37

3.5K 405 109
                                    

Aile var burada lütfennn yani kskskd Allah aşkına sunum yapacağım diye yaptıkları nsjks biraz da buna güleyim

"Kızzzz oha oha oha! Ay ben şoklardayım! Berkay olmalıy- Bir dakika ya iyi ki Doruk çıktı, mutluyum bu durumdan."

"Canım ikizim? Hayırdır sen, hani Berkay Fan Club vardı bir ara? Berkay çıksın diye ölen kıza bak, bir açıklamak istersin herhalde."

Eylül sırıtıp omuz silktiğinde ben hâlâ bu çocukla bir yıl önce nerede karşılaştığımı düşünüyordum.

B12 artık şart oldu...

Elimi yanağıma koymuş düşünürken kızların tartışmalarının kesildiğini fark ettim. Başımı kaldırıp baktığımda ikisinin de kısık gözlerle bana baktığını fark ettim.

"Ne oldu?"

Gece başını yana eğerek,"Sen öyle dikkat kesilmiş ne düşünüyorsun? Normalde aramıza girip kesin şu kavgayı demen lazımdı da?", dediğinde bezgince nefes verip arkama yaslandım.

"Bir yıl deyip duruyordu bu çocuk, nerede nasıl karşılaştık onu düşünüyordum. Doktor hafızan zayıf derken haklıymış."

Bana güldüklerinde sert bakışlarımı yollasam da bana aldırmayıp yanıma oturdular.

Kendilerini atmış da olabilirler...

"Şimdi düşünelim, bu çocuk sizin eve geldi. Babanın iş arkadaşının oğlu büyük ihtimalle. Aynı okulda olmadığımıza göre ya şirkette ya evde karşılaştınız."

"Gece çok zekisin maşAllah, nasıl bulabildin bu iki seçeneği? Çünkü bizim hiç aklımıza gelmedi de."

Eylül göz devirip kardeşine sataştığı sıra şirket ile ilgili anılarımı hatırlamaya çalıştım. Zaten sık gitmezdim. Şirket havası benlik değildi.

Sayılı anılarımdan birinde sarı saçlı bir çocuğa denk gelebilmiştim. Babamın sorusuna cevap vermeyişi ama babamın soru sormaya devam etmesi geldi aklıma.

Çok kaba biri olduğunu düşünüp babama bunu söylediğimde bana tam aksini söylemişti.

"Doruk çok kibardır kızım, severim onu." Gibi bir şey söylemişti hatta. Açıkçası şaşırmıştım çünkü çocuk ona cevap vermeye tenezzül bile etmemişti.

Babama bunu söylediğimde tebessüm edip başka bir konuya geçmişti.

"Muzum Makarnam, daldın yine? Doruk aşkını mı düşünüyorsun?"

Gece'ye arkamdaki yastığı fırlatıp onaylamazca başımı salladığımda Eylül kalpler yapmaya başlamıştı.

Az arkadaşım olsun derken yanlış kişilere mi bulaşmıştım acaba?

"Ay kızlar bakın ne diyeceğim! Bu seninle neden yüz yüze gelmek istemiyor acaba? Bak çok merak ettim he, evlerine falan mı gitsek?"

"Elalemin evinde ne işimiz var Eylül?"

"Kız, o kadın tatlıydı ama. Bizi doyurur hem, karnımız doymuşken ortama bir bakardık."

"İstersen şikayet edelim annesine ikiz? Oğlunuz arkadaşımıza gizli numaradab yürüyor, sahip çıkın çocuğunuza deriz?"

Retweet | Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin