Kitap manyağı ben nasıl bir evlenme teklifi bekliyorduuuuuuu dnjdjdje harbi düşerim beeeh *-*
Bu aradaaaa finaleee geri sayıma başlayabiliriz bir iki güne biter :')
•
Ellerim ne zamandan beri titriyordu? Çünkü bende tepkiler çok düşük seviyede gerçekleşirdi. Heyecanlandığımda kalbim bir iki hızlı atar sonra aff ne var işte olacak der ve hevesimi söndürürdüm.
Ama şimdi öyle olmuyordu.
Mesela kahve bardakları resmen tangırdıyordu. Elime köpük koymak için aldığımda zor koyuyor gibiydim.
Yüzümdeki sırıtıştan bahsetmeme gerek var mı?
Bence yok.
Son bardağa da köpüğünü koyup derin bir nefes aldım. Sakin olmalıydım çünkü kızlar Doruğun bardağına tuz koymak için pusuda bekliyordu.
Ama avuçlarını yalarlardı çünkü ben şapşiriğime kıyamıyordum.
Ne yapayım çok tatlı bir şey...
Başımı iki yana sallayıp tövbeler çekerek kızlara tek kaşımı kaldırarak onaylamaz bakışlar attım. Bir de dibime girmişler.
Hayır yani o tuz koyulmayasa ne olurdu ki sanki?
"Bana bakın elinizdeki baharatlıkları yerine koyun ve Doruğun bardağından uzak durun. O tuz o bardağa gir-me-ye-cek!"
İkisi de gözlerini devirdiği sıra Eylül söylenmeye başlamıştı;
"Aman ne kıymetli sevdiceğin varmış! Altı üstü bir tuz bir pul biber bir kekik bir ba-"
"E, muzun sapı yani! Yok baharat koymak falan. Hem ya alerjisi falan varsa? Vicdan azabından ölürüm sonra."
Gece sırıtıp bana doğru yaklaştı ve elini omuzuma vurmaya başladı.
"Bence aik acısından ölürsün sen ama yine de sana kalmış orası. Hem adettendir ya koy gitsin, ölmez ya!"
Başımı iki yana sallayıp pişen kahveyi bardaklara doldurdum. Tepsiyi kavradığım sıra gelen mesajla tepsiyi bıraktım.
•
Allah'ın Boşu: Tuz koymayı unutma
Allah'ın Boşu: Ne kadar içersem o kadarmış sana olan sevgim
Allah'ın Boşu: Kalbimi eline veremem demiştim
Allah'ın Boşu: Ama böyle gösterebilirim belki
Allah'ın Boşu: Hatta sen ne kadar baharat varsa koy
Allah'ın Boşu: Sağlama alalım
Ecmel: Saçmalama Doruk
Ecmel: Midene dokunur falan olmaz
Ecmel: Normal iç kahveni işte
Ecmel: Hem ben sevgine inanıyorum
Ecmel: Tuzlu kahveye gerek yok
Allah'ın Boşu: Kahvemi bekliyorum
Allah'ın Boşu: Baharatları unutma güzelim ;)
•
Güzelim... Güzelim... Güzelim...
Tamam kalbim sakin ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Retweet | Texting ✓
Spiritual0567******: Keşke hayat da Twitter gibi olsaydı 0567******: Senin kalbini retweet yapar, işte kalbim derdim 0567******: Ama ne var biliyor musun? 0567******: Makarnanın muzlu olmayacağı gibi 0567******: Sen ve benden de olmazmış... √Başlangıç Tarihi...