Bu minnoş hediyesi için Rahimemine 'ye çooook teşekkür ediyoruuuuum ve sepet dolusu çikolatalar gönderiyorum (ah ah nerede o kadar çikolata) ❤️
•
@muzlumakarna ⤵️
Bana başaramazsın dedikleri her ne varsa azmettim, çok çalıştım, inandım ve sonunda başaramadım. Hakikaten doğru söylüyorlarmış
#olmadıbeaga #hayatzorbaşarmakdahazor
1348 Beğeni - 128 Yorum
↪️@selocanamatüplü: Hayatımın özeti der susarım...
↪️@gökdelenbenideldi: Şu an aşırı gaza geldim gidip ders çalışacağım veeee sınavdan kalıp geri döneceğim... İşte böyle de yürekli bir insanım
↪️@saadet_ama_komşu_maduru: Okuldayken bana inan, çalış, başar dediler ilk levelde kaybettim be
↪️@makarnafan: Gerçekleri kabullenmekte Makarna gibi olun kbwjwjw
↪️@şakşukamahir: Olmazsa olmasın be agaaa salla gitsin salla kazanda şansın tutar ;)
↪️@nefretederim: @şakşukamahir iğrençti yaa Allah için gözlerim kanıyor
•
@uzayboşluğu ⤵️
Bazen hiç yapmam dediklerini yapar, bazense olmadığın biri olursun şu hayatta. Her birini de sonu için umutlandığından yaparsın ama bir şekilde hep hüsrana uğrarsın...
#hüsranlısonlar
1032 Beğeni
(Yorum yapılamaz.)
•
Sıramda daireler çizerek tarih hocasını dinliyordum ama sanırım çok da odaklanamıyordum.
Aklım hâlâ aynı okulda olduğumuz bana yazan şu Kerem'deydi. Biraz aklımı bulandırıyordu.
Okulda öyle aman aman bir popülerliği olmasa da benim gibi teneffüsleri bile sınıfta geçiren bir kızla işi olacağını düşünmüyordum ki bence tek amacı can sıkıntısını giderecek bir eğlenceydi.
Birilerine eğlence olmak sinirimi bozduğunda kaşlarımı çatıp hocaya döndüm.
Çalan zil sesiyle hoca konuşmasını yarıda bırakıp sınıftan çıkmıştı. Hocanın çıkmasıyla ikizler sırama damladığında ofladım.
Bu mesaj atma olayları canımı fena hâlde sıkıyordu.
Cidden!
"Benim Muzum, Makarnam kız asma yüzünü ya! Kerem olacak salak sana bulaşamaz ya, salla gitsin."
"Eylül haklı be Ecmel. Takma bu kadar, bak biz bile merakımızı kenara bırakıp umursamamaya karar verdik."
Böyle demesiyle gülmemi tutamamıştım. Bu kızlar için gerçekten zor bir şey olmalıydı!
Onlara başımı sallayıp önüme döndüğüm sıra içeri Kerem girdi.
Ne güzel bir tesadüf!
İçeri girse de bana bakmadan ki burada olduğumuzu umursar bir ifadesi de yoktu. Garip.
Arka köşedeki arkadaşalarının yanına gidip konuşmaya başlamasıyla ben de önüme döndüm. Nedense o olduğu ortada gibiyken o gibi gelmiyordu.
Peki, bunu umursamıyorum.
Kızlar kantine gittiklerine dair bir şeyler söylerken belli belirsiz başımı sallayıp önümdeki defteri karalamaya başladım.
Belirsiz olan her şey canımı sıkıyordu ve ben bu anonim olayından hoşlanmadığım gibi merak etmeme de engel olamıyordum.
Arka sıraya göz ucuyla bakıp güle eğlene konuşan gruba baktım. Sesli konuştuklarından olsa gerek net bir şekilde onları duyabiliyordum.
"Abi Sena olayı ne oldu ya? Epey yakındınız?"
Kerem bu soruya alay edercesine güldüğünde kaşlarım çatılmıştı. Bu kadar alaya alması hoş değildi ki Sena olayından haberim de vardı.
Geçen hafta tüm okul zengin kızımız Sena'nın yeni aşkı diyerek Kerem'den bahsederken bir kaç gğn öncesinde Kerem kızı öylece bırakıp gitmişti.
Sena iyi bir kızdı işin doğrusu ama demek ki bazen yanlış kararlar verilebiliyordu.
"Sena olayının üzerinden kaç kız geçti haberin yok oğlum senin. Bir de gidip terkettiğim kız için yas mı tutsaydım?"
Olayı bu kadar basitleştirmesi sinirlenmeme neden olsa da başımı sıramdan kaldırmadım.
Haram yollara girmişsin, bu yollarda bir sürü kızın da kalbini kırmışsın, bir de bundan övüne övüne bahsediyorsun. Bari o kızlara saygın olsun ama nerede?
Bana ne diyerek başımı iki yana sallayıp kızları beklemeye başladım. Keşke yüksek sesli konuşmasalardı da duymak zorunda kalmasaydım.
Keşke.
Bir kaç dakika sonra sesleri kesildiğinde telefonlarıyla uğraştıklarını fark ettim.
O an aklıma gelen fikirle kendi telefonumu çıkarıp mesajlara girdim. Belki de bu can sıkan merakımdan kurtulabilirdim.
Belki de.
•
Ecmel: Kimsin sen?
(Görüldü)•
Ve o an sınıfta yankılanan bir bildirim sesi...
•
Kesssstiiikk! Bölüm hakkındaki düşünceler?
Sizce Kerem mi yoksa bir başkası da olabilir mi?
Kerem?
Ecmel?
İkizler?
O zamannn Allah'a emanet olun! Sevgilerimle :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Retweet | Texting ✓
Spiritual0567******: Keşke hayat da Twitter gibi olsaydı 0567******: Senin kalbini retweet yapar, işte kalbim derdim 0567******: Ama ne var biliyor musun? 0567******: Makarnanın muzlu olmayacağı gibi 0567******: Sen ve benden de olmazmış... √Başlangıç Tarihi...