdur mdkdkdkd hatta bulan biri de vardı ;)
Hızlı mı gidiyoruz yoksa yavaş mı emin olamadım ben ya msmsms bir tuhaf oldum yazarken diyorum çok mu hızlı diye de sonda sallaaa bee diyip geçiyorum, sizce hızlı mı ya da yavaş mı?
Akşam bir bölüm daha gelebilir ama emin değilim söz vermeyeyim malum çooook ani şeyler olabiliyor
O zamannn Allah'a emanet olun! Sevgilerimle :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Retweet | Texting ✓
Spiritual0567******: Keşke hayat da Twitter gibi olsaydı 0567******: Senin kalbini retweet yapar, işte kalbim derdim 0567******: Ama ne var biliyor musun? 0567******: Makarnanın muzlu olmayacağı gibi 0567******: Sen ve benden de olmazmış... √Başlangıç Tarihi...