18

58.4K 1.7K 408
                                    



-8 SAAT SONRA-
Bacaklarımın üşümesinin verdiği titremeyle gözlerimi açtım .Tavandan anladığım kadarıyla bura kesinlikle benim odam değildi.Hafif doğrulup etrafa göz gezdirdim . Ve nerdeyse bizim salondan daha büyük olan bir odada olduğumu anladım . Sorun şu ki ben nasıl buraya gelmiştim ? Burası kimin eviydi ? Yorganı üstümden atarken üzerimde pijamaların olduğunu gördüm. Dün geceki yılbaşı partisindeki kıyafetlerim yoktu. Peki ama üstümü kim değiştirmişti ?

Yatağın içinde telefonumu ararken kapının açılma sesini duydum . Yüzümü yorganın altına saklayarak uyuma taklidi yaptım.Ayak sesinin gitgide bana yaklaştığını hissediyordum.
-Uyumadığını biliyorum dedi tanıdık bir ses ve tabiki üstümü kimin değiştirdiğini merak ettiğim için yorganı kaldırdım.
-Kendini fazla ele veriyorsun.
Bu Kuzeydi. Tamam ama nasıl beni buraya getirmişti. Yoksa biz?Zorlukla araladığım ağzımla söze direkt balıklama atladım.
-Aa şey ben nasıl geldim yani hiçbişey hatırlamıyorum .
-Gerçekten hiçbişey hatırlamıyomusun Beste?
-Söylersen hatırlamaya çalışıcam .
-Beni öptüğünüde hatırlamıyosun yani?
Bi dakika ne ben Kuzey i öpmüşmüydüm . Hadi canım ben bir tek Emir i öpmek istemiştim . Bu nerden çıktı?
-Seni değil başkasını öpmüş olabilirim.
-Yok valla canlı canlı beni öptün hemde öküz gibi.
-Ya tamam sus sus . Sonra ne oldu ? Biz şeymi yaptık hayır de .
-Çok sarhoştun.
Bu nedemekti şimdi ben Kuzeyle yatmışmıydım . Şey gibi fahişe...
-Ne yani bekaretimi sanamı verdim ben?
-Nerden çıkardın sana dokunmadım bile ama sen dokunmamı istedin herkesin içinde.
-Bana olayı en başından anlatırmısın?
-Sen beni öptükten sonra Emir seni biyere götürdü. 2015 e girdikten sonra 2 niz içeri geldiniz. Sen yanıma geldin ve yine beni öpmeye çalıştın . Neyseki Emir durdurdu ama sen ona 'defol'dedikten sonra kucağımda uyumaya başladın tabii. Sonra bende seni son çare olarak buraya getirdim.
-Emir nereye gitti ?
-Bilmiyorum. Ayrıca birdaha içki içme tamammı senin fantezilerine maruz kalmak istemiyorum komşu kızı.
-Ya ben öyle şeyler yapmadım bana oyun oynuyosunuz dimi?
-Ne istersen onu düşün . Hadi gel annemler birazdan gelir sende kahvaltı yap sonra evli evine köylü köyüne dedi ellerini çırparak.
-Beni senmi soyundurdun?
-Lamba kapalıydı ayrıca senin gibi bir çelimsize meraklı değilim . Git duş al kahvaltıya gel.
-Gerek yoktu kahvaltıya felan ha bide telefonum nerde?
-Aşağıda dedi odadan çıkarken. Ve 1 dakika içinde geri geldi.
-Al bunlar kardeşimin biraz küçük olabilir ama idare et diyip elindeki iç çamaşırları yatağa koyarken.Kuzey odadan çıktıktan sonra kendimi hızlıca banyoya attım. Sinirle üstümü çıkarırken kendime sövüyordum. 
'Aptalsın Beste. Defol demişsin sevdiğin çocuğa gerizekalısın resmen. Şuanda yılbaşı sabahı Emir in evinde olabilirdin . Kuzey de kötü değildi ama ben Emir i istiyordum . Dün akşamdan sonrada birdaha benimle konuşmazdı . Of aptal Beste aptal' diye söylendim suyu açarken.  Hızlıca duş aldıktan sonra hemen üstümü değiştirdim. Açıkçası ben Kuzey i tek çocuk sanıyordum . Hiç kardeşini görmemiştim . Yada birlikte takılmıyorlardı.
Üstümü değiştirdikten sonra hızlı adımlarla mutfağa indim .
-Sizin kaç tane eviniz var? dedim oldukça saçma bir soru olduğunu bilerek.
-Burası öylesine yani canım sıkılınca gelirim bana ait.
-Kardeşinin olduğunu bilmiyordum.
-Çok soru soruyosun şu tabakları içeriye götür .
Elime uzatılan tabakları içeri koyduğumda Kuzey de gelmişti.
-Hadi karnını doyur sonra bir taksi çağırayım ve git .
-Ben sanki burada durmaya çok meraklıyım.
-Dün öyle demiyordun ama.
-Hiçbişey hatırlamıyorum uydurmuş olabilirsin.
-Neye istiyosan ona inan aptalın tekisin boşuna sarışınlara aptal demiyor bu millet.
Önümdekileri hızlıca bitirmeye çalıştım ve tabağımı ileri ittim . Yerimden kalkıp sehbada duran telefonumu elime aldım ve şarjı bitmişti, cebime koydum.
-Hadi ben kaçtım. Çağırdınmı taksiyi ?
-Ben götürürüm seni.
-Gerek yok çağır hadi.
-Bekle 2 dakika.
Kuzey mutfağa gidip taksi çağırdıktan sonra hayvanca yemeğine devam etti. Taksinin lastik sesini duyunca hızla kapıya yöneldim.
-Görüşürüz yine .
-Umarım birdaha başıma bela olmassın Beste.
Kapıyı hızlıca çekip taksiye bindim.
-Nereye abla?
-Sarıyer -Tarabya Konakları 2.etap olan.
-Tamamdır abla.
Başımı yaslayıp aptallığımı birkere daha kafamda tarttım. Şimdi Emir le hiç konuşamayacaktım . Ben istesemde konuşmazdı benimle ya neden defol dedim neden neden neden? Acaba ondan önce kötü birşeymi demişti. Ya lanet olsun hiçbişey hatırlamıyorum.Kendime kızarken taksi durmuştu. Harika paramda yoktu . Elimle ceplerimi karıştırırken taksici arkasını döndü.
-Borcunuz ödendi abla inebilirsin.
-Kim ödedi ?
-Kuzey diye biriydi heralde .
-Tamam teşekkürler.
Siteye hızlıca girdim ve bizim bloğa doğru yürüdüm . Evin önüme geldiğimde zile bastım.  Hayret annem ilk defa evdeydi.
-Beste nerdeydin gece nerde kaldın geç içeri çabuk.
Ayakkabılarımı çıkarıp salona girerken başım çatlıyordu o kadar saat uyumama rağmen.
-Anlat bakıyım nerde kaldın?
-Anne bi nefes al ya.
-Söyle sen söyle nerdeydin?
-Arkadaşıda Merak etme kız.
-Iyi o zaman git üstünü değiş bu ustundekileri ne ara aldın?
-Arkadaşımın off umrundaymışım gibi davranmayı kes akşamları eve gelmeyen sensin ben sana hangi adamla yattın gibisinden şeyler soruyomuyum?
-Beste kes sesini doğru odana.
-Utanıyorum senden bıktım.
-Bıkmaya devam et o zaman ekmek alıp geliyorum ne halin varsa gör.
-Sağol ya.
Odama geçip kendimi uykuya bıraktım.  Aklımda hala Emir vardı. Okulda nasıl yüzüne bakacaktım. Kesin benimle konuşmazdı . Yataktan çıkıp saçlarımı topuz yapıp bilgisayarı açtım . Supernaturalın 2 bölümünü izleyip kapattım . Canım sıkılıyordu . Ruhum daralıyordu. Telefonumu şarja taktım ve Elif ten mesajlar vardı. Hemen geldim diyerek gönderdim anında yanıt geldi.
'Nerdeydin sen'
'Sorma hiç'
'Biliyorum Kuzey de kalmışsın nasıldı bişey yaptınızmı'
'Saçmalama ben uyuyıcam' diyerek geçiştirdim . Ama uyumıyıcaktım yada uyurdum . Beynim karmakarışık tı ama yinede dünü hatırlamıyordum. Gözlerim uyumamak istesem bile zorla kapanıyordu. . .

Başımdaki ağrıyla alarmın bombok sesine uyandım. Yılbaşı tatilinden sonra tabiki lanet olası okul vardı. Nasıl gidicem diye düşünürken okul kıyafetlerimi gitmiştim bile . Servisin gelmesine 13 dakika kalmıştı . Kahvaltı etmeden direkt evden çıktım . Yine annem yoktu . Artık umursamıyordum . Asansör ile aşağıya inip servisin gelmesini bekledim .Okula hiç gitmek istemiyordum , Emir e birşey diyebilecekmiydim . Özür dileyecekmiydim hiç bilmiyordum.
Servisin gelmesiyle hızlıca bindim ve en arkaya geçtim. Birkaç kız bana dik dik bakıyordu . Önümdeki kızların konuşmalarını ister istemez duydum .
'Gördün dimi sende Emire defol dedi orospunun teki ya bu kız kimse sevmiyor bunu'
'Aynen mal bide '
Beni eleştirmek kimseye kalmamıştı . Kulaklığımı konuşmalarını duymamak için hızlıca kulağıma taktım.
Okula geldiğimizde hızlıca ilk servisten inen bendim . Kimsenin yüzüne bakmamaya çalışarak sınıfa doğru yürüdüm . Ortalıkta pek kimse yoktu . Arkamdan biri 'sınıfa girme'diye seslendi.Cevap vermek için arkaya döndüm.
-Nedenmiş?
-Girme birazdan girersin.
-Nedenmiş çantamı koyucam allahallah.
Bana 'girme'demesine rağmen kapıyı açtığımda bir kız ve Emir i çok iğrenç bir durumda yakaladım. İkiside bana dik dik bakarken gözyaşlarıma hakim olamadım ...
-
Kısa bir bölüm oldu kusura bakmayın inşallah artık yeni bölümlerde görüşecebileceğiz sizi çok seviyorum .Multimedia tabiki Beste. Beni beklediğiniz için çok teşekkürler !

Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin